ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

TRANSLATE

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

για τον «Άξονα του Καλού» στην ανατολική Μεσόγειο Γνωρίζεις καλέ μου Φίλε ;

δες την αλληλοδιαπλοκή φασισμού - σιωνισμού:



(ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ) • 13/1/2017

Το 2016 ήταν η πιο θανατηφόρα χρονιά της τελευταίας δεκαετίας για τους ανήλικους Παλαιστίνιους, στα κατεχόμενα εδάφη της Δυτικής Όχθης. 
Τουλάχιστον 32 Παλαιστίνιοι, κάτω των 18 ετών, έχασαν τη ζωή τους από σφαίρες των ισραηλινών δυνάμεων. Τα στοιχεία δημοσίευσε η οργάνωση «Defense for Children».

Όταν διαβάσαμε την παραπάνω είδηση στο μυαλό μας ήρθαν τα λόγια του Ισραηλινού ποιητή Haim Gouri ο οποίος το 1960 έγραψε: «Κάθε ισραηλινός γεννιέται με ένα μαχαίρι που τον ίδιο θα σφάξει (…) Αυτό το χώμα δεν ξεδιψά και πάντα ζητά περισσοτέρους τάφους και φέρετρα για τάφους».

Η φρικαλεότητα που περιγράφει η «Defense for Children» δεν είναι η πιο θανατηφόρα αλλά είναι μια ακόμα συνέχεια της ιστορίας τρόμου της Παλαιστίνης.

Ποιος αλήθεια ξεχνά τις σφαγές του Δεκεμβρίου του 2008 και του Ιανουάριο του 2009, όταν περισσότεροι από 1.300 Παλαιστίνιοι μεταξύ των οποίων και περισσότερα από 300 παιδιά δολοφονήθηκαν;

Ωστόσο στη Γάζα, μια λωρίδα γης μήκους 45 χιλιομέτρων και πλάτους περίπου 8 χιλιομέτρων διαβιούν και λιμοκτονούν σε άθλιες συνθήκες περικυκλωμένοι από ένα τείχος με προμαχώνες, παρατηρητήρια και θανάσιμες «ουδέτερες ζώνες», περίπου 1,5 εκατομμύριο Παλαιστίνιοι, απολαμβάνοντας την φυλακή τους μέσα στη γενική αδιαφορία της διεθνούς πολιτισμένης κοινότητας!


Λογικό, διότι και οι ΗΠΑ και η ΕΕ στηρίζουν το κράτος του Ισραήλ από όλες τις απόψεις: οικονομικές, διπλωματικές, πολιτικές και στρατιωτικές. 
Δηλαδή το κράτος το Ισραήλ είναι ένα εξαρτημένο κράτος που δεν θα άντεχε τόσο καιρό στον αραβικό κόσμο αν δεν εξυπηρετούσε τα συμφέροντα των προστατών του. 
Στα συμφέροντα αυτά του «Άξονα του Καλού» του δυτικού πολιτισμού πρέπει να υποκύψουν όλοι οι άλλοι λαοί που κατοικούν στην «Γη της Επαγγελίας».

Κάθε χρόνο στις 14 Μαΐου το Κράτος του Ισραήλ γιορτάζει την γέννηση του. 
Αυτό αποφάσισε (το Μάιο του 1948) ο ΟΗΕ πως θα ήταν το μέλλον της ιερής γης τριών θρησκειών. 
Η απόφαση είχε ληφθεί από τις 29 Νοεμβρίου του 1947 σε μια συνέλευση του ΟΗΕ, με πλειοψηφία των δυο τρίτων των μελών του. 
Οι Ισραηλίτες με μια απόφαση βρέθηκαν σε μια γη που δεν κόπιασαν να την αποκτήσουν με χωράφια ελιών και αμπελιών που δεν φύτευσαν και σε σπίτια που δεν έχτισαν.

Αμέσως ένοπλες εβραϊκές οργανώσεις άρχισαν άγριες επιθέσεις ενάντια στους Παλαιστίνιους, με σκοπό να τους ξεριζώσουν από τα σπίτια τους και τα χωριά τους. Από την έρημο Νέγκεβ ως το Τελ Αβίβ, από την Χάιφα και την Γιάφα ως την Ραμάλα, οι Παλαιστίνιοι κοιμήθηκαν σε μια χώρα και το πρωί ξύπνησαν σε μια άλλη. 
Από δω και πέρα στην Παλαιστίνη θα ακουγόταν μόνο ο θόρυβος του ανέμου του μίσους.

