ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

TRANSLATE

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020

ΠΡΟΣ ΨΩΝΙΣΜΕΝΟΥΣ Νο 3 -"Οι Πύλες του Ανεξήγητου" !!!





Επειδή πολλοι ΨΕΚΕΣ αναφερονται στο ψευτοσυνεδριο... αλλα τα νευρακια μου ειναι υπερβολικα τσιτα για να καθισω να ασχοληθω παραπανω απο πεντε λεπτα.
Ακουστε μωρε λεβιεδες, στα πραγματικα επιστημονικα συνεδρια δεν παρουσιαζουμε απλα τις φιλαρεσκες ναρκισσιστικες μουτσουνες μας ουτε βγαζουμε απο τον κωλο μας ερημειν αποψαρες. 
Στα πραγματικα επιστημονικα συνεδρια παρουσιαζουμε ΔΕΔΟΜΕΝΑ και ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και κρινομαστε επ' αυτων.
Ζμπτσμ' λοιπον για το ποιος ειναι ο καθε ψωνισμενος που το παιζει μωροφιλοσοφος, τι διακρισεις και τι "διακρισεις" εχει (απο αυτες αγοραζεις με την σεσουλα - ακου νανοπαθολογος, εκλαιγα απο τα γελια! 
Τωρα ποσα κιλα ΜΛΚΣ πρεπει να εισαι για να μην καταλαβαινεις οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αυτο το πραγμα σαν επιστημονικος τομεας ειναι αλλη συζητηση).
 Κανενα σοβαρο δεδομενο ειδατε; Οχι, 
μονο αυθαιρετες ΠΑΠΑΡΙΕΣ - που ειναι και ακρως αντιεπιστημονικες. 
Ακουω... Περιμενω δεδομενα. Εχει κανενας σας;
  • "... δεν πάει έτσι. Εφόσον επρόκειτο για επιστημονικό (ιατρικό) συνέδριο για θέμα υψίστης σημασίας, η οργανωτική επιτροπή θα πρέπει με δική της ευθύνη να μεριμνήσει για την έκδοση των Πρακτικών τού Συνεδρίου, με τις εισηγήσεις των ομιλητών και τα συμπεράσματα. Αν δεν εξήχθησαν τελικά συμπεράσματα, αυτό θα πρέπει να δηλωθεί σαφώς και να δημοσιευθούν μερικά συμπεράσματα ή, έστω, να επισημανθούν οι τάσεις μεταξύ των συμμετεχόντων με ιδιαίτερη μνεία στις διαφωνίες ονομαστικά." (Απάντησή μου σε φίλο που είπε να συνεργαστούμε για να αποδομήσουμε μία προς μία τις ανοησίες των "συνέδρων").
  • Αντώνης Σπυρόπουλος:
    Αυτό δεν είναι επιστημονικό συνέδριο, είναι η φθινοπωρινή σύναξη των απανταχού παπαρολόγων...Τα επιστημονικά αποτελέσματα του συνεδρίου φυσικά και υπάρχουν και θα παρουσιαστούν στην εκπομπή "Οι Πύλες του Ανεξήγητου".

    Εγώ λέω, να κρεμάσουμε τις ποδιές μας και να πάμε να γίνουμε αγρότες. Στην θέση μας, ας έρθουν όσοι γίνανε γιατροί σε μια νύχτα

    • Απάντηση
    • Γίνεται αυτό; Πάντα ο μπαμπάς μου (😜) ήθελε να με κάνει γιατρό!!! Μεγάλη βλακεία μου!!! Έπρεπε να πάω στη φθινοπωρινή σύναξη γκουχου γκουχου συγνώμη: Συνέδριο🤪
    • Αν γίνεται. Εν ριπή οφθαλμού. Όλοι γιατροί σπούδασαν, μέσω ίντερνετ.

    • Vasw Kompouli
       θέλωωωω κι εγώ...Ειδικά αυτή η νέα ειδικότητα νανοπαθολόγος μου κέντρισε το ενδιαφέρον!!!!🤪
    • Vasilis Bavellas:
      Φίλε, πρέπει να γίνεις "νανονευρολόγος" για να καταλάβεις τον "νανοπαθολόγο", δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα.
      Αντώνης Σπυρόπουλος
      Αυτό για να γίνω πόσες μέρες θέλει;;;;

      ΑΝ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΥΤΤΑΡΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΡΚΙΝΙΚΟ

  • Παιδιά σορρυ αλλά επειδή δεν είμαι γιατρός (ακόμα δλδ, περιμένετε μέχρι το τέλος της βδομάδας) αυτό σημαίνει πως κακώς κάνω μακροβούτια;;; 🤪😲😜🤪🤪

    Επειδη το πραγμα εχει ξεφυγει εντελως. Επειδη καποιοι τροφοδοτουν τη ΨΕΚΑ να θεριεψει με σκοπο να της φορτωσουν ολα τα αμαρτηματα (και τα δικα τους) για το τεραστιο FAIL που ερχεται. Επειδη οι πιο αδιστακτοι αρχισαν ηδη τα ρατσιστικα παραληρηματα περι "λαθρο" που σας παιρνουν τις κλινες ΜΕΘ - λες και κοιταει ο γιατρος την ταυτοτητα ή το χρωμα του δερματος πριν κανει κατι για τον ασθενη του - και δεν ντρεπονται και μονο που το λενε τα σιχαματα.
    Σας το εχω ξαναπει, εδω μιλαμε για διαταραχες προσωπικοτητας που αδυνατουν να επιδειξουν την παραμικρη ενσυναισθηση στον συνανθρωπο τους.
    - Ελα μωρε που θα κατσω να ξεβολευτω με την μασκα και τις αποστασεις και τις μαλακιες σας, αφου τι θα παθω; Εγω ειμαι υγιης. Ε καλα, αμα πεθανει και κανας διαβητικος τι εγινε; Αφου εχει "υποκειμενο". Αμα πεθανει και κανενας με MS, και τι εγινε; Αφου εχει "υποκειμενο". Αμα πεθανει και κανενας με μυασθενεια, και τι εγινε; Αφου εχει "υποκειμενο".
    - Μα ρε μαστορα εχω κι εγω υποκειμενο! Θελεις να πεθανω;
    - Ναι, και; Εμενα τι με νοιαζει; Εγω ειμαι υγιης! Οχι που θα κατσω να σκοτιστω και για σενα!
    Ετσι, στα μουτρα! Στην μαπα! "Ψοφα!" Μην μου πει λοιπον κανεις για δηθεν "ψυχιατρικοποιηση"... ΔΙΑΤΑΡΑΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑΖΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ!


Αν Δεν Σου έφτασε συνέχεια Εδώ: