ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

TRANSLATE

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

ΜΙΑ "...ΑΠΟΡΙΑ" ΠΑΘΟΥΣΗΣ ΣΤΑ ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΚΑΙ Η ..ΜΝΗΜΗ !!


Δεν ειμαι καλα, αλλά θα προσπαθησω να γραψω, εν συντομια,την ασχημη εμπειρια της περασμενης Δευτερας:
Ως γνωστον, πασχω απο πολλαπλη σκληρυνση, διαγεγνωσμενη εδω και 22 χρονια.
Ηδη βρισκομαι πια στην δευτεροπαθως προϊουσα μορφη.
Το θεμα ομως ειναι αλλο!Τα τελευταια 15 χρονια αρχισε να με βασανιζει η νευραλγια τριδυμου!
Οφειλεται αποκλειστικα στην σκπ και παρουσιαζει εξαρσεις, ολο και πιο επωδυνες,και υφεσεις.Φαρμακα πολλα.....Χωρις αποτελεσμα...Πονος πολυς!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απο τις 10 Νοεμβρη, βιωνω αλλη μια εξαρση.
Την περασμενη Δευτερα,26 Νοεμβρη, απελπισμενη και εξαντλημενη απο τις πολλες κρισεις πονου, πηγα στο Αιγινητειο το οποιο εφημερευε.
Ημουν εκει στις 8πμ.Την ωρα που ξεκινουσε η εφημερια.Η ευγενεστατη ειδικευομενη νευρολογος , με εξετασε, ακουσε το ιστορικο και τα συμπτωματα μου,με μεγαλο ενδιαφερον, ευγενεια και κατανοηση και μου ειπε οτι , σε συνεννοηση με την προϊσταμενη νευρολογο,ισως να μου χορηγουσαν ενδοφλεβια κορτιζονη.Πηραν αιμα για εξεταση, μου εβαλαν πεταλουδα στη φλεβα και μου ειπαν να περιμενω.
Περιμενα...υπομονετικα...Μαθημενη ειμαι...
Κατα τη 1μμ , με καλεσαν να παω στο εξεταστηριο.Εκει με περιμενε η εφημερευουσα καθηγητρια νευρολογιας Αναγνωστουλη.
Και....τι νομιζετε οτι εκανε;;;;;Αρχισε να μου φωναζει!Να με αντιμετωπιζει προσβλητικα, χωρις να με αφηνει να αρθρωσω λεξη Με κατηγορησε επειδη , οπως ελεγε, δεν παρακολουθουμαι απο νευρολογο του Αιγινητειου, αλλά απο ιδιωτη και γυριζω απο εδω και εκει και απαιτω να μου κανουν φλασακια κορτιζονης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Επισης με κατηγορουσε οτι πηγα εκει στη 1 το μεσημερι , την ωρα που κλεινει το εγχυτηριο κορτιζονης (οπως ειπα πιο πανω ημουν εκει απο τις 8πμ). Συνεχιζοντας την ιδια συμπεριφορα, μου εδωσε παραπεμπτικο για 5ημερο φλας, που θα ξεκινουσε απο την επομενη μερα.
Με ακρως προσβλητικο τροπο,με λογια που με μειωναν και νευρα...πολλα νευρα....Δεν γραφω αλλες λεπτομερειες...Δεν αντεχω...Σας λεω μονο οτι, ζητησα να μου βγαλουν την πεταλουδα απο τη φλεβα...φωναζοντας οτι δεν αντεχω πια να τιμωρουμαι επειδη τολμησα να νοσησω...οτι δεν ανεχομαι τετοιες προσβολες στα 59 μου...Και εφυγα.............
Προτιμησα να συνεχισω να ζω με τους πονους, αγνωστο για ποσο ακομα, παρα να ξαναπαω εκει και να αντιμετωπισω την ιδια συμπεριφορα!Και....ΕΦΥΓΑ!
Με μια απορια! ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΓΑΠΗΤΟΙ FBΦΙΛΟΙ.....ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ;
Μπορουν να πηγαινουν εκει ανθρωποι που εχουν ΑΝΑΓΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ......ή ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ;
Πειτε μου! ΠΑΡΑΚΑΛΩ!Σταματω τωρα...Κουραστηκα...Συγγνωμη για το μεγαλο κειμενο.........
Σχόλια
  • Ερη Ριτσου Απαράδεκτη η στάση της κας Αναγνωστούλη. Και έχει πάρει και τον όρκο του Ιπποκράτη.
    Διάβασα σε τοίχο φίλου ένα σχόλιο και το βάζω εδώ για το τί σημαίνει γιατρός και σύστημα υγείας.
    "Tsalikis Ioannis: Το 1980 πήγε η (μακαρίτισα πια) γιαγιά μας στην Μόσχα με γκρούπ για τους Ολυμπιακούς αγώνες... Στην επιστροφή και πρίν μπεί στο αεροπλάνο, την πιάνει έντονος βήχας... Την τσιμπάει στο αεροδρόμιο γιατρός και την βγάζει εκτός γκρούπ επιστοφής. Την πάνε σε νοσοκομείο και την κρατάνε για θεραπεία πνευμονιόκοκου... Πήραν τηλέφωνο στην Αθήνα τον Πατέρα μου και του είπαν "Μην ανησυχείτε.. Θα γυρίσει η μητέρα σας υγιέστατη σε 2 εβδομάδες... Δεν νοείται για τους τουρίστες μας να γυρίζουν πίσω με κάποια πάθηση..." Σε 2 εβδομάδες και αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία θεραπείας, την έστειλαν στην Ελλάδα αεροπορικώς με συνοδεία νοσοκόμας, απεσταλμένης του θεράποντος γιατρού... Εκτός των χαρτιών και των εξετάσεων, είχε μαζί της και ένα γράμμα του γιατρού που εγραφε στο τέλος (το μεταφράσαμε απο τα ρώσικα) "Έχουμε ορκιστεί στον Έλληνα Ιπποκράτη να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας, σε όλη την ανθρωπότητα... Σας ευχαριστούμε... Κόστος της παραπάνω διαδικασίας: 0 ρούβλια... Μνήμες απο το Σοσιαλιστικό Σύστημα Υγείας της πάλαι ποτέ Σοβιετικής Ένωσης..."