Ωστόσο υπάρχει μια εδραιωμένη αρχή: δεν είναι άλλη από το δικαίωμα, κάθε τμήματος ενός λαού ή ακόμα και μιας ομάδας ανθρώπων, στην αυτοδιάθεση. 
Αυτό το δικαίωμα δεν πρέπει να περιορίζεται λόγω των συνεπειών που τυχόν θα επιφέρει ή λόγω «εθνικών» συμφερόντων. 
Πρόκειται για έναν αντικειμενικό νόμο της σύγχρονης ιστορικής εξέλιξης. 
Όταν όμως την παραπάνω τάση πηγαίνει να αξιοποιήσει μια τάξη όπως η αποικιοκρατική ευρωπαϊκή τάξη ή η εγχώρια, υποτακτική υποτελής και εξαρτημένη αστική τάξη της κοινωνικής καταπίεσης των εργαζομένων μαζών, τότε πραγματώνεται το αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα και οι λαοί υπογράφουν την καταδίκη τους αφού μόνο αφεντικό αλλάζουν. 

Στην Παλαιστίνη εδώ και εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια ήταν εγκατεστημένοι Αραβικοί πληθυσμοί που θεωρούσαν αυτή τη γη πατρίδα και στην οποία ήθελαν και θέλουν να ζουν. 
Στην ίδια γη ζούσε μια μειοψηφία Εβραίων που επίσης θεωρούσε αυτήν τη γη πατρίδα. 
Αλλά μόνο η αριθμητική αύξηση των Εβραίων της Παλαιστίνης μπορούσε να κάνει τους Άραβες να αναλογιστούν την κατάσταση και να αναγνωρίσουν τους Εβραίους (λαός διασκορπισμένος σε όλο τον κόσμο) όχι ως θρησκευτική μειοψηφία, που ζούσε σε ένα status quo που είχε χαρακτήρα δημογραφικής κυριαρχίας καθαρά αραβικής, αλλά ως ανεξάρτητο λαό. 
Με πιο τρόπο όμως θα γινόταν αυτό; 
Με δικαιοσύνη ή με δύναμη;


Αποφασίστηκε η δύναμη διότι έτσι θα αποσπούσαν μεγαλύτερο μερτικό.

Χαρακτηριστικό το απόσπασμα από τα απομνημονεύματα Dabid Ben Gurion: «Πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να βεβαιωθούμε ότι οι Παλαιστίνιοι δεν θα ξαναρθούν ποτέ. Οι γέροι θα πεθάνουν και οι νέοι θα ξεχάσουν» και αλλού: «Καθαρά πολιτικά εμείς είμαστε οι επιτιθέμενοι και αυτοί υπερασπίζονται τους εαυτούς τους (…) Η χώρα είναι δική τους διότι την κατοικούν ενώ εμείς θέλουμε να έρθουμε από το εξωτερικό και να την αποικίσουμε (…) ( Noam Chomsky: The Fateful Triangle The United States, Israel, and the Palestinians)

Ας γνωρίσουμε όμως έναν εμβληματικό άνθρωπο. Το όνομα του ήταν: Benjamin Disraeli. Εβραίος ως προς το θρήσκευμα, Βρετανός όμως ως το μεδούλι του, ο οποίος υπηρέτησε το «Στέμμα» δύο φορές ως πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου και έπαιξε ουσιαστικό ρόλο στη δημιουργία του Συντηρητικού Κόμματος της Βρετανίας. 
Επί πρωθυπουργίας του αγοράστηκε από την «Βρετανική Αυτοκρατορία» η Κύπρος που ως τα τότε ήταν επαρχεία των Οθωμανών. 
Έκδηλα ικανοποιημένος που η «Βρετανική Αυτοκρατορία» απέκτησε αυτή την πολύτιμη «βάση» για την ευόδωση των αποικιακών της σχεδίων, δήλωνε:
«Βρήκαμε τον κρίκο που μας έλειπε»!

Ο Disraeli διέπρεψε όμως και ως συγγραφέας. Στο έργο του με τίτλο «Coningsby», ή εναλλακτικά «The New Generation» αφού πρώτα αναφέρει, στην σελ 203 πως: «Οι Εβραίοι είναι φυλή χωρίς επιμειξίες, η αριστοκρατία της φύσης» συνεχίζει λίγο παρακάτω σελ 231, καταλήγοντας: « Γεγονός είναι ότι δεν μπορεί να αφανίσει κανείς μια καθαρή φυλή με καυκάσια οργάνωση. Είναι γεγονός που άπτεται της φυσιολογίας, απλός νόμος της φύσης (…).

Θα μπορούσε κάποιος κακεντρεχής να ισχυριστεί πως τα παραπάνω λόγια αποτελούν την πεμπτουσία του Σιωνισμού.

Ο Σιωνισμός έχει τα χαρακτηριστικά των εθνικών κινημάτων του 19ου αιώνα. 
Βασίζεται εν μέρει μόνο στην ιουδαϊκή θρησκευτική παράδοση η οποία συνδέει τους Εβραίους με τη Γη του Ισραήλ. 
Ο Σιωνισμός υπήρξε κυρίως κοσμική ιδεολογία η οποία εμφανίστηκε ως απάντηση στον αντισημιτισμό που μάστιζε την Ευρώπη στα τέλη του 19ου αιώνα.

Όμως ο ρατσισμός είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο του οποίου οι μορφές έκφρασης, οι φορείς, τα αντικείμενα και τα αποτελέσματα εξαρτώνται και καθορίζονται από την εκάστοτε ιστορική συγκυρία. 
Ο Disraeli 
αναπτύσσει ένα ιδεολογικό σχηματισμό στα γραπτά του την εποχή της αποικιοποίησης και του αυξανόμενου ρόλου του ρατσιστικού μηχανισμού προκειμένου να νομιμοποιήσει τη βία της κατάκτησης των εδαφών των «κατώτερων φυλών».

Πάντως τα ίχνη του αντισημιτισμού που μάστιζε την Ευρώπη και της ιδεολογίας της «βιολογικής» διαφοράς των λαών είχαν ως φυσική κατάληξη 
τον Φασισμό-ναζισμό.

Ας πεταχτούμε λοιπόν για λίγο στην φασιστική Γερμανία της δεκαετίας του 1930 
όπου οι «άριοι» επιχειρηματίες της Mannesman της Dresdner Bank της Krupp της IG Farben της Thyssen της Deutsche Bank ωφελούνταν από τις αναγκαστικές απαλλοτριώσεις των επιχειρήσεων των Γερμανών Εβραίων. 
Εκεί όπου οι Εβραίοι μετατράπηκαν σε απόβλητα και παρίες, ζώντας μιαν άθλια ζωή, που δεν τους επιτρεπόταν ούτε φρέσκα φρούτα να αγοράσουν, ούτε να περπατούν στα πεζοδρόμια που άστραφταν από ρατσιστική καθαρότητα.

Όλα αυτά όμως δεν εμπόδισαν την σκληρή σιωνιστική τρομοκρατική οργάνωση
 «Haganah» που δρούσε στην Παλαιστίνη από το 1936 (ο πυρήνας των μετέπειτα Ισραηλινών Ενόπλων Δυνάμεων) να προσπαθήσει έρθει σε συνεννόηση με τον Χίτλερ ώστε να ξεκινήσει διαβούλευση για να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για μαζική μετανάστευση των Εβραίων στην Παλαιστίνη. 
Δηλαδή τα χρόνια που οι διώξεις των Εβραιών στην Γερμάνια ήταν νομοθετημένες και ο πλανήτης βρισκόταν στα πρόθυρα πολέμου, 
το εθνικιστικό σιωνιστικό κίνημα ασχολούνταν με το σχέδιο ίδρυσης ενός κράτους κατάλληλο για χρήση αποκλειστικά μόνο από Εβραίους! 

Η οργάνωση «Haganah» ήταν υπό την στρατιωτική καθοδήγηση δυο ατόμων: 
Του Εβραίου Yitzak Sadeh πρώην αξιωματικός του τσαρικού στρατού και εχθρός των κομμουνιστών ο οποίος εγκατέλειψε την Ρωσία μετά την νίκη των Μπολσεβίκων. 
Μπήκε στην υπηρεσία των Βρετανών οι οποίοι τον έστειλαν στην Παλαιστίνη.

