ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

TRANSLATE

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

- ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ..ΥΜΩΝ -


Πριν από λίγα χρόνια, στα πλαίσια των αδελφικών σχέσεων της Εκκλησιαστικής με την Πολιτική και την Οικονομική Εξουσία, ο εν Ελλάδι εκπρόσωπος του Θεού Ιερώνυμος, Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος, είχε αποστείλει προς τον «εξοχώτατον» (όπως τον αποκαλούσε) Λουκάν Παπαδήμον», τον τότε εν Ελλάδι εκπρόσωπο του Τραπεζικού Κεφαλαίου και δοτό πρωθυπουργό, μία επιστολή. [1]

Με την επιστολή του εκείνη, ο Άγιος Ιερώνυμος, βαθύτατα τεθλιμμένος, εξέφραζε προς τον πρωθυπουργό τραπεζίτη αφενός τον πόνο του για τα μαρτύρια του ελληνικού λαού και αφετέρου τον τρόμο του για τον ενδεχόμενο κίνδυνο της κοινωνικής ανάφλεξης: 
«Το φαινόμενο των αστέγων, αλλά και των πεινασμένων», έγραφε μεταξύ άλλων ο Άγιος, « – φαινόμενο κατοχικών εποχών – παίρνει εφιαλτικές διαστάσεις. Οι άνεργοι αυξάνονται κατά χιλιάδες μέρα με τη μέρα. Το ίδιο και τα λουκέτα μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Τα νέα παιδιά, τα καλύτερα μυαλά του Τόπου, παίρνουν τον δρόμο της μετανάστευσης. Οι πατεράδες μας δεν μπορούν να ζήσουν, μετά τις δραματικές περικοπές των συντάξεών τους. Οικογενειάρχες και ιδίως οι πιο φτωχοί, οι πολύτεκνοι, οι μεροκαματιάρηδες, βρίσκονται σε απόγνωση, μετά τις αλλεπάλληλες περικοπές των μισθών τους και τους αβάσταχτους νέους φόρους. Η πρωτόγνωρη καρτερία των Ελλήνων εξαντλείται, η οργή παραμερίζει τον φόβο και ο κίνδυνος κοινωνικής ανάφλεξης δεν μπορεί να αγνοείται πια, ούτε από εκείνους που διατάσσουν, ούτε από εκείνους που εκτελούν τις φονικές συνταγές τους».

Και αναγνώσαντες την ιεράν επιστολήν ο εκπρόσωπος των τραπεζιτών και αρχηγός της αστικής κυβερνήσεως Παπαδήμος μετά απάντων των υπουργών του συγκινήθηκαν σφόδρα και σταμάτησαν πάραυτα την εξαθλίωση του ελληνικού λαού με την άρνηση της περαιτέρω πληρωμής του τοκογλυφικού χρέους και την απαγόρευση των απολύσεων, των κατασχέσεων των λαϊκών κατοικιών και της εν γένει εκμεταλλεύσεως του ελληνικού λαού από την άρχουσα τάξη.
 Και ομού μετά του Αγίου Ιερωνύμου, των ιεραρχών και των αστών πολιτικών συγκινήθηκε άπασα η άρχουσα τάξη και επλήσθησαν δακρύων τα Κολωνάκια, οι Εκάλες, οι Κηφισιές και εν ολίγοις όλες οι χριστιανικές και φιλάνθρωπες περιοχές, όπου διαβιούν μακαρίως οι τραπεζιτικές, βιομηχανικές, εφοπλιστικές και λοιπές άρχουσες ολιγαρχίες και ευγενείς συνομοταξίες μετά των οικογενειών των και των πολιτικών και λοιπών αυλικών τους. 
Διότι ηγνόουν προ της δημοσιεύσεως της επιστολής του Αγίου Ιερωνύμου το κακόν που είχαν προκαλέσει δια της ισοβίου υπερεκμεταλλεύσεως και αφαιμάξεως των ελλήνων εργαζομένων. 
Και εγένετο μέγας οδυρμός και ετρομοκρατήθησαν άπαντες τούτοι σκεπτόμενοι και λέγοντες: «Λες να ξεσηκωθεί ο λαός και να μας πάρει όλους ο Διάολος, όπως μα προειδοποιεί ο Ιερώνυμος;»

Αυτό ακριβώς βασανίζει μέχρι σήμερα τον μακαριώτατο Ιερώνυμο, όπως και πλήθος Αγίων, από την εποχή του Αποστόλου Παύλου του Επιστολογράφου, που φρόντισε εγκαίρως να συντάξει το παρακάτω αντιδραστικό Μανιφέστο με τις βασικές πολιτικές αρχές της Χριστιανικής Εκκλησίας, προκειμένου να ευνουχίσει πολιτικά, απέναντι σε κάθε Εξουσία, το σύνολο των δούλων του Κυρίου, από την χορεία των Αγίων και των ιεραρχών μέχρι την κατωτάτη στάθμη των πτωχών τω πνεύματι ποιμνίων τους:
«1.Kάθε ψυχή να υποτάσσεται στις υπέρτερες εξουσίες· γιατί δεν υπάρχει εξουσία που να μην προέρχεται απ’ το Θεό· κι οι εξουσίες που υπάρχουν έχουν θεσμοθετηθεί απ’ το Θεό. 
2. Έτσι, αυτός που εναντιώνεται στην εξουσία, είναι ενάντιος στην τάξη του Θεού· και όσοι αντισταθούν, θα διαπράξουν αμαρτία. 
3. Γιατί οι άρχοντες δεν είναι φόβος των καλών έργων, αλλά των κακών. Θέλεις να μη φοβάσαι την εξουσία; Κάνε το καλό και θα δεχτείς έπαινο απ’ αυτήν. 
4. Γιατί [η εξουσία] είναι υπηρέτης του Θεού για το δικό σου καλό. Εάν, όμως, κάνεις το κακό, να φοβάσαι· γιατί δεν φορά άσκοπα το σπαθί· υπηρετεί την οργή του Θεού και εκδικείται εναντίον εκείνου που πράττει το κακό. 
5. Γι’ αυτό είναι ανάγκη να υποτάσσεστε, όχι μόνο για να αποφύγετε την οργή, αλλά και για να έχετε ήσυχη τη συνείδησή σας. 
6. Γι’ αυτό λοιπόν πληρώνετε και φόρους· γιατί οι λειτουργοί [της εξουσίας] είναι του Θεού και αυτό ακριβώς περιμένουν. 
7. Να αποδίδετε στους πάντες αυτά που οφείλετε, το φόρο σε αυτόν που οφείλετε τον φόρο, το τέλος σε αυτόν που οφείλετε το τέλος, τον φόβο σε αυτόν που οφείλετε τον φόβο, την τιμή σε αυτόν που οφείλετε την τιμή.» [2]

Ο Άγιος, λοιπόν, Ιερώνυμος, όπως και όλοι οι ιερείς και ιεράρχες, τα γνωρίζουν καλά όλα αυτά και φροντίζουν να διαπαιδαγωγούν σύμφωνα με τις αρχές του παραπάνω πολιτικού μανιφέστου τούς αγαθούς τω πνεύματι τακτικούς θαμώνες των εκκλησιών, ώστε να φέρονται δουλικώς απέναντι στους εκκλησιαστικούς άρχοντες αλλά και απέναντι σε κάθε εγκόσμια εξουσία. 
(Το χειροφίλημα, η ευσεβής κλίση της κεφαλής ενώπιον ιεραρχών και η δουλική γονυκλισία είναι μόνο τρεις απλές εκφάνσεις αυτής της δουλικότητας.) 
Περαιτέρω, όλη η εκκλησιαστική ιεραρχία και το παπαδαριό ασκούν σκληρή κριτική, και διαδηλώνουν μάλιστα, μόνον όταν κινδυνεύουν τα συμφέροντά τους, όπως για παράδειγμα οι μισθοί τους, για τους οποίους βρίσκονται σήμερα σε αναβρασμό, μήπως και χάσουν την εξασφάλιση της πληρωμής των μισθών τους από το κράτος. 
Για την εξαθλίωση του λαού, μπορούν και γράφουν διάφορα θεάρεστα και συμπονετικά μηνύματα, αλλά το πολιτικό τους μανιφέστο είναι ενάντιο σε κάθε πράξη που θα συνέβαλε στην ανατροπή της εξουσίας.
 Θα συντρέχουν φιλανθρωπικώς τους φτωχούς, αλλά ποτέ δεν θα εξεγερθούν για να εξαφανιστούν οι κοινωνικοοικονομικές αιτίες της φτώχειας και για να καταργηθεί η εκμετάλλευση, κι ούτε καν θα συμμετάσχουν σε καμιά διαδήλωση ενάντια στα μέτρα της εξαθλίωσης του λαού. 
Αυτά μάλλον τα θεωρούν ότι ανήκουν στο διαβολικό Κομμουνιστικό Μανιφέστο και οι σχεδόν πάντοτε αντιδραστικοί ιεράρχες φοβούνται μην τους… συκοφαντήσουν σαν κομμουνιστές, όπως συνέβη με τον αρχιεπίσκοπο Hélder Pessoa Câmara, που έγραψε κάποτε: «Όταν δίνω τροφή στους φτωχούς, με λένε άγιο. Αλλά, όταν ρωτώ γιατί υπάρχουν φτωχοί, με λένε κομμουνιστή». [3]

Φυσικά, «κομμουνιστής» δεν είναι αυτός που απλώς ρωτάει αφελέστατα «γιατί υπάρχουν οι φτωχοί», αλλά αυτός που αγωνίζεται για την εξάλειψη της εκμετάλλευσης που φτωχαίνει τις λαϊκές τάξεις και για την κατάργηση κάθε Εξουσίας που νομιμοποιεί και υπερασπίζεται την εκμετάλλευση. 
Σε μια τέτοια περίπτωση, και αφού θα εξαφανιστούν οι τραπεζίτες και συνολικά η άρχουσα τάξη, δεν ξέρω ποιους θα βρουν οι Άγιοι για να στέλνουν τις πονεμένες τους επιστολές. 
Ίσως να αποφασίσουν να κόψουν τα… θαύματα, διαμαρτυρόμενοι για τη μεγάλη αμαρτία της ανατροπής της Εξουσίας και της εξαφάνισης των φτωχών. 
Βέβαιο είναι ότι το τέλος της κάθε ιδεολογικής μαλάκυνσης επέρχεται αργότερα από την εξάλειψη της υλικής της αιτίας. 
Ακόμα πιο βέβαιο, όμως, είναι ότι πολλοί πιστοί κήρυκες και ακόλουθοι του παραπάνω μανιφέστου, θα παραμείνουν δέσμιοι στη μαλάκυνσή τους μέχρι τον τάφο.


Η αγία τριπλέτα: Εκκλησία, Πολιτική Εξουσία και Οικονομία.



ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
1. Δημοσιεύτηκε στον ιερό ιστότοπο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών στις 2.2.2012
2. Βλ. Αγία Γραφή, Απόστολος Παύλος, Επιστολή προς Ρωμαίους, κεφ.13
3. Όπως έχει αποδοθεί στα ελληνικά η φράση του «Si le doy de comer a los pobres, me dicen que soy un santo. Pero si pregunto por qué los pobres pasan hambre y están tan mal, me dicen que soy un comunista»
Πηγή: Joaquín Piña, «Quien tenga oídos para oír, que oiga».
https://es.wikiquote.org/wiki/H%C3%A9lder_C%C3%A2mara

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

ΟΙ ...ΦΑΤΝΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΜΑΣ !!

Οι φάτνες του αιώνα μας δεν έχουν άστρο φωτεινό, δεν έχουν μάγους με δώρα, δεν έχουν ζεστασιά και δεν έχουν Μεσσία.
*************** 

Πήραν τη ζωή τους, τα ρούχα που φορούσαν, το παιδί, το φόβο στο βλέμμα, την απελπισία στην ψυχή και κάπου στο βάθος μία ελπίδα. Είναι πολλοί οι … Ηρώδες που τους κυνηγούν. Οι φάτνες του αιώνα μας δεν έχουν άστρο φωτεινό, δεν έχουν μάγους με δώρα, δεν έχουν ζεστασιά και δεν έχουν Μεσσία.


Ἐτοῦτο τὸ τοπίο εἶναι σκληρὸ σὰν τὴ σιωπή,
σφίγγει στὸν κόρφο του τὰ πυρωμένα του λιθάρια,
σφίγγει στὸ φῶς τὶς ὀρφανὲς ἐλιές του καὶ τ᾿ ἀμπέλια του,
σφίγγει τὰ δόντια. Δὲν ὑπάρχει νερό. Μονάχα φῶς.


(Ρωμιοσύνη, Γιάννης Ρίτσος)


Οι φάτνες του αιώνα μας έχουν φόβο και παγωνιά


… που να σε κρύψω, γιόκα μου, να μη σε φτάνουν οι κακοί;Σε ποιο νησί του Ωκεανού, σε ποια κορφήν ερημική


(Οι πόνοι της Παναγιάς, Κώστας Βάρναλης)


Στις φάτνες του αιώνα μας κοιμάται ο ξεριζωμός


και ένα παιδί που είχε για κρεβάτι ένα παγωμένο κύμα που το ξέβρασε στο ξένο τόπο


και εκείνο το παιδί που δεν το βρήκαν οι μάγοι με τα δώρα μα οι «κακοί» με τις λόγχες


Μα, μάγοι και προφήτες δεν υπάρχουν πια… Μόνο τα διπλανά ανθρώπινα χέρια που λίγο ελαφραίνουν τη δυστυχία. Το νου μας στο παιδί.


Αλλά, να, που στη λάσπη, στο σπίτι από χάρτινους τοίχους υπάρχει ένας βασιλικός, μία λάμπα για το μωρό και μία Παναγία που κρατάει τη ζωή στα χέρια της και χαμογελάει.
…Θέ μου πόσο ἦταν ὄμορφησὰν ἕνα φωτισμένο δέντρο μιὰ παλιὰ νύχτα τῶν Χριστουγέννων…


(Συμφωνία αρ. 1, Τάσος Λειβαδίτης)


Αλλά να που στη λάσπη τρέχει και γελάει η ζωή, πιασμένη από τα χέρια των παιδιών. Κι αν κρατήσουν έτσι τα χέρια τους κρατημένα σφιχτά, κι αν μάθουν την αλήθεια, εκεί είναι η ελπίδα για ένα κόσμο που να αξίζει στα παιδιά.
Ὅταν σφίγγουν τὸ χέρι, ὁ ἥλιος εἶναι βέβαιος για τον κόσμο

(Ρωμιοσύνη, Γιάννης Ρίτσος)


*Το κείμενο δημοσιεύθηκε στον «Ημεροδρόμο» στις 24 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΚΟ?!!





ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ :

"ΟΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ" ... Της Arundhati Roy.

Η Arundhati Roy, είναι Ινδή συγγραφέας, με βραβείο Booker για το βιβλίο της "Ο θεός των μικρών πραγμάτων". 

Αριστερή ακτιβίστρια υπέρ των φτωχών στη χώρα της. Εδώ είναι ένα άρθρο της που δημοσιεύτηκε στην ελληνική έκδοση της Le Monde diplomatique, στις 24/10/2004. Αφορά στο ρόλο των ΜΚΟ και του καθοδηγούμενου πληρωμένου εθελοντισμού, που τους παρουσιάζει σαν κίνδυνο και εχθρό των λαών και των μαζικών κινημάτων. Σας το παρουσιάζω :

"Εξ αιτίας της παγκοσμιοποίησης, ποτέ άλλοτε δεν ήταν μεγαλύτερη η απόσταση ανάμεσα σε εκείνους που λαμβάνουν τις αποφάσεις και σ’ εκείνους που οφείλουν να υποστούν τις συνέπειές τους" (Από κάποια συνέντευξή της).

"Ανάμεσα στους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα μαζικά κινήματα, πρέπει να αναφέρουμε εκείνον του περάσματος της αντίστασης στα χέρια των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ). Θα ήταν εύκολο να μετατρέψω όλα όσα ακολουθούν σε κατηγορητήριο ενάντια στις ΜΚΟ, αλλά κάτι τέτοιο δεν θα ανταποκρινόταν στην αλήθεια. Όσο κι αν ο κόσμος των ΜΚΟ μπορεί να παρομοιαστεί με θολά νερά, με ψευτοοργανώσεις, με ΜΚΟ που αποτελούν καταβόθρα επιχορηγήσεων ή χρησιμοποιούνται για την παραπλάνηση των φορολογικών μηχανισμών, ωστόσο, είναι σημαντικό να εξετάσουμε το φαινόμενο των ΜΚΟ μέσα σε ευρύτερο πολιτικό πλαίσιο.
Για παράδειγμα στην Ινδία, η έκρηξη των επιχορηγούμενων ΜΚΟ ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και συνεχίστηκε ολόκληρη τη δεκαετία του 1990. Συνέπεσε δε με το άνοιγμα της ινδικής αγοράς στον νεοφιλελευθερισμό. Εκείνη την εποχή, το κράτος συμμορφώθηκε με τις απαιτήσεις της δομικής αναδιάρθρωσης και περιόρισε τις ενισχύσεις που χορηγούνταν στην ύπαιθρο, στη γεωργία, στην ενέργεια, στις μεταφορές και στη δημόσια υγεία.
Καθώς το κράτος εγκατέλειπε τον παραδοσιακό του ρόλο, οι ΜΚΟ άρχισαν να δραστηριοποιούνται σε αυτούς τους τομείς. Φυσικά, η διαφορά ήταν ότι οι πόροι που είχαν στη διάθεσή τους αντιστοιχούσαν σε ένα ελάχιστο ποσοστό των περικοπών που είχαν πραγματοποιηθεί στις δημόσιες δαπάνες.
Οι περισσότερες ΜΚΟ χρηματοδοτούνται και βρίσκονται υπό την αιγίδα αναπτυξιακών οργανισμών ή οργανισμών βοήθειας, οι οποίοι, με τη σειρά τους, χρηματοδοτούνται από τις δυτικές κυβερνήσεις, την παγκόσμια τράπεζα, τον ΟΗΕ και κάποιες πολυεθνικές εταιρείες. Χωρίς βέβαια να είναι όλοι ίδιοι, αυτοί οι οργανισμοί ανήκουν σε ένα αρκετά θολό πολιτικό σκηνικό, που έχει στόχο την επίβλεψη του νεοφιλελεύθερου προγράμματος και του οποίου ο κυριότερος στόχος είναι η δραστική περικοπή των κυβερνητικών δαπανών.


Για ποιους λόγους άραγε χρηματοδοτούν αυτοί οι οργανισμοί τις ΜΚΟ ; Να πρόκειται άραγε για ξεπερασμένο ιεραποστολικό ζήλο ; Για κάποιο αίσθημα ενοχής ;

Χωρίς αμφιβολία, πρόκειται για κάτι περισσότερο από όλα αυτά. Οι ΜΚΟ δίνουν την εντύπωση ότι καλύπτουν το κενό που δημιουργεί η αποσύνδεση του κράτους από ορισμένους τομείς. Και στην πραγματικότητα, αυτό ακριβώς κάνουν, αλλά με ασυνάρτητο τρόπο. Η πραγματική συνεισφορά τους είναι να κατευνάζουν τον θυμό που δημιουργεί αυτή η διάσταση, καθώς και το ότι μοιράζουν με το σταγονόμετρο - με τη μορφή βοήθειας ή εθελοντικής εργασίας - αυτό που κανονικά οι άνθρωποι θα δικαιούνταν.
Οι ΜΚΟ αλλοιώνουν τη συνείδηση της κοινωνίας. Μετατρέπουν τους ανθρώπους σε εξαρτώμενα θύματα και αμβλύνουν τις αιχμές της πολιτικής αντίστασης. Δημιουργούν ένα είδος αμορτισέρ που απορροφά τους κραδασμούς ανάμεσα στο κράτος και στο κοινό, ανάμεσα στην αυτοκρατορία και τους υπηκόους της. Έχουν μετατραπεί σε διαιτητές, διερμηνείς, διαμεσολαβητές, προαγωγούς.
Μακροπρόθεσμα, οι ΜΚΟ λογοδοτούν στους δωρητές τους κι όχι στους ανθρώπους για τους οποίους δραστηριοποιούνται. Αποτελούν αυτό που οι βοτανολόγοι ονομάζουν "δείκτη είδους". Όσο μεγαλύτερη είναι η καταστροφή που προκαλεί ο καπιταλισμός, τόσο μεγαλύτερη εξάπλωση γνωρίζουν.

Το πιο χαρακτηριστικό - αλλά και θλιβερό παράδειγμα - μας το προσφέρουν οι ΗΠΑ, όταν ετοιμάζονται να εισβάλλουν σε μια χώρα και προετοιμάζουν ταυτόχρονα τις ΜΚΟ που πρέπει να εγκατασταθούν στη χώρα αυτή για να επανορθώσουν τις ζημιές που θα έχουν προκαλέσει με την εισβολή τους οι ΗΠΑ.
Για να είναι σίγουρες ότι δεν θα κινδυνεύσει η χρηματοδότησή τους και ότι οι κυβερνήσεις των χωρών στις οποίες δραστηριοποιούνται δεν θα φέρουν προσκόμματα στη λειτουργία τους, οι ΜΚΟ πρέπει να παρουσιάζουν το έργο τους με επιφανειακό τρόπο, λιγότερο ή περισσότερο ξεκομμένο από το πολιτικό ή το ιστορικό πλαίσιο, και σε κάθε περίπτωση, ανεξάρτητο από κάθε πολιτικό ή ιστορικό πλαίσιο που θα μπορούσε να αποδειχθεί ενοχλητικό.

Οι απολίτικες - και συνεπώς εξαιρετικά πολιτικοποιημένες στην πραγματικότητα - εκκλήσεις για βοήθεια που απευθύνουν οι φτωχές και εμπόλεμες χώρες, παρουσιάζουν σε τελική ανάλυση, τους (σκοτεινούς) ανθρώπους αυτών των (σκοτεινών) χωρών ως παθολογικά θύματα. 

Ακόμα ένας υποσιτισμένος Ινδός, ακόμα ένας Αιθίοπας που πεθαίνει από την πείνα, ακόμα ένα στρατόπεδο Αφγανών προσφύγων, ακόμα ένας ακρωτηριασμένος Σουδανός. Και όλοι αυτοί χρειάζονται επειγόντως τη βοήθεια του λευκού ανθρώπου.

Χωρίς να το επιθυμούν, οι ΜΚΟ ενισχύουν τα ρατσιστικά στερεότυπα και δίνουν έμφαση στις επιτυχίες, στα πλεονεκτήματα και στον (γεμάτο στοργή αλλά και αυστηρότητα) οίκτο του δυτικού πολιτισμού. Είναι οι λαϊκοί ιεραπόστολοι των μοντέρνων καιρών.


Εν τέλει - σε μικρότερη κλίμακα, αλλά με ύπουλο τρόπο - τα κεφάλαια που τίθενται στη διάθεση των ΜΚΟ διαδραματίζουν, στο χώρο των εναλλακτικών πολιτικών, τον ίδιο ακριβώς ρόλο μ’ εκείνον που παίζουν τα κερδοσκοπικά κεφάλαια που μπαινοβγαίνουν στις οικονομίες των φτωχών χωρών. Στην αρχή επιβάλλουν την ημερήσια διάταξή τους στις κοινωνίες. Στη συνέχεια, μετατρέπουν την αντιπαράθεση σε διαπραγμάτευση. Αποπολιτικοποιούν την αντίσταση και δημιουργούν εμπόδια στα τοπικά λαϊκά κινήματα, τα οποία είναι παραδοσιακά ανεξάρτητα.
Οι ΜΚΟ διαθέτουν προϋπολογισμούς που τους επιτρέπουν να απασχολούν ντόπιους, οι οποίοι κάτω από διαφορετικές συνθήκες, θα είχαν εξελιχθεί σε στελέχη των κινημάτων της αντίστασης.
Ωστόσο, πλέον, τους δίνεται η ευκαιρία να αισθάνονται ότι κάνουν το καλό με άμεσο και δημιουργικό τρόπο, ενώ ταυτόχρονα κερδίζουν τη ζωή τους. Η πραγματική πολιτική αντίσταση δεν γνωρίζει παρόμοιες ευκολίες
".

Για την αντιγραφή … Μάνος Δούκας

Υ.Γ. Φαίνεται ότι στην Ινδία το είχαν πάρει χαμπάρι από πιο παλιά. Κάντε τις συγκρίσεις με τη σύγχρονη Ελλάδα







Θεώνη Καπλανίδου Το σημαντικό στοιχείο, για τις ΜΚΟ,πέραν της οικονομικής μπίζνας και της διαπλοκής για τις οποίες έχουν (δικαίως) "δαιμονοποιηθεί", είναι αυτό που λέει για το ρόλο τους στην ανάσχεση μαζικών κινημάτων αντίστασης.
Αυτή είναι η πιο βρώμικη δουλειά απ' όλες όσες πράττουν. 

Θα έλεγα ότι εντάσσονται σ' ένα συνολικότερο σχέδιο (σε παγκόσμια κλίμακα ακτιβιστικές δράσεις, διαμαρτυρίες με κλικ υπογραφής κλπ) που στοχεύει στον αποπροσανατολισμό, στη διοχέτευση της αντίδρασης σε άλλους δρόμους, στην αποσόβησης της όποιας διαμαρτυρίας και πολύ περισσότερο στη δημιουργία συνείδησης ταξικής ή έστω συνείδησης ταυτοποίησης του πραγματικού εχθρού των δεινών. 
Ο καπιταλισμός είναι ένα άριστα οργανωμένο σύστημα.

ΜΙΑ "ΜΙΚΡΗ" ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΙΟ !!





«Είμαι εθελόντρια γιατί δεν μπορώ να βλέπω ανθρώπους βρεγμένους κι εγώ να κάθομαι με σταυρωμένα τα χέρια. Το σπίτι μας είναι πάνω στη θάλασσα και κάθε μέρα φτάνουν πρόσφυγες. Πρόσφατα έφτασε μια βάρκα με 45 άτομα και με πολλά μωρά.

Μπήκα κι εγώ μέσα στη θάλασσα, έπιανα τα μωρά και τα έβαζα μέσα στο σπίτι μας. Είχαμε ανάψει τη σόμπα και τους δίναμε γάλα. Τους έβαλα καλτσάκια και τους έδωσα πάνες.
Τις προάλλες έβγαλα έναν αχινό από το πόδι ενός μεγάλου, είχαν φτάσει με τη βάρκα τους πίσω από το σπίτι μας στα βράχια και βγαίνοντας στην ακτή πάτησε τον αχινό. Δεν ξέρουν αυτοί οι άνθρωποι από θάλασσα.

Η δασκάλα μού λέει μπράβο που βοηθάω αλλά θα πρέπει να κοιτάζω και τα μαθήματά μου. Τ’ άλλα παιδιά στο σχολείο με κοροϊδεύουν. Μου λένε ότι θα κολλήσω αρρώστιες. Αυτό που με θυμώνει είναι που αρκετοί μεγάλοι έρχονται μόνο και μόνο για να κλέψουν τις μηχανές από τις βάρκες και αφήνουν τους ανθρώπους αβοήθητους.
Είμαστε όλοι κι όλοι πέντε άνθρωποι που βοηθάμε εδώ πέρα. Στο σχολείο κάνουμε ιστορία και θρησκευτικά και μας λένε να αγαπάμε και να βοηθάμε τον διπλανό μας.

Εδώ όμως δεν έρχεται να βοηθήσει κανείς».

Ερμιόνη Κουίμανη, 8 χρονών
Μαθήτρια, Χίος


Πριν από δύο χιλιάδες χρόνια σε μια μικρή κατεχόμενη χώρα γεννήθηκε ένας φτωχός μαραγκός.

Που από μωρό γνώρισε την προσφυγιά και την πείνα.
Που φώναζε πως όποιος έχει δεύτερο πανωφόρι θα πρέπει να το δίνει σε όποιον δεν έχει κανένα.
Που έδιωχνε με τον βούρδουλα τους τοκογλύφους και τα κοράκια.
Που κήρυττε πως όλοι οι άνθρωποι πρέπει να είναι ίσοι, πλούσιοι και φτωχοί, δούλοι και ελεύθεροι, ντόπιοι και ξένοι.
Που απαιτούσε από τους έχοντες να μοιράσουν την περιουσία τους στους μη έχοντες.
Που αγκάλιαζε όλους τους καταφρονεμένους και κατατρεγμένους
Που τελικά εκτελέστηκε από τους κατακτητές, αφού παραδόθηκε σ αυτούς από τους Κυβερνώντες, τους Αρχιερείς, τους Γραμματείς και τους φαρισαίους.

Xρόνια πολλά σε όλους.

Ρανια Λημνιου

https://www.facebook.com/TheWorkingDeadComic/photos/a.2057921784238920/2245746435456453/?type=3&theater

https://www.socomic.gr/2018/12/the-working-dead-and-atlanta-1930mx/?fbclid=IwAR28s8x-1L35iTp-40MqBx9G6DhMVw_Npa4T7S9c0CQZ9lx3tLZxwQ4Vnps

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΟΔΙΑ: -ΟΙ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΕΣ ΈΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΊΣΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΜΕΓΟΥΝ ?!!


Σε ποιους σταθμούς θα αυξηθούν

Αυξήσεις στις τιμές των διοδίων φέρνει μαζί του το 2019, καθώς έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για την άνοδο των τιμών.
Σήμερα Σάββατο, η Κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου», που εκμεταλλεύεται το τμήμα του ΠΑΘΕ από τον Μαλιακό μέχρι την Ημαθία, ανακοίνωσε αυξήσεις μέχρι και 10 λεπτά ανά διέλευση σε ορισμένους σταθμούς διοδίων και για ορισμένες κατηγορίες οχημάτων από την 1η Ιανουαρίου.
Εκτός από τις μεγάλες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων, η ΚΥΑ προβλέπει πως από 1η Ιανουαρίου 2019 καταργείται κάθε απαλλαγή από την πληρωμή διοδίων, με την εξαίρεση των ανέργων οι οποίοι θα διέρχονται δωρεάν, όταν δείχνουν την κάρτα ανεργίας. Όπως αναφέρει, «κάθε απαλλαγή ή εξαίρεση καταβολής διοδίων τελών στην Εγνατία Οδό και στους καθέτους άξονες αυτής, πλην των αναφερομένων στην παράγραφο 1 καταργείται και παύει να ισχύει από την 01-01-2019».
Αναλυτικά οι χρεώσεις
Για το ύψος των διοδίων, στην απόφαση αναφέρεται ότι:
-για τον σταθμό Παμβώτιδα, το μήκος καθορίζεται σε 39,7 χιλιόμετρα με χρέωση 1,98 ευρώ (από 1,20 ευρώ σήμερα)
-για το Μαλακάσι σε 48,1 χιλιόμετρα με χρέωση 2,40 ευρώ (από 2,10),
-για τη Σιάτιστα σε 48,6 χλμ. με χρέωση 2,40,
-για τον Πολύμυλο σε 48,2 χλμ. με 2,41 ευρώ (από 2,40),
-στα Μάλγαρα για μήκος 59,7 χλμ με 2,98 ευρώ (από 1,20 ευρώ),
-στη Θεσσαλονίκη για μήκος χρέωσης 13,8 χλμ σε 0,69 ευρώ,
-στην Ανάληψη για 58,8 χλμ σε 2,94 ευρώ (από 2,40 ευρώ),
-στην Ασπροβάλτα για 28,5 χλμ. το κόστος ανέρχεται σε 1,42 ευρώ,
-στη Μουσθένη με μήκος χρέωσης 54,3 χλμ. η χρέωση γίνεται 2,71 ευρώ (από 2,40 ευρώ),
-στην Καβάλα με 47,2 χλμ. 2,36 ευρώ,
-στον Ίασμο για 46,2 χλμ. η χρέωση διαμορφώνεται σε 2,31 ευρώ (από 1,90 ευρώ),
-στη Μέστη με 55,7 χλμ. σε 2,78 ευρώ (από 1,70 ευρώ) και στο Αρδάνιο για 40,5 χλμ. σε 2,02 ευρώ.
-Για τον σταθμό διοδίων της Τύριας στο οδικό τμήμα Νεοχωρίου-Σελλών-Τύριας, η περιοχή χρέωσης καθορίζεται σε 68,4 χιλιόμετρα (μεταξύ Ηγουμενίτσας-Ιωαννίνων), διαμορφώνοντας την τιμή του διοδίου σε 3,42 ευρώ από 2,10 ευρώ (67%)
-στους κάθετους άξονες στην Ιεροπηγή, το μήκος χρέωσης καθορίζεται σε 47,2 χλμ. με χρέωση 2,36 ευρώ (από 2,10 ευρώ),
-στους Ευζώνους για 60 χλμ. με κόστος 3 ευρώ (από 1,80 ευρώ),
-στον Προμαχώνα για 48 χλμ. με χρέωση 2,4 ευρώ (από 2,40 ευρώ)
-στο Στρυμονικό για 47,5 χλμ. με κόστος 2,37 ευρώ.
Από news.gr/

Η ΑΓΛΑΐΑ ΚΥΡΙΤΣΗ ΔΗΛΩΝΕΙ -ΠΑΡΟΥΣΑ ✌☺❤



Αγλαΐα ΚΥΡΙΤΣΗ Δημοσιογράφος, περιφερειακή σύμβουλος Β. Αιγαίου

Τα 100 χρόνια του ΚΚΕ είναι συνυφασμένα με τη σύγχρονη Ιστορία της Ελλάδας. Είναι συνυφασμένα με τις πιο λαμπρές σελίδες που έχουν γράψει σε τούτον εδώ τον τόπο χιλιάδες αγωνιστές, χιλιάδες έντιμοι, καθημερινοί άνθρωποι, που ανιδιοτελώς αγωνίστηκαν με πίστη και πείσμα για τη λευτεριά και το δίκιο.
Ειδικά σήμερα, που ο καπιταλισμός, βυθισμένος στην κρίση και τα αδιέξοδά του, περνά στην επόμενη, πιο βάρβαρη και κυριολεκτικά απάνθρωπη φάση του, τα καθήκοντα που μπαίνουν σε όλους μας είναι ακόμα πιο επιτακτικά, ακόμα πιο συγκεκριμένα και ξεκάθαρα.

Τα 100 χρόνια του ΚΚΕ, ειδικά στις συνθήκες που διαμορφώνονται, δεν είναι ακόμα ένα ιωβηλαίο, δεν είναι ακόμα μια επέτειος. 
Είναι μια βαριά κληρονομιά, μια βαριά παρακαταθήκη, με κορυφαία περιεχόμενα και κυρίως με προσανατολισμό για τους αγώνες, την οργάνωση, τη συσπείρωση και τη δράση που πρέπει να ξετυλιχτεί, ώστε ο λαός ως πρωταγωνιστής της Ιστορίας να γράψει τις επόμενες λαμπρές σελίδες ενός μέλλοντος που του ανήκει και κυρίως του αξίζει.
Αυτή την κληρονομιά, αυτή την παρακαταθήκη έχουμε χρέος και ιστορικό καθήκον να υπηρετήσουμε με συνέπεια και αφοσίωση.
Και σήμερα είναι πιότερο από ποτέ ανάγκη να χωνέψουμε βαθιά, όπως γράφει και στην περίφημη διακήρυξη «ΤΙ είναι και τι θέλει το ΕΑΜ» ο Δημήτρης Γληνός, πως «ο μόνος τρόπος για να ζήσει και να πεθάνει κανείς σαν άνθρωπος είναι να ζήσει και να πεθάνει για ένα ιδανικό. Τη λευτεριά. 
Κι η λευτεριά δεν χαρίζεται, παρά καταχτιέται με τον αγώνα. 
Λευτεριά χαρισμένη είναι μια καμουφλαρισμένη σκλαβιά. 
Δεν υπάρχει πια δικαιολογία και πρόφαση για κανένα Ελληνα να μείνει αργός, να σταυρώνει τα χέρια του να περιμένει μοιρολατρικά την εξέλιξη, να σκύβει το κεφάλι του μπροστά στην τυραννία και την προδοσία, να περιμένει από αλλού τη σωτηρία. 

O καλύτερος φίλος σου η ενεργητική συμμετοχή στον αγώνα».
Σ' αυτόν λοιπόν τον αγώνα δηλώνω - και πρέπει όλοι να δηλώσουμε - δυναμικό «παρών».

