ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

TRANSLATE

Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

8η Μάρτη...163 Χρόνια Μετά




Πριν από 163 χρόνια, στις 8 Μάρτη του 1857, οι εργάτριες στα υφαντουργεία και στα ραφτάδικα της Νέας Υόρκης κατεβαίνουν σε απεργία και διαδηλώσεις, ζητώντας ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς. Υπολογίζεται ότι οι γυναίκες εκείνη την εποχή δούλευαν στα εργοστάσια περίπου 16 ώρες. 

Παρά την τρομοκρατία, οι διαδηλώσεις εκείνης της μέρας χαρακτηρίστηκαν από το μέγεθος και τη μαχητικότητά τους. 
Οι εργοδότες και η κυβέρνηση απαντούν με ομαδικές απολύσεις και εξαπολύουν τους “μπράβους”, για να τρομοκρατήσουν τις εργάτριες που πρωτοστατούσαν στην απεργία. 
Οι αστυνομικές δυνάμεις ρίχνονται με μανία πάνω στις εργάτριες, οι διαδηλώσεις βάφονται στο αίμα.

Η Β’ διεθνής Συνδιάσκεψη των σοσιαλιστριών γυναικών, που συνήλθε στην Κοπεγχάγη το 1910, καθιέρωσε, μετά από πρόταση της Κλάρας Τσέτκιν, την 8η Μάρτη ως Διεθνή Μέρα της Γυναίκας.

Υπήρχε πάντοτε το γυναικείο κίνημα;

Συμμετοχή των γυναικών σε αγώνες υπήρξε και σε περιόδους της κοινωνικής εξέλιξης πριν τον καπιταλισμό. 
Στις εξεγέρσεις των χωρικών κατά τον μεσαίωνα για παράδειγμα, η οργή και η βία που αντέταξαν οι γυναίκες στην καταπίεση που ζούσαν, σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούσε κατά πολύ αυτή των ανδρών. 
Όμως αυτά ήταν ξεσπάσματα κάτω από την καταπίεση, τις άθλιες συνθήκες της ζωής τους, που έφερνε μαζί της η κοινωνική υποδούλωση και εξάρτηση της γυναίκας από τον άνδρα.
 Δεν ήταν αγώνες για την κατάκτηση δικαιωμάτων, για την απελευθέρωσή τους από αυτήν την εξάρτηση και καταπίεση. 
Αυτή ήταν και η βασική τους διαφορά με το γυναικείο κίνημα που αναπτύχθηκε από τον 19ο αιώνα και ύστερα.

Στον καπιταλισμό δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για την μαζική είσοδο των γυναικών στην κοινωνική παραγωγή. 
Όπως χαρακτηριστικά έγραφε ο Μαρξ
«Στο μέτρο που οι μηχανές κάνουν περιττή τη μυϊκή δύναμη, γίνονται μέσο χρησιμοποίησης εργατών χωρίς μυϊκή δύναμη ή εργατών με ανώριμη σωματική ανάπτυξη, με μεγαλύτερη ευστροφία των μελών».
Το γεγονός αυτό όμως έρχεται σε αντίφαση με την διαιώνιση κοινωνικών και πολιτικών διακρίσεων σε βάρος των γυναικών.
 Αυτή η αντίφαση «οδήγησε στην εμφάνιση ενός φαινομένου άγνωστου ως τώρα, τη γέννηση του γυναικείου κινήματος.» (“Το γυναικείο ζήτημα”, Α. Κολοντάι).

Το γυναικείο κίνημα φυσικά από την αρχή του δεν ήταν ενιαίο. Χωρίστηκε σε δύο κατευθύνσεις, η μία από τις οποίες εκφραζόταν μέσα από το αστικό φεμινιστικό κίνημα και η άλλη ήταν βασικό συστατικό μέρος του εργατικού κινήματος.

Ήδη από την εποχή των αστικών επαναστάσεων του 18ου αιώνα, όταν εμφανίστηκε η διεκδίκηση των γυναικών της αστικής τάξης για ίσα πολιτικά δικαιώματα, ιδιαίτερα στην Αμερική και στην Γαλλία, είχε σαν αφετηρία της την αντίληψη των αστών επαναστατών εκείνης της εποχής για ισότητα της γυναίκας με βάση τα «φυσικά δικαιώματα της ανθρωπότητας» (Ζ.Ζ. Ρουσώ).

Στην πορεία ανάπτυξης του καπιταλισμού ο αριθμός των μεσοαστών και μικροαστών γυναικών που αναγκάζονταν να βοηθήσουν οικονομικά την οικογένειά τους μεγάλωνε. 
Αυτό αποτέλεσε την βάση για να την εμφάνιση του αστικού φεμινιστικού κινήματος του 19ου και των αρχών του 20ού αιώνα. 
Το κίνημα αυτό είχε σαν πυρήνα του αγώνα του την αντιπαράθεση ανάμεσα στα δύο φύλα και όχι τον αγώνα ενάντια στην διπλή ανισοτιμία εξαιτίας του φύλου και της ταξικής εκμετάλλευσης. 
Φεμινίστριες που πανηγύριζαν επειδή γυναίκες εργάτριες έκαναν “βαριές αντρικές δουλειές”, έβλεπαν τον αγώνα των γυναικών αταξικά και χωρίς να παίρνουν υπόψη τους την διαφορά στην φυσιολογία ανάμεσα στα δύο φύλα.
 Το αστικό φεμινιστικό κίνημα, αν και στην εποχή κατά την οποία αναπτύχθηκε επέδρασε θετικά, ήταν φυσικό στην πορεία να οδηγηθεί σε αδιέξοδο, μιας και τα αιτήματά του ήταν περιορισμένα σε στενό αστικοδημοκρατικό πλαίσιο, και στην πορεία, έστω και τυπικά, αναγνωρίστηκαν από μια σειρά καπιταλιστικά κράτη.

Ταυτόχρονα όμως, είχε εμφανίστεί το φαινόμενο οι γυναίκες των φτωχότερων στρωμάτων να εντάσσονται στην παραγωγή ακριβώς λόγω της ανάγκης τους για επιβίωση, ήδη από τον 17ο και 18ο αιώνα. 
Όσο εξαπλώνονταν οι καπιταλιστικές σχέσεις παραγωγής, όχι μόνο ολοένα και περισσότερες γυναίκες έμπαιναν στην παραγωγή, αλλά ταυτόχρονα συγκεντρώνονταν σε μεγάλους αριθμούς σε συγκεκριμένους κλάδους.

Είναι χαρακτηριστικά τα παραδείγματα του Μαρξ για κλάδους στην Αγγλία όπου από τους 140.000 εργάτες, η συντριπτική πλειοψηφία ήταν γυναίκες και παιδιά. Αλλά και αργότερα, στην Ελλάδα στις αρχές του 20ού αιώνα, στην κατασκευή ρούχων σχεδόν το 50% ήταν γυναίκες και από τους 10.000 εργάτες στα υφαντουργεία, οι 8.000 ήταν γυναίκες.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα οι εργάτριες να πάρουν μέρος στους αγώνες του εργατικού κινήματος αλλά και να ξεσπάσουν αγώνες αποκλειστικά από τις γυναίκες της εργατικής τάξης.

Γιατί είναι αναγκαία η ύπαρξη του γυναικείου κινήματος;

Η ένταξη των εργατριών στους αγώνες του εργατικού κινήματος δεν έγινε χωρίς εμπόδια.

Πολλά συνδικάτα πίεζαν τους επιχειρηματίες να πάψουν να χρησιμοποιούν γυναίκες, ενώ κάποιες ομάδες εργατών απαγόρευσαν παντελώς την συμμετοχή των γυναικών στα συνδικάτα, περιλαμβάνοντας στο καταστατικό τους «τον αποκλεισμό του ανειδίκευτου γυναικείου δυναμικού, που ευθύνεται για την υποτίμηση των εργατικών αμοιβών» (“Το γυναικείο ζήτημα”, Α. Κολοντάι). Έτσι, οι εργάτριες που ήταν αποκλεισμένες από τα συνδικάτα αναγκάστηκαν να δημιουργήσουν τις δικές τους οργανώσεις.

Καθοριστικό ρόλο στο να ενωθούν τα γυναικεία συνδικάτα με το υπόλοιπο εργατικό κίνημα έπαιξε η ίδρυση εργατικών και κομμουνιστικών κομμάτων. Αυτό έδωσε ταυτόχρονα ώθηση και στην ιδεολογική, πολιτική και κοινωνική πάλη για την χειραφέτηση της γυναίκας.

Η ανάγκη για την ύπαρξη του γυναικείου κινήματος έχει να κάνει με τις πρόσθετες δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει η γυναίκα της εργατικής τάξης στην προσπάθειά της να ενταχθεί στον αγώνα για την κοινωνική απελευθέρωση.

«Το ότι η εργαζόμενη γυναίκα έχει ανάγκη, λόγω των ειδικών φυσιολογικών λειτουργιών της, από ιδιαίτερη υποστήριξη στον αγώνα ενάντια στην καπιταλιστική εκμετάλλευση, είναι για μένα ολοκάθαρο. Οι περισσότεροι από τους Άγγλους, που υποστηρίζουν το τυπικό δικαίωμα των γυναικών να υποβάλλονται από τους καπιταλιστές στην ίδια εκμετάλλευση με τους άντρες, ενδιαφέρονται στην ουσία, άμεσα είτε έμμεσα, για την καπιταλιστική εκμετάλλευση των εργαζομένων και των δύο φύλων. Ομολογώ ότι μ’ ενδιαφέρει πιο πολύ η υγεία της επερχόμενης γενιάς απ’ ό,τι η απόλυτη τυπική ισότητα των δύο φύλων…» (Φ. Ένγκελς).
Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα ότι τον Οκτώβριο του 1911 με πρωτοβουλία του Εργατικού Κέντρου Αθηνών ιδρύθηκε το “Κυριακόν Σχολείον”, που στόχο είχε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα αναλφαβητισμού των γυναικών της εργατικής τάξης, το ποσοστό του οποίου στις αρχές του 20ού αιώνα ξεπερνούσε το 98%. Την ευθύνη του προγράμματος είχε ο Δ. Γληνός και την οργάνωση η Αύρα Θεοδωροπούλου.

Το ίδιο επιβεβαιώνει και η συμμετοχή των γυναικών στον ΔΣΕ, που είχε να αντιμετωπίσει αντιδραστικές αντιλήψεις για τη θέση της γυναίκας στην κοινωνική ζωή και δράση, που κυριαρχούσαν σε πλατιές λαϊκές και εργατικές δυνάμεις. 
«Ήταν ιδιαίτερα δύσβατο το μονοπάτι που έπρεπε ν’ ακολουθήσει κατά κύριο λόγο η κοπέλα του χωριού –που στερούνταν ακόμα και τη βασική εκπαίδευση, που δεν είχε δικαίωμα να διαλέξει ούτε τον άντρα της- να φτάσει να σφυρηλατηθεί σε ανταρτοπούλα με το όπλο στο χέρι, με γνώμη στη συνέλευση, σε ομαδάρχισσα που οδηγούσε τους μαχητές και τις μαχήτριες της ομάδας ή του λόχου στην κατατρόπωση του αντιπάλου». (“Η συμμετοχή των γυναικών στο Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας (1946 – 1949)”, Τμήμα της ΚΕ του ΚΚΕ για την ισοτιμία των γυναικών).
Υπάρχει σήμερα ανάγκη για την ενίσχυση του ριζοσπαστικού γυναικείου κινήματος;

Η ανισοτιμία των γυναικών σήμερα παίρνει νέες μορφές που σχετίζονται με μια σειρά πλευρές της ζωής τους.
Η επιδείνωση του βιοτικού επιπέδου των εργατικών, λαϊκών οικογενειών αναγκάζει τις γυναίκες να ιεραρχήσουν ποιες ανάγκες της οικογένειας χρειάζεται να καλύψουν: Τη διατροφή, τη θέρμανση, τα εμβόλια των παιδιών ή άλλες ανάγκες υγείας της οικογένειας. Μπροστά σε αυτά τα εμπόδια, η ευθύνη που νιώθουν απέναντι στην οικογένεια, τις κάνει πιο ευάλωτες σε εκβιασμούς της εργοδοσίας, σε έκπτωση στις ανάγκες και στα εργασιακά, ασφαλιστικά, κοινωνικά δικαιώματά τους. Δεν αφορά μόνο την αποδοχή των παραπάνω αλλά ακόμα και την πίεση να “θέσουν στη διάθεση του εργοδότη” το πότε θα επιλέξουν να γίνουν μητέρες.

Τα υψηλά ποσοστά ανεργίας στις γυναίκες, οι συμβάσεις του ενός μήνα, μέχρι και της μιας μέρας, οι ελαστικές εργασιακές σχέσεις, οι μειώσεις μισθών και οι απολύσεις, η γενίκευση της “on call” εργασίας σε διάφορους κλάδους, η ανασφάλιστη εργασία που φτάνει το 30% σε κλάδους που συγκεντρώνονται νέες εργαζόμενες, η προσπάθεια για ένταξή τους στον τομέα της “κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας”, είναι η κατάσταση που βιώνουν οι γυναίκες της εργατικής, λαϊκής οικογένειας.

Τέτοιες πλευρές συνδέονται ακριβώς με το ότι στον καπιταλισµό, η σχέση της γυναίκας µε τη μητρότητα αξιοποιείται για την προώθηση αντιδραστικών επιδιώξεων. Την ίδια στιγμή είναι ανύπαρκτη η ολόπλευρη και ουσιαστική προστασία της μητρότητας, που σημαίνει κάλυψη όλων των σύγχρονων αναγκών της γυναίκας σε όλες τις φάσεις της ζωής της, και όχι περιορισμένα μόνο στην περίοδο της εγκυμοσύνης, της γέννας και του θηλασμού.

Παράλληλα «οι προσπάθειες για την άνοδο της γυναικείας συµµετοχής απαιτούν ένταση της διαπάλης µε τις σύγχρονες µορφές χειραγώγησης των γυναικών µέσω των αστικών, µικροαστικών και οπορτουνιστικών απόψεων για τις αιτίες της γυναικείας καταπίεσης, δηλαδή τις εκσυγχρονισμένες θεωρίες περί “πατριαρχικής κοινωνίας”, περί “σύγχρονης ανδροκρατίας”, αλλά και τις νέες αντιεπιστημονικές θεωρίες για το “κοινωνικό φύλο”. (Θέσεις της ΚΕ του ΚΚΕ για το 20ό Συνέδριο).

Το δικαίωμα των γυναικών στη δουλειά, στη μητρότητα, στον ελεύθερο χρόνο μπορεί να συνδυαστεί αρμονικά, να γίνει πραγματικότητα με τη γενική μείωση του εργάσιμου χρόνου, την κατοχύρωση σύγχρονων εργατικών δικαιωμάτων, τη δημιουργία και λειτουργία δημόσιων και δωρεάν κοινωνικών υπηρεσιών για τις ανάγκες της οικογένειας, των παιδιών και των ηλικιωμένων μελών της.

Το ΚΚΕ, από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής του, συγκρούστηκε με αναχρονιστικές, αντιεπιστημονικές απόψεις για την θέση της γυναίκας στην κοινωνία. Στην 100χρονη ιστορική διαδρομή του, χιλιάδες γυναίκες της εργατικής τάξης, των λαϊκών στρωμάτων, διανοούμενες, αναδείχτηκαν σε συνειδητές αγωνίστριες στον τόπο εργασίας, στο σωματείο, στο σχολείο, στην γειτονιά.

Σήμερα είναι πολύ ουσιαστική η δράση των μελών του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, ώστε να διαμορφωθεί µια πιο μαζική και σταθερή ριζοσπαστική γυναικεία πρωτοπορία, ικανή να προσελκύει στις γραµµές και στα όργανα του κινήµατος σε αγωνιστική δράση όλο και περισσότερες γυναίκες.
 Μόνο μέσα από την εξειδικευμένη δράση του Κόµµατος και της ΚΝΕ στις γυναίκες εργατικής, λαϊκής ένταξης ή καταγωγής, τόσο αυτοτελώς όσο και µέσα από τις γραµµές του εργατικού, λαϊκού κινήµατος μπορεί να συμβάλει στην άνοδο της γυναικείας συµµετοχής στον αντικαπιταλιστικό – αντιµονοπωλιακό αγώνα.
________________
Ήξερες ότι…

Η πρώτη γυναικεία απεργία έγινε το 1804 στην αγγλική πόλη Ουόρτσεστερ, από τις εργάτριες που κατασκεύαζαν γάντια. 
Στις ΗΠΑ, η πρώτη αποκλειστικά γυναικεία απεργία έγινε το 1820 στις βιοτεχνίες ενδυμάτων του Νιου Ίνγκλαντ, με αιτήματα για καλύτερες συνθήκες δουλειάς, αξιοπρεπείς μισθούς και μικρότερα ωράρια εργασίας. 
Το 1828 απήργησαν οι υφάντριες στο Ντόβερ. Το 1831 τις ακολούθησαν οι Γαλλίδες καπελούδες. 
Το 1834 και το 1836 έγιναν δύο ακόμη μεγάλες απεργίες από τις βαμβακεργάτριες της βιομηχανίας Λόουελ στη Μασαχουσέτη. 
Το 1844, οι εργάτριες της συγκεκριμένης βαμβακοβιομηχανίας ίδρυσαν το πρώτο γυναικείο εργατικό σωματείο. 
Το 1857, οι εργάτριες στα υφαντουργεία και στα ραφτάδικα της Νέας Υόρκης, κατέβηκαν σε απεργία η οποία καταστάλθηκε άγρια από το αστικό κράτος, περνώντας την 8η Μάρτη για πάντα στην ιστορία, ως τη μέρα της εργαζόμενης γυναίκας.

Δες Ακόμη


και

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020

ΚΙ ΕΓΙΝΕ...ΤΟ ΠΡΟΣΔΟΚΙΜΟ...72...ΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΟΥΣ...


                  72 ΝΑΝΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΟΥΣ …
«Από το ‘90 και μετά μας έχουν πνίξει τα σκατά» ... έλεγε το τραγούδι του Μαχαιρίτσα το ‘93. 
Και την ίδια περίοδο, είχε πει στη Βουλή ο Μαυρίκος ότι «αυτοί αν μπορούσαν θα ψήφιζαν ένα νόμο που να λέει ότι οι εργαζόμενοι θα πεθαίνουν μόλις βγούνε στη σύνταξη».
Οι προσπάθειες του απελευθερωμένου πια καπιταλισμού ήταν από την αρχή σ’ αυτή την κατεύθυνση. 
Με κάθε τρόπο να αλλάξουν αυτά που λέγανε «Σοβιετικά κατάλοιπα», δηλαδή τα δικαιώματα που είχαν κατακτήσει με αίμα οι εργαζόμενοι και τα αυτονόητα όλων μας.
Τα αποθεματικά έπαψαν να θεωρούνται περιουσία των ασφαλιστικών ταμείων και χάθηκαν στα χρηματιστήρια. Έγιναν εργαλεία στα χέρια των διάφορων Σημίτηδων και «μετοχές», στα αχόρταγα ταμεία των μεγαλοαπατεώνων που τους λένε «επενδυτές».
Η εργασία από τότε θεωρήθηκε «κόστος» κι η σύνταξη «δώρο» στους «απόμαχους». 
Η «αναλογία εργαζόμενων – συνταξιούχων» και το «προσδόκιμο», έγιναν το κριτήριο της λειτουργίας του συνταξιοδοτικού, αντικαθιστώντας την εγγύηση του κράτους, τις εργοδοτικές εισφορές, αλλά κυρίως τις εισφορές που χρόνια πλήρωνε ο κάθε εργαζόμενος. 
Τα εφάπαξ πέταξαν και τα επικουρικά λεηλατήθηκαν.
Η δραματική μετατροπή της εργασίας του 8ωρου και της ασφάλισης, σε ελαστική απασχόληση των συμβάσεων και της μαύρης εργασίας κι οι διαδοχικές απαλλαγές των εργοδοτών από τις εισφορές, ελαχιστοποίησαν τα ποσά που έμπαιναν στα ασφαλιστικά ταμεία. 
Κι οι νέοι εργαζόμενοι πήραν ουσιαστικά την απόφαση ότι δεν έχει γι’ αυτούς σύνταξη, παρά μόνο ιδιωτική.
Κριτήριο για τα χρόνια συνταξιοδότησης έπαψε να είναι η επιστημονική ανάλυση για τις αντοχές των εργαζομένων σε κάθε επάγγελμα, τα βαρέα, τα επικίνδυνα και ανθυγιεινά επαγγέλματα. 
Κι έγινε ... το προσδόκιμο.
 Είπαν με χίλιους τρόπους ότι το πρόβλημα είναι ότι ζούμε πολύ. Όλοι τους. 
Από τους υπουργούς όλων των κυβερνήσεων, μέχρι τους «σοφούς» που πρώτα παίρνουν μέρος στις επιτροπές και τους διαλόγους που διαμορφώνουν τα νέα συνταξιοδοτικά, κι ύστερα κάνουν τους εργατολόγους που γίνονται πιο πλούσιοι πουλώντας στημένες συμβουλές στους αφελείς.
Οι κυβερνήσεις διαγκωνίστηκαν για το πιά θα κλέψει περισσότερα από τους συνταξιούχους και θα δώσει περισσότερα στο κεφάλαιο.
 Και τα βήματά τους στην κατεύθυνση αυτή, συνοδεύτηκαν μεθοδικά από τη μαύρη προπαγάνδα της «κρίσης», των «ρετιρέ», των «προνομιούχων καλομαθημένων συνταξιούχων». 
Από τον κοινωνικό αυτοματισμό. Από τον αυταρχισμό και την καλλιέργεια του φόβου κάθε είδους. Από τους διάφορους κοινωνικούς διαλόγους για την «ενεργό γήρανση» και την «ασημένια οικονομία». 
Μέχρι και την κολακεία προς τους συνταξιούχους ότι «έχουν τη ζωή μπροστά τους και δε ξόφλησαν», λες και δεν είναι δικαίωμά τους να απολαύσουν κάποια χρόνια ησυχίας, ξεκούρασης, σύνταξης.
         Η ΙΔΙΑ ΠΑΛΙΑ «ΚΑΣΣΕΤΑ».
Και φυσικά από τις δεκάδες μελέτες των διάφορων επιστημόνων που λένε πάντα τα ίδια: 
«Παίρνουν πολλά. Ζουν πολύ. Τα ταμεία είναι άδεια. Είναι περισσότεροι οι συνταξιούχοι από τους εργαζόμενους. Γήρανση του πληθυσμού. Υπογεννητικότητα. Ελαστικές μορφές απασχόλησης». 
Λες και δεν είναι η ίδια η δική τους πολιτική που φέρνει αυτά τα αποτελέσματα. 
Οπότε ... περικοπή των συντάξεων, αύξηση ορίων ηλικίας, το συνταξιοδοτικό στους ιδιώτες.
Ακαδημαϊκές καριέρες χτίστηκαν πάνω σ’ αυτές τις «φαεινές ιδέες», που τις μοιράζει το κεφάλαιο φωτοτυπημένες στο πολιτικό και επιστημονικό προσωπικό του σαν θέσφατα. 
Κανένας δε ξεφεύγει από τη γραμμή. Μεταπτυχιακά πουλιούνται. Νεανικά μυαλά αποβλακώνονται με πτυχία και διατριβές κονσέρβες φιλελευθερισμού. 
Και στοίχημα για το ότι η επόμενη τέτοια μελέτη θα λέει πάλι τα ίδια, δε βάζει πιά κανείς. 
Δεν έχει το παραμικρό ρίσκο μια τέτοια ... πρόβλεψη. Όπως καλή ώρα η «εμπιστευτική» μελέτη που εμφανίστηκε προχτές, που συνοδεύει το νέο ασφαλιστικό και ανεβάζει τα όρια ηλικίας στα ... 72.
             Η ΝΕΑ ΜΕΛΕΤΗ – ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.
«Αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης ακόμα και στα 72 έτη απειλεί να φέρει το εκρηκτικό μείγμα γήρανσης του πληθυσμού, υπογεννητικότητας και έκρηξης των ευέλικτων μορφών απασχόλησης. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει επιστημονική μελέτη του ομότιμου καθηγητή του Πάντειου Πανεπιστημίου, Σάββα Ρομπόλη και του υποψήφιου διδάκτορα, Βασίλη Μπέτση». (Από τον τύπο).
Ήδη οι ασφαλισμένοι στο άμεσο μέλλον, ακόμα κι αν δεν υπάρξει καμιά νέα νομοθετική αλλαγή, θα βρεθούν αντιμέτωποι με την αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης από τα 67 στα 68. 
Κι αυτό γιατί από διάταξη νόμου, προβλέπεται ότι ανά τρία χρόνια, τα νομοθετημένα όρια ηλικίας θα διαμορφώνονται ανάλογα με το προσδόκιμο ζωής των συνταξιούχων μετά το 65ο έτος. 
Και το προσδόκιμο ζωής, στο τέλος του 2020 θα είναι αυξημένο κατά 1 περίπου έτος. 
Έτσι:
«Αύξηση ορίου ηλικίας για τις συντάξεις στα 68 το 2024» λέει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. 
Και συνεχίζει
 «Το επίσης όχι και τόσο μακρινό 2036, το γενικό όριο ηλικίας συνταξιοδότησης θα ανεβεί περαιτέρω, στα 69 έτη, το 2045 θα φθάσει τα 70 έτη, το 2057 τα 71 έτη και το 2066 θα φθάσει τελικά το 72ο έτος ηλικίας των ασφαλισμένων».

         «ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ» … ΣΤΗΝ ΕΕ.
Φυσικά η μελέτη δεν παραλείπει να αναφέρει ότι από το 2018, στην ΕΕ και τις αντίστοιχες μελέτες, είναι μόνιμη «υπόθεση εργασίας» ότι το 2060 το γενικό όριο ηλικίας συνταξιοδότησης θα είναι το 72ο έτος. 
Η γραμμή που λέγαμε, που περνά σ’ όλες τις χώρες της ΕΕ.
 Ήδη έχουν γίνει ίδιες μεταρυθμίσεις σε Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία κλπ.
Σύμφωνα μάλιστα με μελέτη του «Joint Research Center», το προσδόκιμο ζωής του μέσου Ευρωπαίου θα αυξάνεται κατά 2 χρόνια ανά δεκαετία, οπότε το «72» είναι μάλλον κάτι που αναμένεται να ξανασυζητηθεί και να ξαναυπολογιστεί. 
Προς πιά κατεύθυνση ; Μαντέψτε.

          ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ.
Παρόμοιες «εκτιμήσεις» έχει η μελέτη για το ύψος των συντάξεων και της δαπάνης γι’ αυτές. 
«Στη μελέτη φαίνεται ότι … οι συντάξεις θα ακολουθούν πτωτική πορεία κάθε χρόνο. Το πόσο θα πέφτουν οι συντάξεις φαίνεται από τα στοιχεία της μελέτης που δείχνουν τις επικουρικές να «εξαϋλώνονται»!" ... αναφέρει η ανάλυση του «enikos.gr» με αναφορά στην πηγή του που είναι ο «ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ».
Είχε δίκιο λοιπόν τότε ο Μαυρίκος. 
Και το τραγούδι του Μαχαιρίτσα δίκιο είχε. Που - μη το ξεχνάτε - είχε τίτλο ... «Να δεις τι σούχω για μετά». 
Το «μετά» συνεχίζεται, μέχρι νεωτέρας. 
Εκτός κι αν …
                                   Μάνος Δούκας από katiousa.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ:

Για να Ξαναθυμηθούμε ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΠΡΙΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ - Από τη «Λευκή Βίβλο»

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ για Κορονοϊό: BYZANTINON 4/3/2020


Από ημεροδρόμο:
Ο Βελόπουλος είναι ακροδεξιός. Οι δηλώσεις του και οι προτάσεις του αρκούν για να αποδειχθεί κάτι τέτοιο.
Ο Βελόπουλος, πρόεδρος της «Ελληνικής Λύσης», κοινοβουλευτικού κόμματος, παράλληλα, έχει και μια εκπομπή που πουλάει προϊόντα.
Όλη η Ελλάδα θυμάται ότι αυτός ο τύπος πούλαγε μέχρι και… επιστολές του Ιησού
Αυτή τη φορά κατάφερε να ξεπεράσει τον εαυτό του και να φτάσει στο σημείο πουλάει το προϊόν με την ονομασία «Βυζαντινόν», με το οποίο δεν χρειάζεται να φοβόμαστε ούτε τον κορωνοϊό!
Δείτε στο βίντεο τι ακριβώς λέει:
«Ο κορωναϊός είναι ένα θέμα, οι ιώσεις H1N1 κτλ είναι ένα θέμα .Με την “Βυζαντινόν”, αποτρέπετε κάθε μικρόβια από τα χέρια σας. Δεν θα έχετε μικρόβιο.Είναι αντισηπτικό, φυσικό, φόρμουλα με βότανα μέσα (…) Μία επάλειψη θα κάνετε το πρωί, μία το μεσημέρι και μία το βράδυ. Θα κάνετε 17 χειραψίες. Δεν κολλάτε τίποτα. Γιατί; Έχει μέσα ένα κοκτέιλ ουσιών που είναι ό,τι καλύτερο Ούτε να φοβάσαι τον κορωνοϊό, ο οποίος απλώνεται, δυστυχώς, το επαναλαμβάνω. Περιέχει ένα βότανο από τα λίγα βότανα που υπάρχουν στον κόσμο. Είναι από τα βότανα που είναι δυσεύρετα. Υπάρχει μόνο στην Αυστραλία (…) Ούτε κορωνοϊό, ούτε να φοβάστε μην κολλήσετε ιώσεις, ούτε τα μικρόβια, ούτε τα βακτήρια. Δεν υπάρχει καλύτερο προϊόν απ’ αυτό εδώ»

Εάν τα πράγματα δεν ήταν σοβαρά με τον κορωνοϊό και ο Βελόπουλος δεν ήταν αρχηγός κοινοβουλευτικού κόμματος θα μπορούσε να ήταν όλα αυτά για γέλια.

Ερώτημα: Πρέπει να περιμένουμε κάτι ακόμα για να αποδειχθεί ότι ο συγκεκριμένος κύριος είναι ένας «τσαρλατάνος»;

Ο Γ Μαργαρίτης για τα Αδιέξοδα του Προσφυγικού


Από:984radio
ή «φύλακες» σε τεράστια «αποθήκη ψυχών» ή «εγκληματίες πολέμου»
Ο καθηγητής Σύγχρονης Ιστορίας στο ΑΠΘ , Γιώργος Μαργαρίτης μιλώντας στον 98.4 , υποστήριξε ότι πέραν του προφανούς της απάντησης στον ωμό εκβιασμό Ερντογάν προς την Δύση , πάνω στην πλάτη της Ελλάδας και των προσφύγων –μεταναστών,

με την φύλαξη των συνόρων και την άσκηση κυριαρχίας, γίνεται σαφές ότι μονοδιάστατα η απώθηση των προσφύγων –μεταναστών από τα σύνορα δεν οδηγεί πουθενά.
Αντίθετα, αν δεν καταδειχτεί με μια ουσιαστική ανεξάρτητη εθνική πολιτική η ευθύνη της Ε.Ε. και του ΝΑΤΟ στο θέμα, τότε η Ελλάδα πολύ σύντομα θα κληθεί , περίπου ως συνοριοφύλακας της Ε.Ε. με σφραγισμένα τα δυτικά της σύνορα όμως με επιλογή των εταίρων μας, να απαντήσει στο δίλημμα
ή του ανθρωπο-φύλακα σε μια χώρα απέραντο hot-spot και μάλιστα με την «εθνική παγίδα» του εγκλωβισμού μεταναστών στα κρίσιμα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου
ή ως «εγκληματίες πολέμου» αν αποφασίσουμε από την αποτροπή στα σύνορα να περάσουμε στην πλήρη παρεκτροπή, οπότε τότε και μόνο οι εταίροι της Ε.Ε. και του ΟΗΕ θα πουλήσουν και «ανέξοδα» για τους ίδιους ανθρωπισμό, σέρνοντας την Ελλάδα ακόμη και σε διεθνή δικαστήρια.
Η Ελλάδα πρέπει να γίνει πλέον απρόβλεπτος παίκτης για όλους , διαφορετικά κινδυνεύει να μετατραπεί σε γεωπολιτική «μαύρη τρύπα» , ακόμη και με δημογραφική αλλοίωση , στο όνομα του να κρατήσει η κεντρική Ευρώπη το «πρόβλημα» , μακριά από την πόρτα της.
-Φίλοι που έχετε λογαριασμό στο fb Σας Ζητάμε την Συμπαράστασή Σας Τα Φασιστοειδή κάνοντας αναφορά Σε αναρτήσεις των blog: https://zanterevolucion.blogspot.com/ kαι https://revolucionhellas.blogspot.com/ στο fb... Αυτό τα Μπλοκάρισε... Σας Ζητάμε να το καταγγείλετε και να Ζητήσετε να Αρθεί το Μπλοκάρισμά τους Δείτε Τι Μπορείτε Να Κάνετε Εδώ:https://zanterevolucion.blogspot.com

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020

ΠΕΡΙ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠ ΤΟ ΚΟΡΟΝΟΪΟ...ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ


Περί θωράκισης 1η Παρέμβαση: 
Στον ΕΟΔΥ (Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας) πρόεδρος είναι ένας οικονομολόγος της Βοστώνης (εδώ μου κάνει εντύπωση η πληροφορία αυτή).

Αυτοί λοιπόν οι έγκριτοι "επιστήμονες" αποφάσισαν ότι ο κορονοιός δεν κολλάει με την θεία κοινωνία, οπότε οι πιστοί σε μια εκκλησία ΑΦΟΒΑ μπορείτε να γλείφετε το ίδιο κουτάλι (εδώ έβαλε το χέρι της η εκκλησία).
***
Όμως οι πιστοί την ίδια ώρα πρέπει να προσέχουν να μην γλείφουν τίποτα άλλο γιατί ο ιός μεταδίδεται από τα πάντα πλην της μετάληψης.

Ο κορονοιός μεταδίδεται μέσω και του καρναβαλιού που είναι ειδωλολατρικό έθιμο για αυτό και ακυρώθηκαν όλα, αντιθέτως δε μεταδίδεται μέσω χριστιανικού εθίμου, παρότι έχει φοβερή μεταδοτικότητα.

Στις μουσουλμανικές χώρες που τις θεωρούμε μπασκλασαρία και υπό, απαγορεύτηκε το προσκύνημα και οι θρησκευτικές συγκεντρώσεις. Εδώ όμως έχουμε ισχυρό θεό και ΕΟΔΥ, οπότε είμαστε στα πρόθυρα αναμετρήσεων δύο μεγάλων θεών για το ποιος θα επικρατήσει επί του κορονοιού.

Ο ΕΟΔΥ, αυτοί οι έγκριτοι επιστήμονες όπως σας έλεγα, νωρίτερα είχαν αποφανθεί με στόμφο ότι ο 66χρονος προσκυνητής που ταξίδεψε στο Ισραήλ δεν αποτελεί ύποπτο κρούσμα (εδώ έβαλε το χέρι του το Ισραήλ) γιατί το Ισραήλ λέει δεν αποτελεί χώρα υψηλού κινδύνου (αποτελεί όμως κίνδυνο για τους Παλαιστίνιους).
Επέμενε ο ΕΟΔΥ, να μην σταλεί δείγμα στο Ινστιτούτο Παστέρ.

Οι νοσοκομειακοί γιατροί Αμαλιάδας επικοινωνούσαν με τους έγκριτους του ΕΟΔΥ κι αυτοί επίμονα αρνούνταν να αποσταλεί δείγμα του 66χρονου (εδώ ο θεός να βάλει το χέρι του να μας φυλάει από τέτοιους επιστήμονες σαν του ΕΟΔΥ!)

Τελικά το γκρουπ που πήγε στο Ισραήλ δεν είχε το θεό του και νόσησε όλο από τον κορονοιό, αν όμως επέλεγε να κοινωνήσει σε μια τοπική εκκλησία αντί να τρέχει για θρησκευτικό τουρισμό (εδώ ο θεός τους τιμώρησε), τώρα δε θα ήταν κανείς τους άρρωστος (σύμφωνα με τα θεία και τον ΕΟΔΥ) και μεις θα χαμε το κεφαλάκι μας ήσυχο.

Τι έχετε να πείτε για όλα αυτά άθεοι;

Thesska Katerina

Περί θωράκισης 2η Παρέμβαση: 
O Γιατρός
-Gerasimos Grammatikopoulos:
Ο ΕΟΔΥ δινει υπευθυνες ιατρικες οδηγιες για την μεταδοση ; 
Αν ισχυει κιολας αυτο που ειπε θεραπων ιατρος για το 9ο περιστατικο 
-πως ζητουσαν επιμονα να στειλουν δειγμα και ο ΕΟΔΥ ελεγε πως δεν χρειαζεται...
και δεν εχω λογο να μην τον πιστεψω, ε τοτε...
ΝΑ ΧΕΣΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΟΥ ΨΗΛΟΥ! 
Κατοσταρα θα φαμε και double score... Μπραβο μας!
(...)
Απο την Πεμπτη ειχαν ειδοποιηθει για πιθανα υποπτα περιστατικα και ελεγαν "μπα μωρε, οχι... δεν ειναι".

***

ΕΟΔΥ: Ο κορωνοϊός δεν μεταδίδεται με την θεία κοινωνία:


Και εχει και συνεχεια..:
Tο thebest πήρε τηλέφωνο στον ΕΟΔΥ και μας είπαν ότι μπορούμε να κοινωνήσουμε άφοβα!





O Γιατρός
Gerasimos Grammatikopoulos
7/3/2020 · 
Πριν δεκα μερες εγραφα:
"...Και επαγωγικα σκεφτομαι, ερχεται και Πασχα σε ~40 μερουλες που απο και κλειεται να εχει σφυριξει ληξη συναγερμου... ο επιταφιος και οι εκκλησιες της μεγαλης εβδομαδας δεν ειναι συνωστισμος και δη σε κλειστο χωρο; Για οποιον δε ειναι τοσο θρασυς που εχοντας συμπτωματα δεχθει και το κοινο κουταλακι της κοινωνιας... εμ σορρυ, αλλα οχι: μην μπλεκουμε επιστημη και πιστη, ειναι σαν το λαδι και το νερο - δεν ανακατευονται."
Καποιοι τοτε μου την επεσαν, οτι ταχα βιαζομαι να εγειρω το ζητημα, οτι προκαλω τζαμπα ανησυχιες με σκοπο να πληξω την εκκλησια. 
Οχι, δεν εχω ιδεες μεγαλειου για να νομιζω οτι ειμαι τοσο σημαντικος, ημουν απλα σιγουρος οτι το ζητημα θα το βρισκαμε μπροστα μας. 
Και τωρα που το βρηκαμε;
Η επιστημη δεν εχει καμια δουλεια να ανακατευεται με την μεταφυσικη. 
Στον φυσικο κοσμο, το αλκοολουχο διαλυμα 17% δεν θα σταματησει τον ιο να μεταδοθει μεσω κοινων σκευων. 
Στον φυσικο κοσμο, μισοσκοτεινες αιθουσες, με κλειστα παραθυρα και γεματες πεπαλαιωμενο, πορωδες ξυλο ειναι πρωτης ταξεως ευκαιριες μεταδοσης. 
Αυτα λεει η επιστημη. 
Αραγε οι συναδελφοι, μεγαλυτερης ή μικροτερης αιγλης, που βγηκαν να υποστηριξουν το αντιθετο χωρις ιχνος επιστημονικου λογισμου, χαιρονται που περιφερονται οι δηλωσεις τους απο φονταμενταλιστικη ιστοσελιδα σε ιστοσελιδα ως τοτεμ; 
Συμφωνουν με την καταχρηση του "επιχειρηματος εξ αυθεντιας" στην επιστημη τους και δη, να ειναι οι ιδιοι το "επιχειρημα" αυτο; 
Προσωπικα θα ντρεπομουν...
Και ξερω το επιχειρημα που σκεφτεστε πολλοι:
 "αφου εκεινος πιστευει, εσενα τι σε κοφτει τι θα κανει;" 
Μα απο την αρχη σας λεω πως δεν με κοφτει η ατομικη προστασια. 
Απο την αρχη σας λεω πως πρεπει να σκεφτομαστε αλτρουϊστικά αν εχουμε την παραμικρη ελπιδα να καθυστερησουμε την εξαπλωση του ιου τοσο οσο να αντεξει τον επιπλεον φορτο το - ηδη διαλυμενο - ΕΣΥ.
 Με εναν ιο υψηλης μεταδοτικοτητας και μακρας επωασης κατα την διαρκεια της οποιας μεταδιδεται σιωπηρα, το θεμα μου δεν ειναι αν θα αρρωστησει ο ιδιος ο πιστος αλλα σε ποσους ακομα θα το μεταδωσει πριν εμφανιστουν τα συμπτωματα στον ιδιο και θεσει εαυτον σε καραντινα. 
Προκειται για το ιδιο ακριβως σκεπτικο βασει του οποιου συμφωνησα με την ματαιωση των καρναβαλικων εκδηλωσεων και ακομα περισσοτερο τον συνωστισμο σε κλαμπ και κεντρα διασκεδασης. 
Αν νοιαζεστε για τον εαυτο σας, νοιαστειτε πρωτα για τους συνανθρωπους σας, φοβηθειτε μηπως τους κολλησετε εν αγνοια σας και παρτε τα καταλληλα μετρα για αυτο.
Δεν ειναι θεμα πιστης ή αθεϊας ή αγνωστικισμου. 
Οπως δεν ηταν θεμα "καρναβαλικης θερμης" ή αντικαρναβαλικης διαθεσης και μουσικων προτιμησεων. Ξερω πως γινομαι δυσαρεστος σε πολλους, αλλα η δημοφιλια μιας αποψης δεν μπορει να κρινει την ορθοτητα ή μη αυτης οταν μιλαμε για επιστημη.
 Στο κατω-κατω αν σφαλω και υπερβαλλω, απλα καποιοι θα χασουν καποιες λειτουργιες:
 λετε να θυμωσει ο Θεος για αυτο; 
Αν ομως εχω δικιο, θα ρισκαρουμε την καταρρευση του ΕΣΥ, και τοτε θα πεθανει αθωος κοσμος και οχι μονο απο COVID-19 αλλα και το τροχαιο με την μηχανη που δεν θα βρισκει κλινη ΜΕΘ
.
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ, ΝΟΙΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΣΑΣ
************************ 




ΟΕΝΓΕ

Για τις δημόσιες δηλώσεις κάποιων γιατρών για τον κορονοϊό

Σε ανακοίνωσή της για δημόσιες δηλώσεις κάποιων γιατρών για τον κορονοϊό, η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ), «εκφράζει τον έντονο προβληματισμό της για δημόσιες δηλώσεις κάποιων γιατρών που με απαράδεκτο τρόπο υποτάσσουν την επιστημονική αλήθεια στις προσωπικές θρησκευτικές τους πεποιθήσεις, χρησιμοποιώντας έτσι αδόκιμα τους επιστημονικούς τους τίτλους για να παραπληροφορούν την κοινή γνώμη  για σοβαρά θέματα δημόσιας υγείας».
«Όπως έχει ήδη τονιστεί», συνεχίζει η ανακοίνωση, «η μετάδοση των τρεχουσών εποχικών ιώσεων αναπνευστικού (κορονοϊού και γρίπης) γίνεται με σταγονίδια που εκπέμπονται από τη στοματοφαρυγγική κοιλότητα και τη μύτη πασχόντων.  Γι' αυτό συνιστώνται τα αναγκαία προφυλακτικά μέτρα. Οι συστάσεις αυτές φυσικά και δεν περιλαμβάνουν εξαιρέσεις για λόγους θρησκευτικούς, μυστηριακούς ή μεταφυσικούς».
Όπως υποστηρίζει η ΟΕΝΓΕ, «είναι απαράδεκτο να σιωπούν για τέτοιες αντιεπιστημονικές δηλώσεις τόσο η ηγεσία του αρμόδιου κρατικού οργανισμού (ΕΟΔΥ), όσο και η ηγεσία του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ)». 
«Οι νοσοκομειακοί γιατροί της χώρας», καταλήγει η ΟΕΝΓΕ, «είμαστε στην πρώτη γραμμή υπεράσπισης της υγείας του λαού και σε ότι αφορά την άσκηση της ιατρικής και σε ότι αφορά την αγωνιστική διεκδίκηση αποκλειστικά δημόσιας, απολύτως δωρεάν, καθολικής, ισότιμης περίθαλψης.
Θα είμαστε και στην πρώτη γραμμή υπεράσπισης της επιστημονικής αλήθειας ενάντια στη μεταφυσική και στον κάθε προέλευσης σκοταδισμό».

ΝΑ ΤΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΕΛΕΤΙΔΗ !!!


ΠΑΤΡΑ : ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ 4ΕΤΙΑΣ
ΠΟΥ Θ΄ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΡΔΗΝ
ΤΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ


Μια εντελώς νέα πόλη, σύγχρονη, λειτουργική, ελκυστική θα δούμε τα αμέσως επόμενα χρόνια στην Πάτρα.
Ο σχεδιασμός που έγινε από το επιστημονικό προσωπικό του δήμου έχει τεθεί ήδη σε εφαρμογή.
Μεγάλα έργα ξεκίνησαν να κατασκευάζονται ή έχει δρομολογηθεί η υλοποίησή τους. Τα περισσότερα από αυτά θα έχουν ολοκληρωθεί σε αυτή τη δημοτική θητεία που διανύουμε.
Οι Πατρινοί θα απολαύσουν σε μια 4ετία δεκάδες έργα, τα οποία θα αλλάξουν τη φυσιογνωμία της πόλης.
Εν τάχει παρουσιάζουμε όλα αυτά τα έργα που, εν πολλοίς, θα αλλάξουν την καθημερινότητά μας :

Παραλιακό Μέτωπο : Σε μια ιστορική συνεδρίασή του, το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε ομόφωνα την προκήρυξη του πανελλήνιου αρχιτεκτονικού διαγωνισμού που ΄΄θα βγει στον αέρα΄΄ σε λίγες μέρες.
Η ανάπλαση αφορά την παραλιακή ζώνη από την οδό Κανελλοπούλου μέχρι την Ελ.Βενιζέλου.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο ανάπλασης στη χώρα. Ο διαγωνισμός θα προκηρυχθεί σε λίγους μήνες και ο ανάδοχος θα ετοιμάσει τις μελέτες σε 1,5 χρόνο. Επομένως, μετά από δύο χρόνια θα ξεκινήσουν τα έργα στο παραλιακό μέτωπο. Η μελέτη υπολογίζεται πως θα κοστίσει , περίπου, 3,5 εκ. ευρώ, ενώ το συνολικό κόστος των έργων υπολογίζεται στα 34 εκ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ.
Η κατεύθυνση που έχει δώσει η δημοτική αρχή είναι : χώροι πρασίνου, περιπάτου, αναψυχής, αθλητικές εγκαταστάσεις, δομές πολιτισμού, χώροι εστίασης και επιλέξιμης εμπορικής δραστηριότητας.
Όλα τα κτίρια που υπάρχουν τώρα σε όλη την έκταση θα γκρεμιστούν εκτός από το κολυμβητήριο του ΝΟΠ, την Ιχθυόσκαλα, το Φάρο κι ένα μικρό κτίσμα το οποίο βλέπουμε σε όλες τις γκραβούρες της αρχικής μορφής του λιμένα και για ιστορικούς λόγους θα διατηρηθεί.
Για ό,τι άλλο θα δούμε στο παραλιακό μέτωπο, θα είναι ιδέα των αρχιτεκτόνων – μελετητών. Φυσικά θα γκρεμιστεί και το επικίνδυνο κτήριο του Τελωνείου, ενώ η εντολή προς τους αρχιτέκτονες είναι να σχεδιάσουν εκεί ένα τοπόσημο για την πόλη.
Το ενδιαφέρον είναι ότι ο σχεδιασμός προβλέπει υπογειοποίηση του τρένου ανεξάρτητα εάν το δέχεται ή όχι η κυβέρνηση. Τούτο σημαίνει πως γκρεμίζονται τα τείχη και η ανάπλαση περιλαμβάνει και την Όθωνος – Αμαλίας. Το δε Νότιο Πάρκο θα σχεδιαστεί εκ νέου, θα προστεθούν νέα στοιχεία και θα γίνει ακόμα πιο ελκυστικό.
Στον αρχιτεκτονικό διαγωνισμό θα μελετηθεί και το τμήμα από το Μόλο μέχρι την οδό Θεσσαλονίκης το οποίο κατέχει (προσωρινά ) ο ΟΛΠΑ καθώς λειτουργεί το εμπορικό λιμάνι εκεί μέχρι να μεταφερθεί στο νέο λιμένα.
Έχει εξαιρεθεί η μαρίνα από τον διαγωνισμό, καθώς ο δήμος βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με υπ. Ναυτιλίας και υπ. Τουρισμού για την εξασφάλιση άδειας μεγαλύτερης, σύγχρονης, τουριστικής μαρίνας γι αυτό και έχει επεκτείνει τα όριά της μέχρι το Μείλιχο.

Έλος Αγυιάς : Το έργο της ανάπλασης του έλους, παρότι είχε προσωρινό ανάδοχο και οι εργασίες θα ξεκινούσαν τον Μάρτιο, θα καθυστερήσει λίγους μήνες επειδή εργολάβος που αποκλείστηκε προσέφυγε στα δικαστήρια υποβάλλοντας ένσταση. Είναι τα γνωστά παιχνίδια των εργολάβων, τα οποία συναντούμε συχνά σε δημόσια έργα. Πάντως, όταν ξεκαθαρίσει δικαστικά το τοπίο, το έργο θα ξεκινήσει αμέσως και θα είναι έτοιμο σε ένα χρόνο. Ο δε προυπολογισμός του έργου φθάνει τα 3 εκ. ευρώ.
Υπάρχει αισιοδοξία στο δήμο ότι το έργο θα ΄΄τρέξει΄΄ ταυτόχρονα με την ανάπλαση του παλαιού κολυμβητηρίου που υποσχέθηκε ο κ.Αυγενάκης .
Στην ίδια περιοχή, από την οδό Κανελλοπούλου μέχρι το ύψος του Ιστιοπλοικού Ομίλου προβλέπεται πεζοδρόμηση του παραλιακού τμήματος με την κυκλοφορία των οχημάτων να εκτρέπεται από την οδό Καραμανλή, η οποία πρόκειται να διανοιχτεί. Όλη αυτή η έκταση θα αναπλαστεί και θα αποτελέσει μια ενιαία ενότητα μέχρι την Πλαζ.

Παραλιακός Ποδηλατόδρομος : Πολύ σύντομα, πιθανόν και τον επόμενο μήνα, ξεκινάει η κατασκευή του ποδηλατόδρομου, ο οποίος θα εκτίνεται από την Παπαφλέσσα μέχρι την Κανελλοπούλου και θα συνεχίζει από εκεί μέχρι το κάμπινγκ της Αγυιάς. Πιθανότατα εντός του 2020 ή αρχές του 2021 θα δοθεί για χρήση. Θα είναι σύγχρονος, κλειστός, με σήμανση και με προδιαγραφές ασφαλείας.

Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου :
Η οδός Κωνσταντινουπόλεως είναι ένας όμορφος δρόμος, αλλά με τις παρεμβάσεις που θα γίνουν θα είναι ένας ονειρεμένος δρόμος. Εκεί, από το ύψος της Αγίας Σοφίας μέχρι την Καρόλου, θα γίνει το λεγόμενο Κέντρο Εμπορίου. Θα περιλαμβάνει καινούρια πεζοδρόμια, νέα φωτιστικά, ηλιακά παγκάκια, διάφορες ΄΄έξυπνες΄΄ , όπως τις λένε εφαρμογές, με καινούριες στάσεις, υπόγειους κάδους απορριμμάτων κ.ά. Επίσης, προβλέπεται ομοιομορφία όλων των προσόψεων των εκεί καταστημάτων με ειδικό φωτισμό και ντιζάιν. Η προκήρυξη διαγωνισμού θα γίνει αυτό το μήνα κι όταν επιλεγεί ανάδοχος θα ξεκινήσει το έργο καθώς ο δήμος έχει έτοιμες μελέτες και εξασφαλισμένα κονδύλια.

Αρσάκειο : Το νέο Δημαρχείο της πόλης θα είναι έτοιμο – όπως διατείνεται ο εργολάβος - μέχρι το καλοκαίρι και ήδη στο δήμο προετοιμάζουν τη μετακόμιση όλων των υπηρεσιών. Αναμφίβολα , θα πρόκειται για το ωραιότερο δημαρχείο στην Ελλάδα !
Τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά, το νέο Δημαρχείο θα παραπέμπει σε κτίριο μιας άλλης εποχής σε σύγχρονη μορφή. Στους διαδρόμους του θα λειτουργεί μουσείο με την ιστορία αυτού του εμβληματικού οικοδομήματος, ενώ εξωτερικά ο φωτισμός του, σε όλες τις πλευρές του Αρσακείου, θα είναι στα πρότυπα της Βουλής.
Ανάπλαση θα γίνει και στη Μαιζώνος στο σημείο του Αρσακείου, με νέα πεζοδρόμια, φωτιστικά, ηλιακά παγκάκια, θέσεις υπόγειων κάδων κλπ.
Όταν μες στο καλοκαίρι ή φθινόπωρο γίνει η μετακόμιση και αδειάσει το παλαιό Δημαρχείο, θα γίνουν εκεί εργασίες ανακαίνισης και στο ισόγειο θα λειτουργεί η Δημοτική Πινακοθήκη.

Δημοτική Βιβλιοθήκη : Ανακαινίζεται πλήρως και αναβαθμίζεται ενεργειακά. Η μελέτη είναι έτοιμη (έγινε δωρεάν από πατρινό αρχιτέκτονα που διαμένει στην Αθήνα και είναι ο ίδιος που έφτιαξε και το ξενοδοχείο Moxy (πρώην Μωρέας). Σε λίγες μέρες θα βγει στη δημοσιότητα η προκήρυξη διαγωνισμού.

Παλαιά Σφαγεία : Φθάνουμε στο τέλος των εργασιών. Μετά το Πάσχα θα παραδοθεί στο δήμο και θα στηθεί εκεί το ΄΄στρατηγείο΄΄ του Καρναβαλιού, ενώ θα λειτουργήσουν και χώροι Πολιτισμού.

Αποθήκες ΑΣΟ : Το έργο έχει ξεκινήσει λίγο πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές και διαμορφώνεται εκεί ένα σύγχρονο Κέντρο Πολιτισμού – Αθλητισμού. Θα είναι έτοιμο , το αργότερο, μέχρι τις αρχές του 2022. Έχει χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων με 7.900.000 ευρώ.

Εργοστάσιο Τέχνης : Οι υπηρεσίες του δήμου ετοίμασαν τις μελέτες ανακατασκευής του διαλυμένου και λεηλατημένου Εργοστασίου Τέχνης, τα χρήματα έχουν εξασφαλιστεί και εντός ολίγων μηνών το έργο θα δημοπρατηθεί.
Οι εργασίες θα προχωρήσουν με ταχείς ρυθμούς επειδή όταν φτιαχτεί θα κλείσει για μεγάλο διάστημα το θέατρο ΄΄Απόλλων΄΄, το οποίο θα αναστηλωθεί και ήδη, το υπ. Πολιτισμού ανέλαβε να ετοιμάσει τις απαιτούμενες μελέτες.

Εργοστάσιο Λαδόπουλου : Υπάρχει έτοιμη προμελέτη, έχουν ληφθεί αποφάσεις από Περιφερειακό και Δημοτικό Συμβούλιο, το έργο είχε υποβληθεί στο πρόγραμμα ΄΄Φιλόδημος΄΄, υπήρξε υπόσχεση από Τσίπρα για γενναία χρηματοδότησή του, αλλά η νέα κυβέρνηση δεν το προχωράει. Το τελευταίο διάστημα πίεσε έντονα ο Πελετίδης και φάνηκε πως ο υπ. Εσωτερικών δείχνει να σκέφτεται ότι πρόκειται για δίκαιο αίτημα και πως το έργο δεν είναι ανώριμο, όπως είπαν αρχικά. Αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο το δήμο είναι ότι θα αναπλαστεί μεγάλο τμήμα της νότιας πλευράς και ακριβώς απέναντι από το λιμάνι η περιοχή θα πάρει μια σύγχρονη όψη και τούτο φαίνεται πως θέλει και ο νέος περιφερειάρχης. Για το έργο αυτό – προς το παρόν – ούτε κλαίμε, ούτε γελάμε…

Σχολεία Μανιακίου : Αρχές καλοκαιριού θα έχει ολοκληρωθεί και τη νέα σχολική περίοδο (από Σεπτέμβριο) θα λειτουργήσει στην πόλη ένας μεγάλος και καλαίσθητος βρεφονηπιακός σταθμός.
Παλαιό Δημοτικό Νοσοκομείο : Έχουμε εγκεκριμένη χρηματοδότηση ύψους 11.000.000 ευρώ καθώς και , σχεδόν, έτοιμες μελέτες για δημιουργία μουσείου οπτικοακουστικής ιστορίας της πόλης. Είμαστε κοντά σε δημοπράτηση του έργου και αποτελεί στοίχημα για τη δημοτική αρχή να διασωθεί αυτό το αρχιτεκτονικό αριστούργημα.
Παράλληλα, έχουμε εργολάβο και ξεκίνησαν οι εργασίες ανακατασκευής του Δημοτικού Ωδείου (Μαιζώνος &Αράτου).

Ανάπλαση Άνω – Κάτω Πόλης : Η μεγαλύτερη ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της Πάτρας συμπεριλαμβανομένης και της Άνω Πόλης (από τα Ταμπάχανα έως το Ρωμαικό Ωδείο και μέχρι την περιοχή του Κάστρου) είναι προ των πυλών. Τα πάντα είναι έτοιμα για να προκηρυχτεί το έργο του οποίου, η ολοκλήρωση των εργασιών, υπολογίζεται πως θα γίνει σε 3 χρόνια. Παράλληλα, την ίδια περίοδο θα επισκευαστούν και όλες οι σκάλες που συνδέουν την κάτω με την άνω πόλη.

Πάρκο Ρηγανόκαμπου : Πέντε χρόνια είναι πολλά που είμαστε ΄΄στο περίμενε΄΄ μέχρι να αποφασίσει η κυβέρνηση να παραχωρήσει στο δήμο τον πρώην σκουπιδότοπο. Η προηγούμενη κυβέρνηση έμεινε στο ΄΄θα΄΄, τώρα η υπομονή εξαντλήθηκε. Πριν λίγες ημέρες ο Δήμαρχος είχε συνάντηση στην Αθήνα με τον αρμόδιο υφ. Οικονομικών κ.Βεσυρόπουλο και συζήτησαν διεξοδικά το θέμα. Πάντως, ο Πελετίδης είπε στον υφυπουργό να αποφασίσει το γρηγορότερο γιατί ο δήμος θα ΄΄μπουκάρει΄΄ στο Ρηγανόκαμπο και θα φτιάξει πάρκο αξιοποιώντας τα 130 στρέμματα σε χώρους αναψυχής, αθλητισμού και πολιτισμού.
Επίσης, ο Δήμαρχος, με αφορμή την περιπέτεια με την Κτηματική στον Κόκκινο Μύλο, ανακοίνωσε ότι οι παρεμβάσεις του δήμου σε όλη την ακτογραμμή, θα συνεχιστούν. ΄΄Θα φτάσουμε βήμα βήμα ως τα Καμίνια΄΄ είπε και το εννοούσε. Ήδη, προγραμματίζει νέο ΄΄ντου΄΄ στην περιοχή της Εύας.
Έργα αποχέτευσης – ύδρευσης : Είναι σε εξέλιξη μεγάλα έργα ύδρευσης και αποχέτευσης. Αυτή την τετραετία θα σκαφτεί τμηματικά η μισή Πάτρα με εγκεκριμένα έργα που υπερβαίνουν τα 80 εκ.ευρώ.
Αλλάζει όλο το δίκτυο ύδρευσης της νότιας Πάτρας καθώς και του Ανατολικού Διαμερίσματος.
Έργα αποχέτευσης θα γίνουν στο Αρκτικό, στην Παραλία, τη Μεσσάτιδα, τα Βραχνέικα και στην παραλιακή ζώνη.
Αγκάθι παραμένει ο βιολογικός όπου, μετά την 3χρονη καθυστέρηση που έγινε μέχρι να προχωρήσει η κυβέρνηση στην εκκαθάριση του μητρώου εργολάβων, το έργο της επέκτασής του δεν προχώρησε επειδή ένας εργολάβος έκανε ένσταση και θα χρειαστούν ακόμη μερικοί μήνες μέχρι να αποφασίσει το δικαστήριο για τον ανάδοχο.
Στο μεταξύ η ΔΕΥΑΠ μετακομίζει από την Ακτή Δυμαίων και θα εγκατασταθεί σύντομα στις νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της στο χώρο της πρώην Αχαικής Τράπεζας, το κτίριο της οποίας αγόρασε με 1.700.000 ευρώ.
Ασφαλτοστρώσεις : Στα μέχρι τώρα τεχνικά προγράμματα είχαν προυπολογιστεί για ασφαλτοστρώσεις 50 εκ. ευρώ και, λόγω εκπτώσεων που δίνουν οι εργολάβοι, (κατά μέσο όρο κυμαίνονται στο 50%) δαπανήθηκαν 25 εκ. ευρώ. Το οδικό δίκτυο είναι τεράστιο και άκρη δε βγαίνει. Για το λόγο αυτό η αρμόδια αντιδημαρχία έχει χωρίσει το δίκτυο σε τρεις ζώνες. Στην πρώτη είναι οι δρόμοι μεγάλης κυκλοφορίας, στη δεύτερη οι δρόμοι μέτριας και στην τρίτη οι χαμηλής κυκλοφορίας. Προτεραιότητα δίνεται στην πρώτη ζώνη καθώς και στη δεύτερη κατά περίπτωση. Σε αυτές τις ζώνες δεν έχουμε επούλωση λακκουβών, αλλά ξήλωμα όλου του δρόμου και ολική ασφαλτόστρωση.
Οι νέοι δρόμοι φτιάχνονται με ποιοτικά υλικά ώστε να υπάρχει διάρκεια αντοχής πάνω από 15 χρόνια.
Είναι σε εξέλιξη εργολαβίες σε όλα τα Διαμερίσματα, ενώ υπάρχουν και κάποιες που δεν εξελίσσονται επειδή με την κρίση οι εργολάβοι αντιμετωπίζουν οικονομικό πρόβλημα.
Ακόμη, τούτη την περίοδο ξεκίνησαν έργα μεγάλης κλίμακας για επισκευή νέων πεζοδρομίων.

Πλατείες : Τον ερχόμενο Απρίλιο θ΄αρχίσει να κατασκευάζεται μια πανέμορφη πλατεία στον Άγ.Αλέξιο και μία άλλη στα Συχαινά, ενώ ανακαινίζεται πλήρως και αυτή του Βλατερού.
Την ίδια περίοδο ξεκινά η εφαρμογή αρχιτεκτονικού σχεδίου αναβάθμισης των κεντρικών πλατειών της πόλης, αρχής γενομένης από την πλατεία Γεωργίου, πλ.Όλγας, Ψηλαλώνια, Πίνδου κλπ.
Ακόμη, σε εξέλιξη είναι έργα ανάπλασης στα Ζαρουχλέικα, ενώ μες στην Άνοιξη θα προχωρήσει και η ανάπλαση στη συνοικία Καντριάνικα που θα είναι στα πρότυπα της Γούβας.
Επίσης, τούτη την περίοδο τοποθετούνται άλλες 40 νέες παιδικές χαρές, κάποιες δε από αυτές είναι και για ΑμέΑ.