Ο άλλος ήταν ο χριστιανός φασίστας και υποστράτηγος των Βρετανών Charles Orde Wingate, μάστορας των βασανιστηρίων και των μαζικών τιμωριών. 
Ο γνωστός μονόφθαλμος Ισραηλινός Στρατηγός MosheDayan ήταν μαθητής του!

Ο Χίτλερ αποδέχτηκε το αίτημα και οι συζητήσεις ξεκίνησαν το Φεβρουάριο του 1937 στο Βερολίνο με τον Adolf Eichmann από μεριάς των φασιστών και τον Feivel Polkes από μεριάς των σιωνιστών. 
Από τον Polkes ζητήθηκε να επιτρέψει η φασιστική Γερμανία στους πλούσιους Εβραίους να μεταβιβάσουν συνάλλαγμα στην Παλαιστίνη και να διευκολύνει η Γερμανία με επιδότηση την μετανάστευση των φτωχών Εβραιών. 
Ο Eichmann ανέθεσε στον υπασπιστή του μέλος των SS Otto von Albrecht Bolschwing να πάει στην Παλαιστίνη ως πράκτορας για να «λειάνει» το έδαφος και υποσχέθηκε στον Polkes ότι θα επισκεφθεί την Παλαιστίνη όπου και θα έδινε την οριστική απάντηση της φασιστικής Γερμανίας. 
(Για την Ιστορία ο Bolschwing μετά τον πόλεμο είχε προσληφθεί από την μυστική αμερικανική υπηρεσία Counter Intelligence Corps (CIC), η οποία αργότερα συγχωνεύθηκε με τη CIA. Εργάστηκε και ως αντιπρόεδρος στην αμερικανική εταιρεία “Τrans-International Computer Investment Corporation”που είχε συμβάσεις μόνο με το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ.)

Ο Adolf Eichmann μαζί με τον προϊστάμενο του Herbert Martin Hagen αναχώρησαν για την Παλαιστίνη τον Νοέμβριο του 1937. 
Όμως οι ταραχές που είχαν ξεσπάσει στην Παλαιστίνη και η άρνηση των Βρετανών να δεχτούν στην αποικία τους Εβραίους μετανάστες έκαναν τον Hagen και Eichmann να μεταφέρουν την συνάντηση με τους σιωνιστές στο Κάιρο. 
Επιστρέφοντας στην Γερμανία έκαναν μια αρνητική αναφορά στον Χίτλερ σχετικά με την πρόταση των σιωνιστών για επιδότηση της εβραϊκής μετανάστευσης στην Παλαιστίνη. 
Οι διαπραγματεύσεις σταμάτησαν. 


Έτσι κι αλλιώς σε όλη την Μέση Ανατολή οι Βρετανοί και Γάλλοι αποικιοκράτες δημιούργησαν Κράτη Μωσαϊκό πλέκοντας: 
Σουνίτες με Σιίτες, Εβραίους με Χριστιανούς και Νεστοριανούς με Μανδαίους και Δρούζους που ευχαρίστως ο ένας θα ξεφορτώνονταν τον άλλο. 

Επιπροσθέτως, χωρίς οι αποικιοκράτες να στραφούν στους μαιάνδρους του παρελθόντος 
αλλά στην βία, 
στρίμωξαν σε σύνορα Άραβες, Τουρκμένους, Πέρσες, Κούρδους που από την μια μέρα στην άλλη έπρεπε να αποκαλούν, τα σχεδόν τετραγωνισμένα σύνορα που φτιάχτηκαν σε ωραίες αίθουσες των ευρωπαϊκών αυλών, «πατρίδα». 
Στους Άραβες βέβαια η Βρετανία και Γαλλία είχαν υποσχεθεί ένα ανεξάρτητο Κράτος αν συνέδραμαν στις πολεμικές προσπάθειες τους, πρώτα κατά τον Α Παγκόσμιο Πόλεμο και εναντίων της Τουρκίας μα και κατά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο.
 Τότε είχαν συμφέρον και υπόσχονταν μα μετά είχαν άλλα πιο μεγάλα συμφέροντα οπότε αθέτησαν την υπόσχεση τους.

