ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

TRANSLATE

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

Η Σφσα Φιλιώ Για τον Ιό που Κόλλησε:


Αύριο τυπικά λήγει η καραντίνα μου μετά από 14 μέρες μέσα στην καραντίνα μας.

Αύριο λογικά θα κάνω επαναληπτικό τεστ να δω αν θα βγει αρνητικό. Ο ΕΟΔΥ εν τω μεταξύ δεν δίνει οδηγία για δεύτερο τεστ.
Κόλλησα ξεκάθαρα από το χώρο δουλειάς μου. 
Ούτε από το Εφετείο που ήμουν, ούτε σε καμία πορεία που ήμουν, ούτε από τα μέσα μεταφοράς που δεν έμπαινα με τον φόβο του συνωστισμού, ούτε από τις εξόδους που δεν έβγαινα, ούτε από τις βόλτες που δεν πήγαινα.
Οφείλω να πω πως θα μπορούσα άνετα να τρομοκρατηθώ, να πανικοβληθώ όταν έμαθα πως είμαι θετική γιατί πήγα με συμπτώματα έντονου πονοκεφάλου, πυρετού κι όχι έντονου βήχα.
Το διάστημα αυτό μέχρι και που αναρρώνω διαπίστωσα γι ακόμη μια φορά πόσο σημαντικό είναι να μην νιώθεις μόνος αλλά και να μην είσαι μόνος. 
Φίλοι, σύντροφοι, συνάδελφοι δε με άφησαν λεπτό στην κυριολεξία.
Ευχαριστώ τους γιατρούς φίλους και συντρόφους και για όλη αυτή την μάχη που δίνουν.
Όλο αυτό τον καιρό κλαίω με το παραμικρό. Βλέπω, διαβάζω, ενημερώνομαι ότι δηλαδή έκανα καθημερινά.
Ήθελα να γίνω καλά για να μπορώ να μπω στην δράση πάλι. Αν μου έλειψε κάτι είναι αυτό.
Έχουμε μπροστά τόσες δράσεις των σωματείων και συνδικάτων.
Έχουμε Πολυτεχνείο
Έχουμε την απεργία στις 26 Νοεμβρίου
Έχουμε, έχουμε, έχουμε
Γεροί να είμαστε γιατί η ζωή μας θέλει μπροστά.
Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά. Αναθεώρησα ακόμα και το εδώ μέσα. Απομυθοποίησα την ψευδαίσθηση της δύναμης του μέσου κυριολεκτικά.
Ειδικά τώρα που όλα θέλουν να τα στρέψουν εδώ μέσα.
Η δύναμη του έξω και της επαφής είναι αναντικατάστατη για όλα.

Καλή δύναμη σε όλους..

 

_______________________


Εδώ Δείτε Τι ζητάνε οι Αγωνιστές Γιατροί: