ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

TRANSLATE

Τρίτη 3 Μαρτίου 2020

Δείτε Τι Συμβαίνει στην Λέσβο. Ανταπόκριση:Μάνος Δούκας


Τα ακροδεξιά ψάρια 
βρωμάνε από τα ακροδεξιά τους κεφάλια
Διαγωνισμός ρατσιστικού παραληρήματος και ανευθυνότητας από τους επίσημους ακροδεξιούς – εκλεγμένους κυβερνητικούς της Λέσβου
Στην πρόσφατη «κινητοποίηση των χωριών» ενάντια στα ΜΑΤ, συμμετείχαν τα χωριά μ’ «ανθισμένα» όλα τα «λουλούδια» τους. Τα συντηρητικά, τα αριστερά, τα κομμουνιστικά, τα εθνικιστικά κλπ. Τα μπλοκ στην κινητοποίηση είχαν εντελώς γεωγραφικό προσδιορισμό (Μανταμαδιώτες, Αγιασσώτες, Αγιαπαρασκευώτες κλπ.) και καθόλου πολιτικό. Και βέβαια, με το ομόφωνο αίτημα «ΚΑΜΙΑ ΔΟΜΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ».
Στην προχθεσινή όμως κυβερνητική προβοκάτσια στη Λέσβο, συμμετείχαν ΜΟΝΟ ακροδεξιοί. Εκλεγμένοι, παρατρεχάμενοι, αλλά και μεταφερόμενοι. Και με προφανή στόχο να επαναφέρουν τη συζήτηση για το πού θα γίνει η νέα κλειστή δομή.

Κυβερνητική προβοκάτσια.
Διαγωνισμός ρατσιστικού παραληρήματος και ανευθυνότητας από τους επίσημους ακροδεξιούς – εκλεγμένους κυβερνητικούς της Λέσβου. 
Σαν ένα «πραξικόπημα ανεγκέφαλων ακροδεξιών» απέναντι σ’ ένα κίνημα που νίκησε τα ΜΑΤ και την πολιτική της κυβέρνησης. 
Σαν μια απόπειρα των απόντων της προηγούμενης κινητοποίησης, να επαναφέρουν την ατζέντα της κυβέρνησης για «κλειστά κέντρα», ενάντια στο παλλαϊκό σύνθημα «κανένα στρατόπεδο στα νησιά μας». 
Σαν προβοκάτσια δυσφήμισης του αγώνα των νησιωτών. 
Σαν, απλώς μια μεθόδευση για να ξαναπάρει η ΝΔ την πρωτοβουλία των κινήσεων.
Ο ένας (βουλευτής και πρώην υπουργός) ζητά «κλειστή δομή στα Τοκμάκια» (Ακατοίκητα νησάκια της περιοχής του Μανταμάδου). Ίσως θέλει κι αυτός να γραφτεί το όνομά του στην ιστορία της ακροδεξιάς, σαν εμπνευστής του «νέου Παρθενώνα». Του «πιο νέου κι από τη Μακρόνησο». 
ή σαν ο καλύτερος εκφραστής της συμφωνίας ΕΕ – Τουρκίας και της κυβερνητικής πολιτικής. Κι αυτά μετράνε μάλλον στην ακροδεξιά του σκέψη, πιο πολύ κι από τον κίνδυνο να θεωρηθεί (και όχι άδικα) ως… ασόβαρος. Γιατί αναρωτιούνται πολλοί: αυτή την πρόταση την έκανε στα σοβαρά, για να εφαρμοστεί, ή απλώς για να ξαναφέρει τη συζήτηση για το πού θα γίνει η κλειστή δομή;
Ο άλλος (περιφερειάρχης) συμπεριφέρεται σαν μάγκας της Τρούμπας 
(Δεν έχω τίποτα με τους μάγκες της Τρούμπας. Με τους καθηγητές του Πολυτεχνείου τάχω) που «τάχει όλα γραμμένα εκεί που δεν πιάνει μελάνι». 
Ασχολείται επικοινωνιακά μόνο με το δεξιό – ακροδεξιό εκλογικό του σώμα. Και παίρνει αποφάσεις μαζί με τους άλλους δύο, πίσω από κλειστές πόρτες, χωρίς συνεδρίαση του νομαρχιακού συμβουλίου.
Τα ακροδεξιά ψάρια βρωμάνε από τα ακροδεξιά τους κεφάλια.
Κι ο τρίτος, ο… “ακροδεξιός αποκορύφωμας”, δήμαρχος Μυτιλήνης, αφού στην κινητοποίηση ενάντια στα ΜΑΤ, έκανε τον… διακριτικά απόντα, τώρα χωρίς συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου, χωρίς ενημέρωση για τις επαφές του με τον πρωθυπουργό, μαζεύει την ακροδεξιά φατρία του κι αποφασίζει να κλείσει τα σύνορα του… δήμου. Μάλιστα με προτροπή Αθανασίου, όπως λένε οι ίδιοι.
«Τα παιδία παίζει» τον πολιτικό. 

Υποδαυλίζουν την παγκόσμια δυσφήμιση του νησιού στο λιμάνι της Θερμής. Δυστυχώς όλοι ξέρουν τι εννοώ.
Αλλά και κλείνουν τα σύνορα του δήμου του Μυτιλήνης… με τον όμορο δήμο Δυτικής Λέσβου. 
Εσωτερικά μπλόκα στο νησί που κόβεται στα δύο. Κάνουν έλεγχο στα «σύνορα» σε Λέσβιους πολίτες, γυναίκες άνδρες και παιδιά και τους ζητούν χαρτιά ότι είναι Έλληνες. 
Ακροδεξιοί, που αρκετοί άγνωστοι στο νησί, σπάνε πάνω από 10 ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και δέρνουν τους ξένους επιβάτες τους, γιατί ίσως είναι εθελοντές ή δημοσιογράφοι. Κι αυτά όλα «με απόφαση του δημάρχου και προτροπή Αθανασίου».
ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΤΙΟΙ.
Η ουσία αυτής της κίνησης είναι ότι οι πρόσφυγες κατά κανόνα βγαίνουν σε ακτές του δήμου δυτικής Λέσβου, αλλά τα στρατόπεδα στη Μόρια και στον Καρά Τεπέ όπου μεταφέρονται, είναι στο δήμο Μυτιλήνης. 
Κι αυτό πυροδοτεί μια μικρόμυαλη αντιπαράθεση τοπικιστικού χαρακτήρα για το πού θα καταλήξουν οι «ροές» κι οι «δομές». Κίνηση προφανούς πίεσης για να γίνει η κλειστή δομή στον άλλο δήμο. Δηλαδή για να υλοποιηθούν μεν οι αποφάσεις της κυβέρνησης, αλλά λίγο πιο πέρα.
Ο “ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ” Κ. ΒΕΡΟΣ.
Αυτά όλα, δεν είναι άσχετα με το ότι ο δήμαρχος δυτικής Λέσβου κ. Βέρος (που ανήκει κι αυτός στο συντηρητικό χώρο), μετά και από συνάντησή του με τον πρωθυπουργό και αργότερα με τον βουλευτή της ΝΔ και τον περιφερειάρχη, καταγγέλλει ευθέως και δημόσια ότι «το χτύπημα θάρθει από τα μέσα», εννοώντας τους κυβερνητικούς εκλεγμένους (βουλευτή, περιφερειάρχη, δήμαρχο Μυτιλήνης), που προσπαθούν να επιβάλλουν με το έτσι θέλω την κλειστή δομή στη Δυτική Λέσβο. 
Αλλά και με το ότι και μετά από τα γνωστά μπλόκα στα «σύνορα» των δύο δήμων και τα ακόμα πιο γνωστά νεοφασιστικά κατορθώματα κάποιων ανεγκέφαλων στο λιμάνι της Θερμής, ο κ. Βέρος μίλησε για… «Καραγκιοζιλίκια των άφαντων παλικαριών της φακής, όταν το νησί δεχόταν επίθεση», για «Δούρειους ίππους που παίζουν το τελευταίο τους χαρτί, να διχάσουν το νησί» κλπ.
Κερδίζει έτσι μέρος της συμπάθειας των συμπατριωτών μας. 
Όμως κι αυτός (που τουλάχιστον αυτός έκανε συνεδρίαση Δ.Σ. για να ενημερώσει), στην απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δυτικής Λέσβου εμπόδισε την ψήφιση της πρότασης «ΚΑΜΙΑ ΔΟΜΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ» στην οποία επέμενε η ΛΑΣΥ και την οποία επικύρωσαν όλοι οι Λέσβιοι με την μεγαλειώδη κινητοποίησή τους την προηγούμενη βδομάδα.
Κι επέβαλε την πρόταση «ΚΑΜΙΑ ΝΕΑ ΔΟΜΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ», δείχνοντας ότι ούτε αυτός είναι έξω από τη λογική της ανατροπής των λαϊκών διαθέσεων, που απαιτούν να φύγουν οι πρόσφυγες από το νησί, προς την στεριανή Ελλάδα και τις χώρες που εκείνοι επιθυμούν. 
Αλλά μ’ αυτό το «σύνθημα» δημιουργεί και πατήματα στην επιχειρηματολογία του Δημάρχου Μυτιλήνης και στο διχασμό του νησιού για το ποιος θα πάρει τους μετανάστες – πρόσφυγες.
 Περιορίζει τη συζήτηση στο κυβερνητικό γήπεδο, που επιμένει στη συμφωνία ΕΕ – Τουρκίας και στο ρόλο της Λέσβου σαν αποθήκης ψυχών. 
Όλο το παιχνίδι που παίζεται αυτές τις μέρες στη Λέσβο, είναι βέβαια μέσα στα πλαίσια της γενικότερης κυβερνητικής πολιτικής για το μεταναστευτικό, που ιδιαίτερα τώρα αποκτά ακραία ακροδεξιά ρητορική και πρακτική.
Η ΛΑ.ΣΥ.
Απέναντι σ’ όλα αυτά, η ΛΑΣΥ καλεί και το δήμαρχο Μυτιλήνης και τον περιφερειάρχη να συνεδριάσουν τα συμβούλια. «Απαιτούμε εδώ και σήμερα τη σύγκληση του Δημοτικού Συμβουλίου, του μόνου αρμόδιου να παίρνει αποφάσεις. Εκτός και αν έχουμε χούντα που το κατάργησε» δήλωσε η Νίκη Τσιριγώτη, επικεφαλής της ΛΑΣΥ.
Κι όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι της ΛΑΣΥ και στους δύο δήμους του νησιού, στο δήμο Μυτιλήνης, Νίκη Τσιριγώτη, Στρατής Κόμβος και Παναγιώτης Βαλακάκος και στο δήμο Δυτικής Λέσβου Γιάννης Συκάς, Θέμης Κλιομιδιώτης, Σταύρος Βαξεβάνης, Αντώνης Πανταχός, Γιώργος Σαλταμάρας και Χαράλαμπος Μαργαρίτης που με ανακοίνωσή τους
1, Ζητούν από την κυβέρνηση να στείλει, εδώ και τώρα, πλοία να απεγκλωβίσει όλους τους πρόσφυγες που βρίσκονται στη Μόρια και να παραλάβει όσους καταφθάνουν τις επόμενες ώρες και μέρες. Να τους μεταφέρει στην ηπειρωτική χώρα και να τους δώσει αμέσως ταξιδιωτικά έγραφα για τις χώρες της ΕΕ.
2. Να κλείσει τώρα η Μόρια και να μην ανοίξει κανένα άλλο Hot spot στο νησί.
3.Να σταματήσουν αμέσως οι δήμαρχοι και η περιφερειακή αρχή να συναποφασίζουν με το βουλευτή της κυβέρνησης Χ. Αθανασίου ο οποίος είναι συνένοχος για την εισβολή και τις αγριότητες των ΜΑΤ στο νησί
4. Να σταματήσουν κάθε ενέργεια η οποία οδηγεί στην απαράδεκτη και επικίνδυνη κατάσταση να υπάρξει αντιπαράθεση των κατοίκων του δήμου της Μυτιλήνης κατά των κατοίκων του δήμου της Δυτικής Λέσβου και το αντίστροφο.
5. Να απομονωθεί κάθε φωνή και ομάδα που καλεί σε βιαιοπραγία κατά των θυμάτων, κατά των προσφύγων και μεταναστών που η κυβέρνηση της Τουρκίας χρησιμοποιεί ως διαπραγματευτικό χαρτί για να υπηρετήσει τα επιθετικά της σχέδια στη Συρία έχοντας τη στήριξη των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και της ΕΕ.
6. Ο λαός της Λέσβου ενωμένος και πάλι πρέπει να στρέψει την πάλη του κατά των σχεδίων να γίνει το νησί φυλακή της ΕΕ.




Δες Ακόμη:

https://soundcloud.com/user-497178008/332020a

Αλίευση:

RevolucionHellas - Viva.La.Revolucion

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2020

Σφια Ζητάμε την Bοήθειά σας να Ξεκομπλάρουμε το Viva La Revolucion


ΤΟ F/B ΞΑΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΕ TO VIVA LA REVOLUCION (!!!)
Ζητάμε την βοήθειά Σας Για να Αρθεί ο Αποκλεισμός μας
Δείτε Τι πρέπει να κάνετε
Αναλυτικά: 
 πληκτρολογώντας την διεύθυνση - λινκ του blog που είναι αυτό: https://zanterevolucion.blogspot.com/
και προσπαθώντας να το αναρτήσετε είτε στο προφίλ σας, είτε να το στείλετε με μνμ σε κάποιον φίλο σας στο fb,
-Λόγω ότι το fb το έχει μπλοκάρει-
Δεν σας αφήνει k σας στέλνει μνμ Αυτό:

Επιλέγουμε με κλικ το "ενημερώστε μας "
και ανοίγει μια νέα φόρμα Αυτή:


Εκεί που γράφει εξηγήστε γιατί νομίζετε ότι πρόκειται για λάθος στο κουτάκι 



Γράφουμε πως: Αυτό το ιστολόγιο : https://zanterevolucion.blogspot.com/
είναι πολιτικού ενημερωτικού χαρακτήρα και δεν παραβιάζει με υβριστικό ή άλλο περιεχόμενο τους κανόνες του f/b και ζητώ τώρα να αρθεί το μπλοκάρισμά του.

και πατάμε αποστολή

Συμπάθιο που Σας βάζουμε σε κόπο αλλά βλέπετε τα φασιστοειδή κλπ συγγενείς τα βάλανε με το blog

Επιβεβαιώνουν έτσι...πόσο πολύ τους πονάει η Αγωνιστική - Επαναστατική Φωνή μας

-Τα Κούλουμα- Περιγράφει ο Κώστας Βάρναλης !!!

Κυριακή 1 Μαρτίου 2020

ΟΙ ΤΟΤΕ «ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΙ»...και ΤΩΡΑ ΞΕΣΠΙΤΩΜΕΝΟΙ, ΑΠ' ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΘΥΤΕΣ, ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ


Οι «τουρκόσποροι», οι «κουρελήδες» με τις «παστρικιές» τους, ήταν στην μικρασιατική καταστροφή οι ξεριζωμένοι του παιχνιδιού των κυβερνήσεων Βρετανίας-Γαλλίας για τα πετρέλαια της Μεσοποταμίας και της Μέσης Ανατολής.
 Δεν έφτασαν οι εκατοντάδες χιλιάδες νεκροί, το ξερίζωμα και η εξαθλίωσή τους, αλλά έζησαν και το ρατσισμό, την ξενοφοβία και την εκμετάλλευση από τους «γηγενείς αδελφούς» τους. 
Λοιδορήθηκαν, κυνηγήθηκαν, κάποιοι δολοφονήθηκαν, έγινε απόπειρα να τους φορέσουν και κίτρινο περιβραχιόνιο για να… ξεχωρίζουν. Θλιβερό αποτέλεσμα των παιχνιδιών των τότε ιμπεριαλιστών, που στη πλάτη τους και με το αίμα των λαών της περιοχής, μοίραζαν τη λεία τους από το πτώμα της πάλαι ποτέ Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Οι σημερινοί πρόσφυγες μπορεί να μην μιλούν την ελληνική γλώσσα αλλά είναι τα επόμενα θύματα του ίδιου δράματος. 
Ξεσπιτώνονται, δυστυχούν, πονούν το ίδιο, ανεξαρτήτως της γλώσσας που μιλούν. 
Κλαίνε τους νεκρούς τους εξ’ ίσου γοερά όπως και οι μικρασιάτες προγενέστεροί τους.
 Πάντα για τα πετρέλαια. 
Ίδιοι οι θύτες. 
Ας μην το ξεχνάμε αυτό. Ιδιαίτερα οι
απόγονοι των δύστυχων μικρασιατικών προσφύγων.







*****

Φωνάζοντας ξένοι, τι θέλετε εδώ; ένοπλος Γερμανός ακροδεξιός στο Μαγδεμβούργο επιτέθηκε σε Έλληνα μετανάστη.
Έλληνα, ρε; 
Που δεν είναι από την… υποσαχάρια Αφρική.
 Ούτε καν από τη Μέση Ανατολή. 
Απόγονο του Αλέξανδρου (και του Ηφαιστίωνα, έστω). Χριστιανό! Άνθρωπο της… παναγιάς!
Καλά να τους πετάμε έξω απ’ την Ελλάδα (και την Ευρώπη) εμείς. 

Αλλά να παθαίνουμε τα ίδια στην… Ευρώπη;

Δεν Ξεχνάμε ότι: 

ΤΟ F/B ΞΑΝΑΜΠΛΟΚΑΡΙΣΕ TO VIVA LA REVOLUCION (!!!)

kαι πρέπει να βοηθήσουμε να ξεμπλοκαριστεί...

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020

Viva La Revolucion: "Υπάρχει Θεός ;" -ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ...ΤΗΣ ΤΣΑΓΕΡΑΣ ΤΟΥ R...