Τα πετρέλαια της περιοχής ανακαλύφθηκαν λίγο πριν τελειώσει ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος. 

Δεν ήταν τυχαία η συνάντηση λίγους μήνες πριν το τέλος του πολέμου, στις 14 Φεβρουαρίου 1945, πάνω στο κατάστρωμα του πολεμικού αμερικανικού πλοίου S.S Quincy του Roosevelt και αυτού του βεδουίνου, που ο κόσμος αποκαλούσε Ιμπν Σαούντ
Στην άμμο του βασιλείου του Σαούντ αναπαυόταν ένας μυθικός θησαυρός. 
Το πετρέλαιο. 

Για να αναλάβει η εταιρεία «Aramco» την εκμετάλλευση του πετρελαίου ο Ιμπν Σαούντ ζήτησε από τον Roosevelt οι επιζήσαντες, της φασιστικής σφαγής, Εβραίοι να επιστρέψουν να ζήσουν εκεί από όπου εκδιώχτηκαν. 
Ο Roosevelt δεν απέρριψε το επιχείρημα και πρότεινε να σταλεί μια αραβική αποστολή στην Αμερική προκειμένου να εκθέσει την θέση των Αράβων για την Παλαιστίνη. 
Λίγο μετά όμως ο Roosevelt πέθανε και η τύχη της Παλαιστίνης άλλαξε με τον Τρούμαν
Ο Ιμπν Σαούντ φοβήθηκε τις ατομικές βόμβες των Αμερικανών και θυσίασε την Παλαιστίνη…

Ωστόσο οι πρώτοι Εβραίοι που πάτησαν τα πόδια τους στην Παλαιστίνη ήταν ο στρατός των 30.000 ανδρών που εκπαιδεύτηκαν και εξοπλίστηκαν από την Βρετανία. 
Ήταν ο μυστικός σιωνιστικός στρατός του Feivel Polkes που ονομάζονταν «Haganah» δηλαδή «Άμυνα», που είχε αγαθές σχέσεις με τους Βρετανούς, με αποστολή να προστατεύσουν τους Εβραίους μετανάστες που θα έφταναν στην Παλαιστίνη.

Λίγες βδομάδες μετά υπήρχαν 750.000, εκδιωγμένοι Παλαιστίνιοι από τις εστίες τους και πάνω από πεντακόσια χωριά κατεστραμμένα. 

Ο μαζικός εκτοπισμός σε ελάχιστο διάστημα ήταν αποτέλεσμα μιας σειράς ωμοτήτων- βιασμοί, μαζικές δολοφονίες, σφαγές ολόκληρων οικογενειών- που σκοπό είχαν να τρομοκρατήσουν τους Παλαιστίνιους και να τους εξαναγκάσουν σε άμεση φυγή.
 Διότι κανένας λαός δεν εγκαταλείπει τη γη του με την θέληση του!

Ο Εβραίος στρατηγός Μοσέ Καρμέλ έγραψε: 
«Εγκαταλείπουν τα χωριά στα οποία γεννήθηκαν οι ίδιοι και οι πρόγονοι τους και πηγαίνουν εξορία (…) Γυναίκες, παιδιά , μωρά γαϊδούρια, όλα μετακινούνται μέσα στην σιωπή και την οδύνη προς τα βόρεια χωρίς να κοιτούν δεξιά κι αριστερά. 
Η γυναίκα δεν βρίσκει τον άντρα της και το παιδί δεν βρίσκει τον πατέρα του (…) κανείς δεν ξέρει το σκοπό αυτού του οδοιπορικού. (…) 
Ο πρωθυπουργός Μπεν Γκουριόν και ο υπουργός Σαρετ φάνηκαν να μην σοκάρονται από αυτό που είχε συμβεί» (Benny Morris: The Birth of Palestinian Refugee Problem Revisited σελ:487-488)

Μια χώρα άλλαξε «ιδιοκτησία» στο όνομα της βίβλου και ως δικαιολογία φέρει την σφαγή των 
Εβραίων από τον Γερμανικό φασισμό.

Οι Παλαιστίνιοι πριν από 68 χρόνια κλήθηκαν να γίνουν τα εξιλαστήρια θύματα και να πληρώνουν ένα χρέος που δημιούργησε η καρδιά της Ευρώπης. 
Και αρνήθηκαν !