Στον αθλητισμό, έχουμε την περαιτέρω αναβάθμιση του Παμπελοποννησιακού. Μετά τη διεξαγωγή του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Στίβου, θα τοποθετηθεί νέος χλοοτάπητας και ταρτάν, ενώ θα γίνει και ενεργειακή αναβάθμισή του, ενώ σε τέσσερα δημοτικά γήπεδα θα γίνουν παρεμβάσεις για βελτίωση των αγωνιστικών χώρων.
Ξερόλακκα : Εντός του 2020 θα δημοπρατηθεί το εργοστάσιο επεξεργασίας απορριμμάτων με δημόσιους πόρους. Η κατασκευή του υπολογίζεται πως θα ολοκληρωθεί σε 3 χρόνια. Ο δήμος από τώρα προγραμματίζει το κλείσιμο της Ξερόλακκας με σταδιακή αποχώρησή του γι αυτό και βρίσκεται σε αναζήτηση μεγάλης έκτασης στην περιοχή του ΒΙΟΠΑ.
Είναι πάρα πολλά ακόμη τα έργα που θα γίνουν αυτή την 4ετία γι αυτό και με βεβαιότητα λέμε ότι η Πάτρα θα ανέβει επίπεδο, ουσιαστικά θα δούμε μια άλλη πόλη ευρωπαικών προδιαγραφών.



Ρεπορτερ
Δες Ακόμη:

Σφια Ζητάμε την Bοήθειά σας να Ξεκομπλάρουμε πάλι το Viva La Revolucion



ZanteRevolucion-Viva La Revolucion: Σφια Ζητάμε την Bοήθειά σας να Ξεκομπλάρουμε το VIVA LA REVOLUCION (!!!)

Ζητάμε την βοήθειά Σας Για να Αρθεί ο Αποκλεισμός μας Δείτε Τι πρέπει να ξανακάνετε..
.





Αναλυτικά: 
πληκτρολογώντας
την διεύθυνση - λινκ του blog που είναι
και
προσπαθώντας να το αναρτήσετε είτε στο
προφίλ σας, είτε να το στείλετε με μνμ
σε κάποιον φίλο σας στο fb,
-Λόγω ότι το
fb το έχει μπλοκάρει-
Δεν σας αφήνει k
σας στέλνει μνμ Αυτό:




Επιλέγουμε με
κλικ το "ενημερώστε μας "
ανοίγει μια νέα φόρμα Αυτή:



Εκεί που γράφει
εξηγήστε γιατί νομίζετε ότι πρόκειται
για λάθος... στο κουτάκι: 





Γράφουμε: 

Αυτό το ιστολόγιο: https://zanterevolucion.blogspot.com/είναι πολιτικού ενημερωτικού χαρακτήρα καιδεν παραβιάζει με υβριστικό ή άλλο περιεχόμενο τους κανόνες του f/b, ούτε αποσκοπεί σε οποιοδήποτε οικονομικό όφελος μιας κ απαγορεύονται σ αυτό οι διαφημίσεις.Ζητώ να αρθεί ο αποκλεισμός του και τομπλοκάρισμά του.
και
πατάμε αποστολή


Συμπάθιο
που Σας βάζουμε σε κόπο αλλά βλέπετε τα
φασιστοειδή κλπ συγγενείς 
τα βάλανε με
το blog

Επιβεβαιώνουν
έτσι...πόσο πολύ τους πονάει 
η 
Αγωνιστική - Επαναστατική Φωνή μας


Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΑΠΛΑ - ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ! Και Ντρέπομαι...


Γεμισαμε τσαμπουκαλεμενους ατρομητους πατριωτες που "δεν μασανε" να εξυβριζουν χυδαια και να απειλουν με λιντσαρισμα εγκυες γυναικες, που επιχαιρουν με νεκρα παιδια, που οργιλα επιζητουν την "λυση" γεμιζοντας αοπλους με τρυπες 7,62 χιλιοστων...


Ειναι οι ιδιοι τσαμπουκαληδες που τοσα χρονια μας βριζουν και ενιοτε δερνουν (ή και μαχαιρωνουν) προκειμενου να μην τσαντισουμε με τις πραξεις μας τα αφεντικα της Φρανκφουρτης - δεν υπαρχουν αλλα αφεντικα, εκει ειναι ολα, τι δεν καταλαβαινεις;
Ειναι οι ιδιοι τσαμπουκαληδες που στην επαισχυντη "υποστηριξη" του ΝΑΤΟ σε καθε βρωμοδουλεια της Μεσης Ανατολης, σε σφαγες αμαχων, σε καθε τι ανιερο και απανθρωπο θα σου πουν "ε και τι να κανουμε;" - μονο απεναντι στον ξυπολητο εχουν αναστημα και θεματακι αυτοι.
Ειναι οι ιδιοι τσαμπουκαληδες που δεν εχουν προβλημα να γεμισουμε αψυχα κορμακια πιτσιρικαδων τυλιγμενα με σημαιες, φτανει να μην ειναι τα δικα τους παιδια.

Υποτιθεται ειναι χριστιανοι ολοι τουτοι και εχουν μπουσουλα στην ζωη τους την αγαπη.

 Τους αγαπανε ολους φτανει να μην ειναι γυναικες, μαυροι, μουσουλμανοι, εβραιοι, αθεοι, αγνωστικιστες, αριστεροι, μαρξιστες, βεγκαν, χορτοφαγοι, καταθλιπτικοι, ανοσοκατεσταλμενοι, οπαδοι της "λαθος" ομαδας στο Β' Τοπικο... 
Τελικα αγαπανε μονο ενδεχομενους κλωνους του εαυτου τους και μονο.
Εγω παντως αυτους τους τσαμπουκαλεμενους δεν τους αγαπω. 

ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ! Και ντρεπομαι. 
Ντρεπομαι που μοιραζομαι την γη μαζι τους και θελω να μην εχω κανενα προσδιορισμο κοινο με αυτους.
 Δεν θελω να ειμαι χριστιανος ή μουσουλμανος, ελληνας ή τουρκος, ανδρας ή γυναικα, λευκος ή μαυρος.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΑΠΛΑ
.

και

Εχεις ποτέ μυρισει εκεινο το ιδιαιτερο μειγμα καψαλισμενης σαρκας και γλυφου αιματος; 
Οχι υποθετω, γιατι το νεροπιστολο δεν συνοδευεται απο αυτη, και το FPS στην παιχνιδομηχανη δεν εχει εξομοιωτη μυρωδιας.
Οπλα, πολυβολα και κανονια απεναντι σε αοπλους και ξυπολητους δεν ειναι μαχη αδερφε, σφαγη λεγεται. 
Και, πιστεψε με, δεν την θες αυτη τη βρωμα να λερωσει τα χερια σου και την καρδια σου.
Να αφαιρεσεις ζωες και/ή να βασανισεις για παραδειγματισμο;! 
Μα πως σου ηρθε παλι αυτο; Τι παει να πει το κανουν κι αλλοι; Για εσενα μιλαμε!
Να εμποδισεις την διασωση, την παροχη φροντιδας υγειας, τα ρουχα και τα τροφιμα σε αυτους που εχουν αναγκη; 
Δεν παει ετσι... Δεν γινεται να πηγαινει ετσι. 
Πριν αρκετες δεκαετιες πεθαναν καπου 80 εκατομυρια απο τους παππούδες και τις γιαγιαδες σου για να μην πηγαινει ετσι.
Αν θες να σεβομαι το διχρωμο πανι σου, φροντισε να μην ειναι λερωμενο: μονο αν το εχεις καθαρο ειναι 
και δικο μου πανι.

Τρίτη 3 Μαρτίου 2020

Το ΚΚΕ στο Twitter !!! Tα Τρολ Ψάχνουν Υπογλώσσια...




Εντείνεται η παρουσία του κόμματος στο διαδίκτυο, μέσω της ανανέωσης της επίσημης ιστοσελίδας www.kke.gr, που ανακοινώθηκε από το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, αλλά και μέσω του επίσημου λογαριασμό του κόμματος.

Αν κρίνει κανείς από τον “πανικό” που είχε προκληθεί σε συριζοτρόλ, “δεν είμαι Σύριζα αλλά” και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις πριν λίγο διάστημα, όταν ξεκίνησε τη λειτουργία του ο επίσημος λογαριασμός του ΠΑΜΕ στο ίδιο μέσο, που ήδη έχει μια πολύ πετυχημένη παρουσία, δικαιούμαστε να εικάζουμε ότι κάποιοι θα χρειαστεί να προμηθευτούν με υπογλώσσια πριν αρχίσουν από αύριο τις αναρτήσεις τους.

Σε κάθε περίπτωση, το περιεχόμενο αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον, αφού η διαδικτυακή φωνή του ΚΚΕ μπορεί να κάνει τη διαφορά, ειδικά σε μια περίοδο που τα ΜΚΔ κατακλύζονται από ρατσιστική και εθνικιστική προπαγάνδα με αφορμή την προσφυγική κρίση.