Viva La Revolucion: "Υπάρχει Θεός ;" -ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ...ΤΗΣ ΤΣΑΓΕΡΑΣ ΤΟΥ R...: Παρά το μπλοκάρισμα του fb εμείς Συνεχίζουμε να προβάλλουμε τις πένες που Ζωγραφίζουν... *

Οι αντεγκλήσεις για τη θρησκεία συχνά καταλήγουν σε μια τοποθέτηση: "Αποδείξτε ότι δεν υπάρχει ο Θεός......"
Το 1952 ο μαθηματικός, στοχαστής και απλά ένας καλός άνθρωπος, ο Bertrand Russell, έγραψε ένα άρθρο "Υπάρχει ο Θεός;", όπου είπε τα εξής:
κάνε κλικ να μεταφερθείς στο https://zanterevolucion.blogspot.com/2020/02/russel.html

ΤΟ F/B ΞΑΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΕ TO VIVA LA REVOLUCION (!!!)


Πριν λίγο μας ενημέρωσαν ότι το f/b πάλι μπλοκάρισε το blog: VIVA LA REVOLUCION
Στέλνοντας πάλι μνμ ότι οι δημοσιεύσεις του είναι spam 
Δείτε Tα Αυτοκόλλητα:


Τώρα Γνωρίζετε... Τι πρέπει να Ξανακάνετε !!!

Αναλυτικά:  
πληκτρολογώντας την διεύθυνση - λινκ του blog που είναι αυτό: https://zanterevolucion.blogspot.com/ 
και προσπαθώντας να το αναρτήσετε είτε στο προφίλ σας, είτε να το στείλετε με μνμ σε κάποιον φίλο σας στο fb, 
 -Λόγω ότι το fb το έχει μπλοκάρει- 
Δεν σας αφήνει k σας στέλνει μνμ Αυτό: 


Επιλέγουμε με κλικ το "ενημερώστε μας " 
και ανοίγει μια νέα φόρμα Αυτή:



Εκεί που γράφει εξηγήστε γιατί νομίζετε ότι πρόκειται για λάθος στο κουτάκι 

Γράφουμε: πως Αυτή η σελίδα: https://zanterevolucion.blogspot.com/ 
είναι πολιτικού ενημερωτικού χαρακτήρα και δεν παραβιάζει με υβριστικό ή άλλο περιεχόμενο τους κανόνες του f/b και να αρθεί άμεσα το μπλοκάρισμά της.
και πατάμε αποστολή 

Συμπάθιο που Σας βάζουμε σε κόπο αλλά βλέπετε τα φασιστοειδή κλπ συγγενείς τα βάλανε με το blog 

Επιβεβαιώνουν έτσι...πόσο πολύ τους πονάει η Αγωνιστική - Επαναστατική Φωνή μας 

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

ΣΤΟ ΤΖΑΝΤΕ...ΤΣΗ ΤΥΡΙΝΗΣ...




«Την Κυριακή της Τυρινής οι Ζακυνθινοί δεν την βλέπανε σαν τη μεγαλύτερη γιορτή του νησιού (το προνόμιο αυτό το είχε ο γιορτασμός του Αγίου Διονύση), άλλα όλοι συμφωνούσανε πως ήτανε η πιο διασκεδαστική ημέρα του χρόνου. 

Θα έλεγε κανείς ότι ξέροντας πως από την αυριανή θ’ άρχιζε η ατέρμονη και βαρετή Μεγάλη Σαρακοστή με την τυραννική νηστεία της, οι Τζαντιώτες γυρεύανε να συνοψίσουνε, απόγιομα μέσα, τις περασμένες εμπειρίες τριών βδομάδων ξέφρενου γλεντιού.

Όλα τα μπαλκόνια των αρχοντικών της Πλατείας Ρούγας ήτανε στολισμένα με πολύχρωμα χαλιά, που φτάναν ως εκεί π’ αρχίζανε τα βόλτα. Βάγια, μυρτιές και κάθε λογής μυριστικά στολίζανε τις σιδεριές και τις τζελουζίες.
Σα σκοτείνιαζε λίγο, όλα αυτά τα παλατάκια φεγγοβολούσανε. 
Τόρτσες, φανάρια, δαυλοί και αμέτρητα βεγγαλικά φωτίζανε τον κάτωθες δρόμο.
Το σουλάτσο του κόρσου άρχιζε από τον Πλατύφορο, έφτανε στον 'Αη Παύλο και γύριζε πάλι πίσω. 
Ένα πλήθος από πρόχειρες «μποτέγες» εστήνουνταν κάτω από τις κολονάδες και πουλούσανε κάθε λογής ροζόλια, παντεσπάνι, παστέλι, μαντολάτο, σουμάδες και φριτούρες.