Απο τον Ριζοσπάστη του Σαβ/κου




*****

Stelios Tzanellis:
Μεγάλη η χαρά μου σήμερα το πρωί, διαβάζοντας δύο ακόμη ανακοινώσεις στήριξης στο ΚΚΕ, από ανθρώπους που ο ένας προέρχεται από άλλο πολιτικό χώρο και ο δεύτερος προέρχεται μεν από το ΚΚΕ, αλλά μέχρι πριν λίγο ανήκε στην Λαε.
Πριν προχωρήσω στην παρουσίαση των δύο συντρόφων, να τονίσω ότι είναι χιλιάδες ο κόσμος που είτε επιστρέφει στο ΚΚΕ, είτε το προσεγγίζει μην ανήκοντας ποτέ σε αυτό.
Αν έχετε προσέξει μετά τις ομιλίες του γγ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα, σε εκδηλώσεις στην επαρχία, ακολουθούν ομιλίες ανθρώπων που δηλώνουν την στήριξη τους στο ΚΚΕ ενώ μέχρι πρότινος ανήκαν σε άλλους κομματικούς σχηματισμούς. Η συγκεκριμένη κίνηση, λειτουργεί συμβολικά, στην προσπάθεια που κάνει το Κόμμα να ανοιχτεί σε ένα ευρύτερο ακροατήριο,με μόνη προϋπόθεση την συμφωνία στην βασική πολιτική γραμμή του Κόμματος, με τις όποιες διαφωνίες ή ενστάσεις που μπορεί να έχει ο καθένας μας. Χωρίς πιστοποιητικα πολιτικών φρονημάτων, στην λογική της κοινής συστράτευσης και στήριξης του ΚΚΕ, με στόχο την ανατροπή της κυρίαρχης αστικής πολιτικής και την ανάδειξη ενός άλλου μοντέλου εξουσίας.
Η πρώτη ανακοίνωση, για να επανέλθω στο κύριο θέμα,είναι από τον εξαιρετικό φίλο και σύντροφο Γιάννη Αγγελου, τον οποίο τον έχω γνωρίσει και προσωπικά, αποκομίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.
Επαγγελματικά προέρχεται από τον χώρο του στρατού και πολιτικά από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ. Αναλυτικά η ανακοίνωση του, στα σχόλια παρακάτω.
Η δεύτερη ανακοίνωση, είναι της Αγλαΐας Κυριτση, γνωστή σε όλους μας από τον αγώνα της για την ΕΡΤ, αλλά και ως μια εξαιρετική και μαχητική δημοσιογράφος. Η Αγλαΐα προέρχεται από το ΚΚΕ, εντάχθηκε αργότερα στον σύριζα και από το 2015 ανήκε στην Λαε, ως εκλεγμένη περιφερειακή σύμβουλος Βορείου Αιγαίου. Επίσης η ανακοίνωση της στα σχόλια.
Καλή δύναμη, καλούς αγώνες!!
ΥΓ ευχαριστούμε πολύ, τον πολύ καλό σύντροφο Κωνσταντίνο Μπουρχα, για τις αναρτήσεις με τις ανακοινώσεις των δύο συντρόφων!
επαρχία, ακολουθούν ομιλίες ανθρώπων που δηλώνουν την στήριξη τους στο ΚΚΕ ενώ μέχρι πρότινος ανήκαν σε άλλους κομματικούς σχηματισμούς. Η συγκεκριμένη κίνηση, λειτουργεί συμβολικά, στην προσπάθεια που κάνει το Κόμμα να ανοιχτεί σε ένα ευρύτερο ακροατήριο,με μόνη προϋπόθεση την συμφωνία στην βασική πολιτική γραμμή του Κόμματος, με τις όποιες διαφωνίες ή ενστάσεις που μπορεί να έχει ο καθένας μας. Χωρίς πιστοποιητικα πολιτικών φρονημάτων, στην λογική της κοινής συστράτευσης και στήριξης του ΚΚΕ, με στόχο την ανατροπή της κυρίαρχης αστικής πολιτικής και την ανάδειξη ενός άλλου μοντέλου εξουσίας.
Η πρώτη ανακοίνωση, για να επανέλθω στο κύριο θέμα,είναι από τον εξαιρετικό φίλο και σύντροφο Γιάννη Αγγελου, τον οποίο τον έχω γνωρίσει και προσωπικά, αποκομίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.
Επαγγελματικά προέρχεται από τον χώρο του στρατού και πολιτικά από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ. Αναλυτικά η ανακοίνωση του, στα σχόλια παρακάτω.
Η δεύτερη ανακοίνωση, είναι της Αγλαΐας Κυριτση, γνωστή σε όλους μας από τον αγώνα της για την ΕΡΤ, αλλά και ως μια εξαιρετική και μαχητική δημοσιογράφος. Η Αγλαΐα προέρχεται από το ΚΚΕ, εντάχθηκε αργότερα στον σύριζα και από το 2015 ανήκε στην Λαε, ως εκλεγμένη περιφερειακή σύμβουλος Βορείου Αιγαίου. Επίσης η ανακοίνωση της στα σχόλια.
Καλή δύναμη, καλούς αγώνες!!
ΥΓ ευχαριστούμε πολύ, τον πολύ καλό σύντροφο Κωνσταντίνο Μπουρχα, για τις αναρτήσεις με τις ανακοινώσεις των δύο συντρόφων!

***
Γιάννης Γ. ΑΓΓΕΛΟΥ
Συνταγματάρχης (ΜΧ) ε.α., ΜΒΑ, MS'c

Συντάσσομαι με το ΚΚΕ, πλάι στον δοκιμαζόμενο λαό μας
Επι 25 χρόνια ως Αξιωματικός του Στρατού Ξηράς στο Οπλο του Μηχανικού, έδωσα όλο μου το είναι από τις διάφορες θέσεις που υπηρέτησα και αποστρατευόμενος ένιωσα ιδιαίτερα γεμάτος και πως έκλεισα έναν κύκλο με επιτυχία, πέρα από τις όποιες διαφωνίες μπορεί να υπήρξαν, σε ανθρώπινο και επαγγελματικό επίπεδο. Αποστρατευόμενος το 2007 ενεπλάκην ενεργά στην πολιτική ζωή από τις γραμμές του ΠΑΣΟΚ, στο οποίο ανήκα ιδεολογικά από το 1976, πιστεύοντας πως μπορώ να προσφέρω. Οι εθνικές εκλογές του 2009 ήταν το αποκορύφωμα της όλης προσπάθειας. Μιας προσπάθειας που προδόθηκε και εξευτελίστηκε. Τα γεγονότα είναι σε όλους, λίγο ως πολύ, γνωστά. Η χώρα οδηγήθηκε στη λαιμητόμο των μνημονίων. Αυτή η πολιτική ήταν πέρα από τα πιστεύω μου και προσπάθησα να διατυπώνω κάθε φορά τις αντιρρήσεις και ενστάσεις μου. Απευθυνόμουν εις ώτα μη ακουόντων...
Από το 2012, ουσιαστικά και τυπικά, παραμένω ανέστιος πολιτικά, μετά την επιστολή1 που έστειλα στον Γραμματέα του τότε ΠΑΣΟΚ, ενός Κινήματος που υπηρέτησα με πίστη και ανιδιοτέλεια, χωρίς να παρεκκλίνω από τις αρχές μου και τα πιστεύω μου, από το 1976. Αρκετά όλα αυτά τα χρόνια για να οδηγηθώ στην οριστική μου αποχώρηση. Υπεραρκετά για να συνειδητοποιήσω όλο το παιχνίδι.
Η περίοδος από το 2012 μέχρι σήμερα, υπήρξε περίοδος περισυλλογής, μελέτης, συζητήσεων και επαναπροσδιορισμού σε όλα τα θέματα, αναλογιζόμενος τι συνέβη στην κοινωνία και το λαό μας, το μέγεθος της ανθρωπιστικής κρίσης που βιώνουν τα νοικοκυριά και οι άνθρωποι του μόχθου, τη μετανάστευση των νέων μας σε άλλες χώρες, που ζητούν επιστήμονες και τους στερούν από τον τόπο μας, ως αποτέλεσμα των αδιέξοδων πολιτικών που ακολούθησαν τα κόμματα εξουσίας. Ολα τα βάρη στο λαό, όλες οι αδιέξοδες πολιτικές που ακολούθησαν άλλοι, φορτώθηκαν στο μόνιμο υποζύγιο, τον εργαζόμενο και συνταξιούχο. Και ταυτόχρονα συνεχίζεται το ξεπούλημα, έναντι ευτελών τιμημάτων, της δημόσιας περιουσίας, οδηγώντας σε ασφυξία τους πάντες και τα πάντα.
Η λαϊκή κατοικία δοκιμάζεται, αφού απαίτηση των ξένων είναι να εκπλειστηριαστούν τα πάντα, στη λογική της εξαφάνισης της μικρής ιδιοκτησίας. Αλυσοδέθηκε ο τόπος μας στο άρμα των δανειστών και τοκογλύφων, που απομυζούν τη χώρα και της αποστερούν κάθε δικαίωμα στοιχειώδους ανάπτυξης και ευημερίας. Στο πολιτικό σκηνικό αναφύονται κόμματα - αναχώματα, που μοναδικό σκοπό και στόχο έχουν να σταματήσουν το γιγάντεμα του λαϊκού κινήματος και να αποτρέψουν τη στροφή του κόσμου προς το μοναδικό κόμμα που από την αρχή, όχι μόνο της κρίσης αλλά πολύ νωρίτερα, είχε καταγγείλει όλα αυτά τα φαινόμενα και είχε «δει» προς τα πού πήγαινε όλη αυτή η επίπλαστη ευδαιμονία, το ΚΚΕ.
Ολες αυτές οι σκέψεις, όλες αυτές οι αγωνίες, με οδηγούν να συνταχθώ με το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας, να ενώσω τις δυνάμεις και τη φωνή μου, τις γνώσεις και την εμπειρία μου, στο μεγάλο αγώνα για τη μεγαλύτερη δυνατή ενίσχυσή του, όχι μόνο για τις επερχόμενες εκλογικές μάχες, αλλά και για τις μάχες της καθημερινότητας, δίπλα στον σκληρά δοκιμαζόμενο λαό μας. Οι αγώνες που έρχονται και θα δοθούν απαιτούν συστράτευση και τη μεγαλύτερη δυνατή συσπείρωση του λαϊκού κινήματος, γιατί μόνο έτσι θα σταματήσει αυτή τη λαίλαπα και θα ανατραπούν οι πολιτικές της εξαθλίωσης.
Με την επιστολή μου αυτή, θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας και ζητώ την ενεργοποίησή μου, όπου ο Γραμματέας και το Κόμμα πιστεύουν ότι μπορώ να προσφέρω καλύτερα.
Με συντροφικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς.
1. http://odofragma-skas.blogspot.com/20…/…/blog-post_6813.html
Απο τον Ριζοσπάστη του Σαβ/κου



Εύη Μπουγά Για τον Γιάννη χαίρομαι ιδιαίτερα διότι τον γνωρίζω προσωπικά!
Καλημέρα Στέλιο μου❤



Stelios Tzanellis Καλημέρα Εύη μου!
Φαντάζομαι τον γνωρίζεις χρόνια, οπότε ξέρεις καλύτερα από μένα, για την ποιότητα του Γιάννη! <3


Εύη Μπουγά Stelios Tzanellis Έτσι ακριβώς!


Mairi Kampouraki χαίρομαι για τον Γιάννη γιατί είναι προσωπικός μου φίλος άν και προέρχεται από το χώρο του πασόκ οι αριστερές του καταβολές βγήκαν επιτέλους στην επιφάνεια



Παναγιωτα Παζουλη Μπράβο επιτέλους κάτι γίνεται!!



Stratis Kalafatoudis Η Αγλαΐα είναι πατριωτισσα μου με οικογενειακή παράδοση στο κόμμα,καλώς όρισε σπίτι της!



Κώστας Κόκκινος θα θελα να συμπληρωσω κι άλλη μια που την θεωρω σημαντικη κυριως για το σκεπτικο που αναπτυσσει:: Δήλωση στήριξης στο ΚΚΕ
Με αφορμή την παρουσίαση των υποψηφίων στην Ανατολική Μακεδονία - Θράκη, σε δήλωση στήριξής του στο ΚΚΕ ο Βασίλης Χονδρογιάννης, πρώην υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Καβάλας με τον συνδυασμό που στήριζε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στις προηγούμενες εκλογές, σημειώνει: 
«Από τότε ξεγυμνώθηκαν όλες οι αυταπάτες και η ίδια η ζωή έδειξε ότι τα επαναστατικά λόγια δεν σημαίνουν τίποτα και τα παίρνει ο άνεμος στις μεγάλες καμπές της Ιστορίας, αν δεν υπάρχει από πίσω επιστημονική σκέψη, χρήση της εμπειρίας, στρατηγικός στόχος και δουλειά. Δουλειά όπου χτυπάει η καρδιά των εργαζομένων, των μικρομεσαίων αγροτών, των φοιτητών, της εργαζόμενης, άνεργης, ημιαπασχολούμενης γυναίκας, των αυτοαπασχολούμενων και των συνταξιούχων. Στη χώρα μας, τα παραπάνω χαρακτηριστικά, εδώ και 100 χρόνια, τα έχει ένα κόμμα με τρία γράμματα και είναι το ΚΚΕ


Κατερίνα Γεωργοπούλου Υπέροχα ♥️!!!!
Επιτέλους.... κάτι δείχνει ότι ο κόσμος μπορεί καί νά αλλάξει...!!!!!!

ΟΙ ΜΑΣΚΑΡΕΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ

Από τις αναλύσεις τους και από τα στοιχεία που παρουσιάζουν μπορεί ο καθένας να βγάλει πολύ χρήσιμα συμπεράσματα. Αλλά μπορεί να βγάλει και από αυτά που δεν παρουσιάζονται, όπως π.χ. στην τελευταία δημοσκόπηση που δεν υπήρχε καμία αναφορά για μετρήσεις πιθανών ζευγαριών στον Β΄ γύρο.



Διανύοντας μια παρατεταμένη προεκλογική περίοδο και λίγο πριν τα Χριστούγεννα στην Πάτρα οι δημοσκοπήσεις θυμίζουν καρναβάλι, είναι «μασκαρεμένες»!!
Το πρώτο ίσως που θα αναρωτηθεί όποιος διαβάζει το συγκεκριμένο κείμενο είναι γιατί θα πρέπει να ασχοληθούμε με τις δημοσκοπήσεις αφού τα τελευταία χρόνια οι παταγώδεις αποτυχίες τους και η κατά παραγγελία διαμόρφωση αποτελεσμάτων τις έχει καταστήσει τελείως ανυπόληπτες;
Η απάντηση είναι επειδή αυτό που συμβαίνει με τις δημοσκοπήσεις στον Δήμο Πατρέων δεν έχει προηγούμενο!!
Παρουσιάζονται ερμηνείες και πολιτικά συμπεράσματα που βασίζονται σε δημοσκοπήσεις που δε δημοσιεύονται!!!!!!
Έχουμε λοιπόν την παγκόσμια ίσως πρωτοτυπία οι δημοσκοπήσεις να μη μετράνε την πρόθεση ψήφου αλλά να επιδιώκουν ο λαός της πόλης να πάρει τοις μετρητοίς τις προθέσεις και τις πολιτικές επιδιώξεις αυτών που τις παραγγέλνουν και των μέσων που τις δημοσιοποιούν.
Η στόχευσή τους διπλή:
Α) Να χειραγωγήσουν τον Πατραϊκό λαό,Β) Να διαμορφώσουν τον πολιτικό χάρτη «ανεβοκατεβάζοντας» υποψήφιους Δημάρχους, δημιουργώντας ή διαλύοντας Δημοτικές παρατάξεις με στόχο τη διαμόρφωση των καλύτερων δυνατών συνθηκών προκειμένου να αντιπαρατεθούν με τη Δημοτική αρχή Πελετίδη.
Χορηγοί αυτής της προσπάθειας είναι επιχειρηματίες και μερίδα του τύπου.
Ας δούμε όμως μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές ερμηνείες- αναλύσεις των δημοσκοπήσεων που δεν παρουσιάζονται:
- Για τη Δ.Α Πελετίδη όλοι οι «ειδικοί αναλυτές» συμφωνούν ότι προηγείται στην πρόθεση ψήφου με ποσοστό πολύ μεγαλύτερο του ποσοστού που έλαβε στον Α΄ γύρο το 2014. Οι θετικές γνώμες κινούνται σε πολύ μεγάλα ποσοστά: 60% με 70%.
Μέχρι εδώ λένε αυτό που βλέπουν όλοι στην πόλη, που δε χρειάζεται να επιβεβαιωθεί με δημοσκόπηση. Αμέσως μετά αρχίζουν οι αναλύσεις που στάζουν φαρμάκι για την Δ.Α. με μόνο στόχο να την αποδομήσουν.
Είναι χαρακτηριστικά τα όσα γράφει ο ανώνυμος «ειδικός αναλυτής» στην εφημερίδα «Πελοπόννησος»: « Η Δ.Α. έχει την γενική συμπάθεια των πολιτών και ας μην μπορούν να την αιτιολογήσουν επί τη βάσει του παραγομένου έργου» !!!!
Και αφού κάνει αναφορές για επικοινωνιακές τακτικές, προπαγάνδα κτλ. καταλήγει: «επιδιώκει να μετατρέψει την γενική συμπάθεια σε πεποίθηση αποτελεσματικού έργου»!!!!
Με απλά λόγια δεν υπάρχει έργο. Οι Πατρινοί είναι ανόητοι και φαντασιόπληκτοι και τους έχουν πείσει οι κομμουνιστές ότι κάνουν έργα!!!
Δηλαδή ο Πατρινός φαντάζεται 
τα πάρκα, στέλνει τα παιδιά του σε κατασκηνώσεις και λαϊκά φροντιστήρια που δεν υπάρχουν, δεν πληρώνει λιγότερο για νερό και ανταποδοτικά τέλη, το τρένο θα περάσει επιφανειακά, το στάδιο είναι κλειστό, τα γήπεδα, τα σχολεία, τα κτήρια δεν έγιναν σαν καινούργια, ο κοινωνικός τομέας καταργήθηκε, παίζουν «θέατρο» για το θέατρο στις γειτονιές και τόσα άλλα.
Τον είχαν πει τον πόνο τους πέρυσι όταν χαρακτήρισαν τον Πελετίδη Κίρκη.