Αρνήθηκαν, να τους κλέψουν να τους ταπεινώσουν να τους διώξουν.

Νάγκπα: η καταστροφή!
Αυτό το όνομα έδωσαν οι Παλαιστίνιοι στην τραγωδία τους!

παρουσίαση κειμένου:Viva La Revolucion

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΩΖΕΙ...ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.

Δείτε τι Μαθαίνουν στα Παιδιά Σας: 




Από: Ερη Ριτσου ευλογημένη μαζί με Ερη Ελευθερία Ριτσου.
13/1/17

Οι σπουδάζοντες Διοίκηση Επιχειρήσεων να το έχουν υπ' όψιν τους: Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΩΖΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


(Εννοείται με μέτρο το "νοερά" για να μην αφαιρούνται κιόλας οι εργαζόμενοι και ατενίζοντας τα θεία πέφτει η παραγωγή)
"Το Εργαστήριο Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών & Ποιότητας Ζωής του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Μονεμβασίας και Σπάρτης, διοργανώνει Επιστημονική Ημερίδα, με θέμα «Η Νοερά Προσευχή ως οδηγός ανάπτυξης και ενδυνάμωσης στιςσύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς», τη Δευτέρα στις 16 Ιανουαρίου 2017 και ώρα 17:00, στο αμφιθέατρο της Σχολής Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, στη Σπάρτη.

Σκοπό της ημερίδας αποτελεί η προσέγγιση της έννοιας και της μεθόδου - τεχνικής της Νοεράς Προσευχής,

με ιδιαίτερη έμφαση στην επίδρασή της και στα οφέλη της στις σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς (στελέχη του ιδιωτικού, δημόσιου, μη κερδοσκοπικού τομέα). 

Επίσης η συσχέτιση της Νοεράς Προσευχής με την αποτελεσματικότητα, παραγωγικότητα και κερδοφορία των επιχειρήσεων."


διαδώστε Το 

για τα "ορόσημά Τους,, ακούστε:

κάνε κλικ στην εικόνα και απόλαυσε:

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Ας το Γνωρίζουν οι μικροΑγρότες: ΚΟΝΤΡΑ σε πιέσεις και προπαγάνδα

..ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑ
ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΜΑΣ 
ΝΑ ΑΝΕΜΙΖΟΥΝ ΨΗΛΑ...
ΚΟΝΤΡΑ 
στην ηττοπάθεια και την μοιρολατρία.
 στην απογοήτευση και τον εφησυχασμό

ΚΟΝΤΡΑ 
στα "δεν κερδίσαμε τίποτα", "δεν γίνεται τίποτα", "οι αγώνες δεν φέρνουν αποτελέσματα" "μας πούλησαν", "ο αγώνας ξεπουλήθηκε", "τα τσίπουρα", "τα μπλόκα είναι ξεπερασμένα", "ταλαιπωρείται ο κόσμος".. 

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Φωτογραφία του Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων.
Για τη διασπαστική κίνηση ορισμένων αγροτικών συλλόγων

Τη διασπαστική ενέργεια να προχωρήσουν στην ίδρυση Ομοσπονδίας κάποιοι αγροτικοί Σύλλογοι - που δεν γνωστοποιούνται - με τον τίτλο «Ομοσπονδία Ανεξάρτητων Αγροτικών Συλλόγων Πελοποννήσου», καταγγέλλει η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Περιφέρειας Πελοποννήσου, με αφορμή δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου της Πελοποννήσου για το θέμα.

Συγκεκριμένα, αναφέρει:

«Στον τοπικό Τύπο της Περιφέρειάς μας στην Πελοπόννησο, είδαμε τις προηγούμενες ημέρες, δελτίο Τύπου με θέμα την ίδρυση νέας (δεύτερης) Ομοσπονδίας, με τον τίτλο "Ομοσπονδία Ανεξάρτητων Αγροτικών Συλλόγων Πελοποννήσου".

Από τις αρχές του Σεπτέμβρη, πήραν την πρωτοβουλία 6 Αγροτικοί Σύλλογοι, από όλους τους νομούς της Πελοποννήσου, για την ίδρυση Ομοσπονδίας, ώστε να υπάρχει καλύτερος συντονισμός, ενιαία δράση των μικρομεσαίων αγροτών στον Μοριά ενάντια στις πολιτικές του ξεκληρίσματος της μικρομεσαίας αγροτιάς, ενάντια στα μεγάλα συμφέροντα, ντόπια και ξένα που θέλουν να βάλουν χέρι στην παραγωγή.