Στο πλάτωμα του Αη Παύλου και σ’ εκείνα των Αγίων Σαράντα, της Ανάληψης, του Γιοφυριού, καθώς και στον ίδιο τον Πλατύφορο, διάφορες συντροφιές («θίασοι» θα τους έπεφτε πολύ!) παίζανε τις περίφημες ζακυνθινές «Ομιλίες». 
Έβλεπες εκεί την Αρετούσα να ενθουσιάζεται με τον Έρωτόκριτο και από την πολλή συγκίνηση να ξεπετιέται από τη γυναικεία μάσκα της η άκρη του πιο αρειμάνιου μουστακιού. Τα ίδια πάθαινε παρακάτω και η καημένη η Σάρα στη «Θυσία του Αβραάμ». Κι άσε κείνον τον «Γάμο του Κοντογιαννάκη μετά της Άγγελικούλας Μπότση», που γι’ ανεξήγητους σε μας λόγους τόσο ενθουσίαζε τους Τζαντιώτες του καιρού εκείνου.
Άσχετα όμως από τους σταθμούς αυτούς, στην ίδια την Πλατεία Ρούγα διαβαίνανε το ένα πίσω από τ’ άλλο τα στολισμένα άρματα, που το καθένα τους παρίστανε κάποια ιστορική, οικογενειακή η άλλη διασκεδαστική σκηνή. 
Μερικά από αυτά κουβαλούσανε μουζικάντηδες και τραγουδιστάδες, που ψάλλανε ερωτικές καντάδες σε κάποιαν. . . ανύπαρκτη «καλή» τους, ενώ πάνω από τα κεφάλια τους κρεμότανε ένας φωτισμένος γλόμπος που παρίστανε το φεγγάρι.
Άλλοι πάλι, που το κάρο τους ήταν φορτωμένο με στάχυα μιμούνταν τους θεριστάδες. 
Έβλεπες ακόμα ένα κάρο γεμάτο μάσκαρες, με κεφάλια ζώων μαντηλοδεμένα και τον κτηνίατρο που τα κουράριζε.
Άλλα πού να παρακολουθήσεις όλα αυτά τα θεάματα ! 'Ο καθένας σταματούσε κι άκουγε ό,τι του γουστάριζε κι άφηνε τ’ άλλα για. . . του χρόνου.
Τελικά, κατά τις 6 το απόγιομα, κρεμούσανε από το καμπαναριό των 'Αγίων Πάντων ένα μάτσο σκόρδα κι άλλες πρασινάδες και η βαρύτερη της εκκλησιάς καμπάνα ειδοποιούσε τους πιστούς πως σε λίγες ώρες θ’ άρχιζε η Μεγάλη Σαρακοστή. 
Αυτό ήτανε και το σύνθημα για κάπου τρεις ώρες ξέφρενου γλεντιού.
Γύρω στις 9 το βράδυ ο ενθουσιασμός τού κοσμάκη έφτανε στο κατακόρυφο κι όλοι πια ετοιμάζονταν για το ηρωικό φινάλε της «σεμνής» αυτής γιορτής. 
Ενώ οι Άγιοι Πάντες νεκροσημαίνανε και μια μπάντα έπαιζε πένθιμα εμβατήρια, ξεκινούσε από την εκκλησία η κηδεία τού Καρνάβαλου: το Πόβερο Καρναβάλε.
Τις ταινίες του μαυροντυμένου φέρετρου (πού στο καπάκι του φάνταζε μία θεόρατη μάσκα) κρατούσανε τέσσερεις (υποθετικοί) μεγιστάνες. 
Πίσω ερχότανε ο βασιλιάς φορώντας την κορόνα του και μετά μια ολόκληρη κουστωδία από «μεγάλους άρχοντες», με φανάρια και λαμπάδες στο χέρι. 
Το μασκοφορεμένο πόπολο, που ακολουθούσε «άδον και ορχούμενον», φώναζε κάθε τόσο κάτι σπαρακτικά «πόβερο καρναβάλε! κλαίγοντας τάχατες το «φτωχό καρναβάλι, που πέθανε και το κηδεύανε. 
Αυτή η... πενθιμοκωμική περιφορά περνούσε από τους κυριότερους δρόμους της πολιτείας και κατάληγε στον Πλατύφορο, την κεντρική δηλαδή πλατεία, όπου ο κόσμος, πεθαμένος από τα γέλια και την κούραση της ατέλειωτης περαντζάδας, το έριχνε στα ροζόλια και τις ορτζάδες.
Αυτή όμως η παρένθεση δεν κρατούσε πολύ, γιατί γρήγορα φτάνανε τα μεσάνυχτα. 
Δώδεκα η ώρα ίν πούντο όλα τα καμπαναρία της Χώρας αρχίζανε να βαράνε πένθιμα, αναγγέλλοντας το σταμάτημα των Απόκρεω και την αρχή της Μεγάλης Σαρακοστής. 
Ο κόσμος τότε με... κατεβασμένα αυτιά, γύριζε σπιτάκι του λυπημένος που τέλειωσε μια τέτοια ήμερα, άλλα και επειδή από αύριο ξεκινούσε ο μαραθώνιος της σαρανταήμερης νηστείας.
Γιατί η νηστεία τα χρόνια κείνα δεν ήτανε παίξε γέλασε για τους απλούς ανθρώπους το ν’ αρτυθείς νηστίσιμη ισοδυναμούσε με.. . προδοσία της Ορθοδοξίας και της φυσικής επέκτασής της, δηλαδή του ίδιου του Γένους.

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΡΩΜΑΣ, ΑΝΤΑΤΖΙΟ ΚΑΙ ΦΟΥΓΚΑ, τ.2, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΣΤΙΑ

Dionisis Vitsos
ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ:

ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΑ ΗΘΗ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ


Αλίευση - Παρουσίαση Viva.La.Revolucion

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

- Για τον Κώστα μας...

Κώστας Βουτσάς: Το αετόπουλο της ΕΠΟΝ που έγινε σταρ του σινεμά


Ήρθε πρώτη φορά σε επαφή με τον κινηματογράφο ως Αετόπουλο, όταν μπήκε για να πετάξει κρυφά προκηρύξεις της ΕΠΟΝ. Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί τότε πως θα κατακτούσε τη μεγάλη οθόνη ως ηθοποιός.