- Για όλες τις άλλες παρατάξεις, που σχετίζονται με τα κόμματα των μνημονίων, στην ουσία κάνουν ταχύρρυθμα φροντιστήρια, δημόσια μάλιστα, αντιμετώπισης της Δ.Α. Και έχουν να πουν μια καλή κουβέντα!!
- Ειδική αποστολή έχουν τα ΜΜΕ που έχουν αναλάβει εργολαβικά να στηρίζουν την υποψηφιότητα του προερχόμενου από το ΠΑΣΟΚ Γ. Αλεξόπουλου. Σε παλαιότερη δημοσκόπηση ανέφεραν ότι είναι τρίτος, αλλά έχει δυναμική για να έρθει δεύτερος.
Το πού την είδαν δεν μας εξήγησαν. Αποδίδουν δε την αποχώρηση του Κ. Χριστόπουλου στο γεγονός ότι η τελευταία δημοσκόπηση έδειχνε ότι ο Αλεξόπουλος θα τον πέρναγε!!! Για να εισπράξουν την αφοπλιστική απάντηση από τον ίδιο ότι και διπλάσιο ποσοστό να πάρει ο Γ.Α. δεν με περνάει.
(Και όλο αυτά επειδή ξέρουν τα νούμερα των δημοσκοπήσεων όλοι εκτός από αυτούς που ψηφίζουν.)

Η προσπάθειά τους ξεκάθαρη, επιχειρηματίες και τα κόμματά τους προσπαθούν να βρουν τον κατάλληλο υποψήφιο ο οποίος μπορεί να εξαντλήσει έστω και τις πολύ μικρές πιθανότητες να ηττηθεί η Δ.Α. Πελετίδη.
Ξεκάθαρο και το κάλεσμα της Λαϊκής Συσπείρωσης σε κάθε Πατρινό, σε κάθε λαϊκό άνθρωπο, που η θέση του στην κοινωνία και τα συμφέροντά του καμία σχέση δεν έχουν με τα συμφέροντα της οικονομικής και της πολιτικής ελίτ της πόλης, είναι να προασπίσει το έργο που έγινε και να γίνει συνοδοιπόρος στο έργο που θα γίνει.
Κάλεσμα που δεν χωρίζει τον λαό μας με βάση τις κομματικές προτιμήσεις, αλλά ενώνει παλεύοντας για το συμφέρον των πολλών, για τις σύγχρονες ανάγκες των πολλών.

Υ.Γ Από τις αναλύσεις τους και από τα στοιχεία που παρουσιάζουν μπορεί ο καθένας να βγάλει πολύ χρήσιμα συμπεράσματα. 
Αλλά μπορεί να βγάλει και από αυτά που δεν παρουσιάζονται, όπως π.χ. στην τελευταία δημοσκόπηση που δεν υπήρχε καμία αναφορά για μετρήσεις πιθανών ζευγαριών στον Β΄ γύρο.😉😉😉😉😉


Aπ τα σχόλια




Γιώργος Λαμπιρης Χάθηκε πολύ χρήμα από τα τζάκια της Πάτρας! Με δήμαρχο ΠΕΛΕΤΙΔΗ! Πρεμουρα και καουρα τους έχει πιάσει! Αλλάζουν ονόματα κάνουν μεταγραφές! Κρύβουν γκάλοπ! Με αυτές της κίνησεις μαρτυρούν πόσο μεγάλο ποσοστό έχει η λαϊκή συσπείρωση πελετιδη!!


Στέλιος Παλαρμάς Σε αυτή την φάση κάνουν κινήσεις απελπισίας όμως μην τους υποτιμάς θα οργανωθούν και η μάχη θα είναι σκληρή


Γιώργος Λαμπιρης Στέλιος Παλαρμάς οι μάσκες έπεσαν Στέλιο η Πάτρα δεν μασάει!


Στέλιος Παλαρμάς ναι το πυστευω αλλα μην τους υποτιμησουμε ειναι μεγαλα τα συμφεροντα


Gerasimos Grammatikopoulos Μια σημαντικη λεπτομερεια που δεν πρεπει να μας ξεφυγει ειναι πως βασει του νεου εκλογικου συστηματος, το αποτελεσμα ενος ενδεχομενου β' γυρου δεν θα ειναι το απολυτα καθοριστικο γεγονος. Θα ειναι μια πυρρειος νικη αν εκλεγει ο Πελε στον β' γυρο ακομα και με μαζικα ποσοστα αν απο τον α' γυρο βρεθει με μια συσταση Δημοτικου Συμβουλιου τετοια οπου οι γνωστοι "εργολαβολατρες" θα μπορουν συνεργατικα να μπλοκαρουν τις εξελιξεις. 
Εαν λοιπον αυτοι οι κυριοι δεν μπορεσουν να υφαρπαξουν τον Δημο απο τον λαο, σιγουρα εχουν σκεφτει ως 2η γραμμη αμυνας την αναχαιτιση των σχεδιων της σημερινης ΔΑ ωστε να μην υπαρξουν "τετελεσμενα" και, εχοντας ουσιαστικα καταδικασει τον Δημο σε μια θητεια αδρανειας, να πεσει σε δευτερο χρονο στα χερια τους ως ωριμο φρουτο.
ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπον στην ταχα μου "χαλαρη ψηφο" του α' γυρου (τυπου "ψηφισε το κουμπαρακι τωρα, και ριχνεις πελετιδη στον δευτερο γυρο αφου θα περασει με τα μπουνια βρε, παλι πελετιδη θα εχουμε"). Επειδη ακριβως δεν δημοσιευουν τις δημοσκοπησεις αλλα ειναι αναντιρρητο το προβαδισμα του Πελετιδη δεν θα αργησουμε να δουμε αυτην την στρατηγικη να εκτυλισσεται, ειμαι σιγουρος.


Στέλιος Παλαρμάς Δήμαρχος αγωνιστής από την πρώτη Κυριακή ,αυτό είναι το σύνθημα αυτό θα παλέψουμε και θα το πετύχουμε!!


Vangelis Goumas Μια μάντρα θα του αερισουν



Στέλιος Παλαρμάς και πιθανόν θα είναι αυτή στα Αραχωβίτικα


Vangelis Goumas Χαχα



Στέλιος Παλαρμάς Και τα σενάρια συνεχίζονται!!!


Αγγελος Λαμπιρης Υπομονη 4 μηνες εμειναν