Στις 29 Σεπτέμβρη, έγινε η συνάντηση των 6 Συλλόγων στην Τρίπολη, όπου συμφωνήθηκε ομόφωνα η ιδρυτική διακήρυξη, το καταστατικό της Ομοσπονδίας.

Συμφωνήσαμε σε μια Προσωρινή επιτροπή, που θα αναλάβει τα καθήκοντα να εκπροσωπεί το εγχείρημά μας, να βοηθήσει στην διενέργεια εκλογών σε 2 Συλλόγους που δεν είχαν κάνει μέχρι τότε (όπου και έκαναν με μαζική συμμετοχή), να τρέξει τις διαδικασίες (μάζεμα μητρώων, πρακτικά εκλογών, καταγραφή αντιπροσώπων, χώρος Συνεδρίου κ.ά.) και σε ορίζοντα ενός (1) μηνός, να έχει πραγματοποιηθεί το Ιδρυτικό Συνέδριο. Παράλληλα, ανακοινώθηκε στον Τύπο η πρωτοβουλία μας, με τηλέφωνα επικοινωνίας και με ευθύνη των Συλλόγων να προσεγγίσουν και άλλους.

Σε όλη αυτή την ανοιχτή διαδικασία, ανταποκρίθηκαν ακόμη 2 σύλλογοι, που δεν κατάφεραν όμως να προβούν σε εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων. Για αυτό και καλέστηκαν και σαν παρατηρητές με δικαίωμα λόγου και με την προσπάθεια ένταξής τους το επόμενο διάστημα.

Μας κάνει εντύπωση ότι αυτοί οι Σύλλογοι (που δεν αναφέρονται και ποιοί είναι), το προηγούμενο διάστημα, στο κάλεσμα των 6 Συλλόγων που πήραν την πρωτοβουλία για την ίδρυση της Ομοσπονδίας μας, δεν έδειξαν ενδιαφέρον για την συμμετοχή τους.

Άραγε τι άλλαξε σήμερα; Αυτός ο ψευδεπίγραφος τίτλος "ανεξάρτητος" πού αποσκοπεί;

Όλοι γνωρίζουν ότι είναι τα διάφορα σχήματα
 - τοπικά και πανελλαδικά - 
που κινούνται στον "ντορό" του ευρωμονόδρομου και εκπροσωπούν τα συμφέροντα μιας χούφτας μεγαλοαγροτών οι οποίοι θέλουν να επιταχυνθεί η συγκέντρωση της γης και της παραγωγής σε λίγα χέρια και να φύγουν από τη μέση οι μικρομεσαίοι αγρότες.

Τα σχήματα αυτά, όλο το προηγούμενο διάστημα, είναι άφαντα και κάθε φορά που ξεκινούν οι αγροτικές κινητοποιήσεις εμφανίζονται με στόχο να προβάλουν τα δικά τους αιτήματα, 
που είναι διαφορετικά από αυτά των μικρομεσαίων αγροτών - όπως, για παράδειγμα, 
το αίτημα για διαχωρισμό των αγροτών σε "κατά κύριο επάγγελμα ή μη" 
που έθεσαν και ευχαρίστως η κυβέρνηση ικανοποίησε στη διάρκεια των περσινών μπλόκων, 
καθώς αποτελεί βασικό εργαλείο για τη συγκέντρωση της γης και της παραγωγής - και να υπονομεύουν τον αγώνα της μικρομεσαίας αγροτιάς.

Είναι για εμάς σίγουρο, ότι αυτή η διασπαστική ενέργεια είναι βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης, των μεγαλοεπιχειρηματιών - μεγαλοαγροτών.

Κλιμάκια της κυβέρνησης και του υπουργείου, συνεχίζουν την ίδια συνταγή με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, δηλαδή να ελέγχουν κάποια κομμάτια της αγροτιάς στα μπλόκα.
Δεν είναι τυχαίο, ότι στελέχη αυτής της κίνησης, συνδιαλέγονται σε υπουργεία και σε εκδηλώσεις με κυβερνητικά στελέχη.