Κατιούσα


Ο ίδιος έλεγε πως σκοπεύει να παραβρεθεί μόνο σε μία κηδεία, τη δική του. Στο ενδιάμεσο φρόντισε να γευτεί όλους τους χυμούς της ζωής, αλλά να την γνωρίσει και από την ανάποδη, μακριά από τις χαρές της και την καταξίωση, μέσα από τον αγώνα και τις στερήσεις. Κι όπως είπε για αυτόν ο Γ. Βογιατζής: Αν δεν έχεις πονέσει στη ζωή σου, δεν μπορείς να κάνεις τον κόσμο να γελάσει. 
Γεννήθηκε στο Βύρωνα, την τελευταία μέρα του 1931, αλλά μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Είχε καταγωγή από προσφυγική οικογένεια και το αρχικό όνομα της οικογένειας ήταν Σαββόπουλος, άλλαξε όμως από τα βουτσιά (=βαρέλια) που έφτιαχνε ο παππούς του. Ο ίδιος θυμάται ότι η οικογένειά του ήταν τόσο φτωχή, που τα πρώτα χρόνια δεν έμενε σε σπίτι, αλλά μες σε μαγαζί, όπου οι γονείς του κάλυπταν τη βιτρίνα για να μη φαίνεται στους περαστικούς. Το όνομά του το πήρε από έναν μεγαλύτερο αδελφό, τον οποίο δε γνώρισε ποτέ, κι είχε πεθάνει σε μικρή ηλικία από δάγγειο πυρετό.
Ο πατέρας του, εργάτης οδοποιίας, ήταν κομμουνιστής, μέλος του ΚΚΕ από τα πρώτα χρόνια της ίδρυσής του. Συνελήφθη, φυλακίστηκε κι υπέστη βασανιστήρια μπροστά στα παιδιά του, για να κάνει δήλωση μετανοίας, αλλά παρέμεινε αλύγιστος. Ο μικρός Κώστας έζησε από πρώτο χέρι όλες αυτές τις στιγμές, για να μπει κι αυτός από νωρίς στον αγώνα, στα χρόνια της Κατοχής. Έτσι έγινε κι η πρώτη του επαφή με τον κινηματογράφο, όπου πετούσε κρυφά προκηρύξεις ως Αετόπουλο.
Δουλεύοντας από μικρός με κασελάκι όπου πουλούσε τσιγάρα, στη διάρκεια του πολέμου αντάλλασσε φτηνά ελληνικά τσιγάρα με εκείνα που του έδιναν Άγγλοι αιχμάλωτοι πολέμου, λιγότερα σε ποσότητα αλλά καλύτερα ποιοτικά, τα οποίο ο ίδιος μεταπουλούσε ακριβότερα σε εύπορους κατοίκους της πόλης. Επίσης, εργαζόταν ως αβανταδόρος σε παπατζήδες, πάντα με κίνητρο να κερδίζει λίγα χρήματα για την πάμφτωχη οικογένεια.
Ο Βουτσάς είχε αθλητική κλίση, κι ασχολούνταν με το δρόμο και το άλμα εις μήκος στο σύλλογο ΒΑΟ. Κάποιο καλοκαίρι ο προπονητής του τον έστειλε για προετοιμασία σε κατασκήνωση στη Νέα Μηχανιώνα, όπου είδε τις πρόβες ενός θεατρικού και αποδοκίμασε έναν από τους ηθοποιούς. Τότε ο υπεύθυνος του έργου τον προκάλεσε να ανέβει στη σκηνή για να αποδείξει πως το κάνει καλύτερα, όπως και έγινε.
Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Μακεδονικού Ωδείου, όπου γράφτηκε κρυφά από τον πατέρα του. Ξεκίνησε την επαφή με το θέατρο στα περιφερόμενα μπουλούκια της εποχής και αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη του στην Αθήνα. Μάλιστα, τη μέρα που έφευγε με το τραίνο, πέταξε κυριολεκτικά “μαύρη πέτρα” πίσω του, αφού έριξε μια πέτρα μαυρισμένα από τα λάδια της ατμομηχανής. Αρχικά κόπηκε δυο φορές στην επιτροπή για την απαραίτητη τότε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος των ηθοποιών, μάλιστα ένα από τα μέλη τον είχε προτρέψει να γίνει τραπεζικός υπάλληλος. Ο Κώστας Βουτσάς πείσμωσε και απέδειξε πόσο άδικο είχε εκείνος ο κριτής.
Ακολούθησε μια σταδιοδρομία που ξεκίνησε το 1953 με την ταινία “Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται” και περιλάμβανε δεκάδες ταινίες, σειρές και θεατρικές παραστάσεις, με τις οποίες ασχολήθηκε κυρίως μετά τη δεκαετία του ’90. Έγινε ένας από τους πιο αγαπημένους κωμικούς ηθοποιούς του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, χωρίς να χάσει τη δημοφιλία του και αργότερα, όπως αποδεικνύει η συνεχής παρουσία τους στο χώρο της μικρής και μεγάλης οθόνης. Οι ταινίες που πρωταγωνίστησε αποτελούν τυπικά δείγματα της ηθογραφικής κωμωδίας και φαρσοκωμωδίας του παλιού ελληνικού κινηματογράφο, ενώ ο Βουτσάς είχε πολλές συμμετοχές και την “εποχή της βιντεοκασέτας”, όπως έγιναν συλλήβδην γνωστές οι ταινίες της περιόδου, μολονότι πολλές εξ αυτών προβλήθηκαν αρχικά κανονικά στον κινηματογράφο.
Συνεργάστηκε αρχικά με τον Δαλιανίδη, με όλους τους σπουδαίους σεναριογράφους και σκηνοθέτες της εποχής, αλλά και με τα ιερά τέρατα της μεγάλης οθόνης. Καθιερώθηκε σε κωμικούς ρόλους, αφήνοντας εποχή με χαρακτηριστικές ατάκες: Από το “Φσσσστ Μπόινγκ”, το οποίο προέκυψε μετά από δικό του αυτοσχεδιασμό, μέχρι το κωμικά τονισμένο “Κατ-ίνα! Σαλαμάκι…” και το κλασικό “Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;”… Στάθηκε αξιοπρεπέστατα στα μιούζικαλ της εποχής, μολονότι δεν είχε βγάλει ποτέ σχολή χορού, ενώ το κλασικό κινηματογραφικό του ζευγάρι ήταν η Μάρθα Καραγιάννη, με την οποία όμως δεν είχαν ποτέ δεσμό στην πραγματική ζωή.
Μεγαλύτερο ιστορικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν κάποιες δουλειές του όπως “Εγώ ρεζίλεψα το Χίτλερ” (1973), όπου εκθειάζεται η αντίσταση κατά των ναζί, πάντα με τους περιορισμούς της χουντικής λογοκρισίας και των μετεμφυλιακών στερεοτύπων και το “Ένα τανκς στο κρεβάτι μου”, που εικονίζει τον “παροιμιώδη μέσο ανθρωπάκο” πρωταγωνιστή να προσπαθεί να προσαρμοστεί στην εκάστοτε εξουσία, την ώρα που ο φοιτητής αδελφός του βγαίνει στην αντίσταση κατά της χούντας. Την πολιτική ατμόσφαιρα τις παραμονές και τα πρώτα χρόνια της “Αλλαγής” αποτυπώνουν ταινίες όπως “Ο Κώτσος στην ΕΟΚ” και “Ο Κώτσος έξω από το ΝΑΤΟ”.
Παροιμιώδης γυναικάς, με αρκετά πολυτάραχη προσωπική ζωή, έκανε τρεις γάμους και απέκτησε συνολικά τρεις κόρες και ένα γιο από την τελευταία σύζυγό του, την κατά 39χρόνια νεότερη Αλίκη Κατσαβού. Θετός γιος του είναι επίσης και ο ηθοποιός Άνθιμος Ανανιάδης. Και αν τα περισσότερα ΜΜΕ ασχολήθηκαν με το αξιοπερίεργο γεγονός πως έγινε πατέρας, έχοντας πατήσει σχεδόν τα 85, υπήρξε μια πρόσφατη, πολύ ανθρώπινη στιγμή, με τον ίδιο να στέκεται αμήχανος μπροστά στις κάμερες, όταν πληροφορήθηκε τον θάνατο της πρώτης συζύγου του, της Έρρικας Μπρόγιερ. Αργότερα ανακοίνωσε πως δε θα παραστεί στην κηδεία της, γιατί η μόνη αντίστοιχη που σκοπεύει να παραστεί είναι η δική του…
Ο ηθοποιός παρέμεινε πιστός στις πολιτικές ιδέες της νιότης του, όντας προσεχτικός στις δημόσιες διατυπώσεις του, χωρίς να διεκδικεί αγωνιστικές δάφνες και παραδεχόμενος την αδράνειά του στα χρόνια της χούντας. Παρά κάποιες επιμέρους θολές ή ατυχείς πολιτικές δηλώσεις, ο Κώστας Βουτσάς στήριζε σταθερά και δημόσια το ΚΚΕ, ενώ παλιότερα είχε αποκαλύψει ότι είχε πέσει ακόμα και θύμα “bullying” από κάποια κυρία σε εκλογικό κέντρο για τις πολιτικές του θέσεις.

Για τον Κώστα μας
26-02-2020

“‘Οσο υπάρχουμε κι εμείς θα θυμόμαστε κάθε στιγμή μαζί σου, τα γέλια μας, την εμπιστοσύνη σου, την πίστη σου στη Ζωή και κυρίως την εξαιρετική τιμή να παίξουμε μαζί τόσες φορές.”

Ελένη Γερασιμίδου

Από τις πιο ευτυχισμένες συναντήσεις που είχα στη δουλειά μου αυτή με τον Κώστα Βουτσά. Προικισμένος με όλα τα καλά του κόσμου που χάριζε απλόχερα.
Σε όλους μας. Και μόνο που αξιώθηκες να είσαι στην ίδια σκηνή, να χαίρεσαι την αξία του,να μαθαίνεις τους κώδικες του, ήθος του, την αγάπη του για όλο τον κόσμο,τα ανεξάντλητα αστεία του. Κι όταν έδινε συμβουλές δεν ήταν για το πώς θα παίξεις, αλλά πρακτικές συμβουλές από την πείρα του για να μη κουραστείς και να αντέξεις στην πολύωρη πρόβα.

“Κάτσε Ελένη”, μου λέει.
“Μα δεν κουράστηκα. Μόλις αρχίσαμε”.
“Βρήκες κάθισμα; Κάτσε. Θα κουραστείς μετά!”

Και σε κάθε εκλογική αναμέτρηση….”Τί σταυρώνουμε Ελένη στο Υπόλοιπο Αττικής;”
‘Οσο υπάρχουμε κι εμείς θα θυμόμαστε κάθε στιγμή μαζί σου, τα γέλια μας, την εμπιστοσύνη σου, την πίστη σου στη Ζωή και κυρίως την εξαιρετική τιμή να παίξουμε μαζί τόσες φορές.

Σε όλους τους δικούς του κουράγιο και δύναμη.




ΤΟ F/B ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΤΟ BLOG Viva La Revolucion

Viva La Revolucion: ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ: 38 ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ F/B ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ...:

ΤΟ F/B  ΜΠΛΟΚΑΡΕ  ΤΟ BLOG:   https://zanterevolucion.blogspot.com/ ------ Η Λογοκρισία Συνεχίζεται  Μεσημεριάτικα το f/b έστειλε σε συν... 
Καλούμε τους φίλους μας να στείλουν αιτήματα Γράφοντας: πως Αυτή η σελίδα: https://zanterevolucion.blogspot.com/

είναι πολιτικού ενημερωτικού χαρακτήρα και δεν παραβιάζει με υβριστικό ή άλλο περιεχόμενο τους κανόνες του f/b και να αρθεί άμεσα το μπλοκάρισμά της
Αναλυτικά:  
πληκτρολογώντας την διεύθυνση - λινκ του blog που είναι αυτό: https://zanterevolucion.blogspot.com/ 
και προσπαθώντας να το αναρτήσετε είτε στο προφίλ σας, είτε να το στείλετε με μνμ σε κάποιον φίλο σας στο fb, 
 -Λόγω ότι το fb το έχει μπλοκάρει- 
Δεν σας αφήνει k σας στέλνει μνμ Αυτό: 

Επιλέγουμε με κλικ το "ενημερώστε μας " 
και ανοίγει μια νέα φόρμα Αυτή:



Εκεί που γράφει εξηγήστε γιατί νομίζετε ότι πρόκειται για λάθος στο κουτάκι 

Γράφουμε: πως Αυτή η σελίδα: https://zanterevolucion.blogspot.com/ 
είναι πολιτικού ενημερωτικού χαρακτήρα και δεν παραβιάζει με υβριστικό ή άλλο περιεχόμενο τους κανόνες του f/b και να αρθεί άμεσα το μπλοκάρισμά της.
και πατάμε αποστολή 

Μέσα και απ΄αυτή τη λογοκρισία και το μπλοκάρισμα της σελίδας στο f/b Επιβεβαιώνονται όλοι εκείνοι που έχουν αποκαλύψει πόσο επίπλαστη και πόσο ελεγχόμενη είναι αυτή η υποτιθέμενη ελευθερία των σόσιαλ μίντια...Γι Αυτό ποτέ να Μην ξεχνάμε την οργανωμένη σε ταξικές οργανώσεις πάλη κ δράση μας
Νέα Ενημέρωση 28/2/2020: ΞΑΝΑ ΣΗΜΕΡΑ 

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020

ΑΘΗΝΑ-AΠΟΚΡΙΕΣ: Η ΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΡΕΑ...ΣΤΗ ΠΛΑΚΑ !!!


Αθηνα-Απόκριες και Πλάκα..επάνω κάτω στα σοκάκια..να μπαινοβγαίνουμε στα κουτούκια-κατρακύλα τα σκαλιά στα υπόγεια-
και ναι, προλάβαμε οι νεολαίοι του τοτε τις κανταδόρικες παρέες..και τα κατρούτσια απάνω στα αθηναίικα τραπέζια..και αμα μας βλέπανε τη πιτσιρικαρία πιάνανε τα μπουζούκια και τα μπαγλαμαδάκια και μας καθίζανε να κεραστούμε απ τα κοψίδια της λαδόκολας και να πιούμε απαραιτήτως και ενα τουλάχιστον ποτηράκι κρασί..
κλείναμε το μάτι ο ένας στον άλλο,ήταν ντροπή για μας το φαί και μόνο για τους..γέρους..χχχ..λαϊκά ακόμη δεν ακούγαμε..Ροκ και ποπ ακούγαμε και χορεύαμε σέικ και μπλουζ..χχ..
μαζεύαμε τα μανίκια καμπάνες που κρεμιόντουσαν στα τραπέζια,(με τα παντελόνια καμπάνες σκουπίζαμε τους δρόμους), κάθε που απλώναμε χέρι για μεζέ, γελάγανε και εκείνοι κάτω απο τα στριφτά μουστάκια και κοιτάζανε με χαμόγελο συγκαταβασης τα αγόρια μας με τα μακριά μαλλιά και τα δαντελωτά πουκάμισα.εεε καμμιά φορα έπεφτε και το μάτι λοξά στα πόδια των κοριτσιών με τα μίνι..διακριτικά όμως..
Αγκαλιά ήτανε τα κουτουκάκια,πέρναγες κι άκουγες μπαγλαμά και δίπλα καντάδες αθηναϊκές και παρακάτω λατέρνες,και τους Poll..Ανθρωπε αγάπα και Μεσα στης Πλάκας τα στενάαα..και παλάτια χρυσοστόλισταααα..και λατέρνες..Beatles και ξένα συγκροτήματα..ροκάκια..και μπλουζ και μπαλάντες..και στη Μνησικλέους επάνω, τέρμα στα σκαλάκια ,οι μπουάτ,η Απανεμιά και οι Εσπερίδες με τ απαγορευμένα τραγούδια και τους πρώτους μας έρωτες..Ερωτας και πολιτική..μάλιστα..
Πιο κάτω η Ντόρα η Γιαννακοπουλου,ξεχύνονταν οι μελωδίες και η μαγική φωνή απ' τ ανοιχτό παράθυρο,αποσταιναμε στο πέτρινο πεζούλι και μαγευομαστε από τα μπλε και κοκκινα φεγγάρια,σμιγανε τα χέρια,τα σφιγαμε ως να πονέσουν,μεθύσι νέκταρ ..
Φίσκα τα δρομάκια απο κόσμο..κανείς δεν ήξερε κανέναν και όλοι μαζί η πιό υπέροχη παρέα...τιποτα αναμενόμενο..πανσπερμία εποχών,ιδεών,συνηθειών και όλα αυτά μαζί σε έναν υπέροχο απροσδιόριστο αχταρμά..τι να τις κάνεις τις στολές..τις μεταμφιέσεις..ποτέ δε θυμάμαι να μασκαρευτήκαμε και ποτέ δεν θυμάμαι να καθίσαμε να φαμε εκτός από τα υποχρεωτικά κεράσματα.
Ξεροσφύρι πίναμε κι αυτο λίγο, που να μείνει και μυαλό απο το χορό και το ξεφάντωμα. Κι αμα κανένας έλεγε *πάμε να φάμε* τον ξεκόβαμε..χχχ..γέρασε αυτος λέγαμε...πάλι για φαι και ποτό λέει!!!...ακου ταβέρνα και φαί!!!..χορός τραγούδι και έρωτας..κι αυτός ο ταλαίπωρος ο Έρωτας στα μάτια ήτανε,αλλά ηταν ο καλύτερος!!..
Κι εκείνο το φιλί στο κατέβασμα στους Αέριδες με τα μάτια κόκκινα και τα μάγουλα να καίνε..Αυτό ήταν μεθύσι, του έρωτα,να παραπατάς να ζαλίζεσαι και να σου κόβεται η ανάσα..τι να τα κανεις τ΄άλλα τα κρασομεθύσια τα μπάσταρδα, πονοκέφαλο και στομαχόπονο φέρνανε..κοντοζύγωνε και η καληνύχτα και αντε να περάσει η νύχτα με το τραντζιστοράκι στο προσκέφαλο....άντε μετά να γιορτάσεις απόκριες..και να τρως κοψίδια και να μην μελαγχολείς...και να μην θυμάσαι εκείνη την φράση ..
-Στο φαί και στο ποτό στρώνονται όσοι γερνάνε..είτε μέσα τους,είτε έξω τους...
Αφιερωμένο:
Παλάτια χρυσοστόλιστα χαρέμια με διαμάντια θα χτίσω για να κάθεσαι να σε κοιτώ στα μάτια Σαν άγγελος μου φαίνεσαι στο θρόνο καθισμένη Ζαλίζουμαι σαν σε κοιτώ μικρή μου χαϊδεμένη Ό,τι ζητήσεις θα το βρεις μικρή μου χαϊδεμένη Δεν θα σου λείπει τίποτα θα ζεις κι ευτυχισμένη.


Παλάτια χρυσοστόλιστα χαρέμια με διαμάντια θα χτίσω και θα κάθεσαι να σε κοιτώ στα μάτια Σαν άγγελος μου φαίνεσαι στο θρόνο καθισμένη ζαλίζομαι σαν σε κοιτώ μικρή μου, παντρεμένη Ό,τι ζητήσεις θα το βρεις μικρή μου, παντρεμένη δε θα σου λείπει τίποτα θα ζεις ευτυχισμένη θα χτίσω και θα κάθεσαι να σε κοιτώ στα μάτια παλάτια χρυσοστόλιστα χαρέμια με διαμάντια _______________________________________ Και το τραγούδι αυτό εντάσσεται στο γενικότερο πλάισιο της στροφής της θεματολογίας που ακολούθησαν οι περισσότεροι συνθέτες μετά την επιβολή της μεταξικής λογοκρισίας. Παναγιώτης Κουνάδης, Τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ, ένα ταξίδι στο λαϊκό τραγούδι των Ελλήνων.2010

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ:

ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΑ ΗΘΗ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ


Αλίευση - Παρουσίαση Viva.La.Revolucion