Χρειάζεται, ο κάθε μικρομεσαίος αγρότης να παλέψει για αιτήματα που αφορούν τον ίδιο, για να μην ξεκληριστεί και όχι να παλεύει για μια κάστα μεγαλοαγροτών. 
Αιτήματα τύπου αφορολόγητες επιδοτήσεις, κατά κύριο επάγγελμα αγρότη, ευνοϊκές ρυθμίσεις για αγορά γης, δεν αφορούν την μικρομεσαία αγροτιά. 
Αφορούν τους μεγαλοεπιχειρηματίες, τους μεγαλοαγρότες που κοιτάνε και αγωνίζονται να επιταχυνθούν τα μέτρα της κυβέρνησης. Ορέγονται για το πώς, πιο γρήγορα, θα πάρουν την γη μας.

Στα μεγάλα μπλόκα που έρχονται, από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη, η μικρομεσαία αγροτιά χρειάζεται να βγει μπροστά, στην Πελοπόννησο με την Ομοσπονδία μας, με το διεκδικητικό πλαίσιο της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής των Μπλόκων, που προασπίζει τα συμφέροντα της μικρομεσαίας αγροτιάς ενάντια σε κυβέρνηση - κεφάλαιο - ΚΑΠ και μεγαλοαγρότες.

Όλοι στα μπλόκα του αγώνα στις 23 Γενάρη!!!».
πηγή 902.gr
Φωτογραφία του Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων.
                                                         Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων
27/1/2017

ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑ
ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΜΑΣ 
ΝΑ ΑΝΕΜΙΖΟΥΝ ΨΗΛΑ...

ΚΟΝΤΡΑ στην ηττοπάθεια και την μοιρολατρία.
ΚΟΝΤΡΑ στην απογοήτευση και τον εφησυχασμό
ΚΟΝΤΡΑ στα "δεν κερδίσαμε τίποτα", "δεν γίνεται τίποτα", "οι αγώνες δεν φέρνουν αποτελέσματα" "μας πούλησαν", "ο αγώνας ξεπουλήθηκε", "τα τσίπουρα", "τα μπλόκα είναι ξεπερασμένα", "ταλαιπωρείται ο κόσμος". 
ΚΟΝΤΡΑ σε πιέσεις και προπαγάνδα
ΚΟΝΤΡΑ στις αντίξοες καιρικές συνθήκες, το παγετό και το χιόνι. 
ΚΟΝΤΡΑ στην δύσκολη οικονομική θυσία που συνεπάγεται τέτοιας μορφής αγώνας.

Εμείς και άλλοι πολλοί που καταλαβαίνουν ότι μόνο με τους αγώνες μας κερδίζουμε, ότι παλεύουμε για την επιβίωση μας, καλούμε ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. 
ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ!!!
.......................................................



Κυριακή 29 Γενάρη 2017

ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Το πλαίσιο των αιτημάτων των αγροτών


Την ικανοποίηση αιτημάτων που αφορούν στην ίδια την επιβίωση των μικρομεσαίων αγροτών διεκδικεί στα μπλόκα το οργανωμένο αγροτικό κίνημα.

Στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι τα ίδια αιτήματα που πρόβαλε και πέρσι στα 40ήμερα μπλόκα η Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων, η οποία συγκροτήθηκε μέσα στο καμίνι του αγώνα και εκφράζει τα συμφέροντα της μικρομεσαίας αγροτιάς, αλλά δεν τα ικανοποίησε η κυβέρνηση.
 Παράλληλα, φέτος, έχουν προστεθεί και αιτήματα που αφορούν σε νέα προβλήματα που προκλήθηκαν με νέες αποφάσεις και μέτρα που πήρε η κυβέρνηση.

Το συνολικό πλαίσιο των αιτημάτων - διεκδικήσεων περιλαμβάνει:

Για τη φορολογία: Να αρθούν οι φορολογικές επιβαρύνσεις στους μικρομεσαίους αγρότες. Φορολόγηση με βάση το πραγματικό εισόδημα, κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης. Αφορολόγητο ατομικό εισόδημα 12.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ για κάθε παιδί. Προοδευτική φορολόγηση στο επιπλέον εισόδημα με συντελεστή μέχρι 45%. Κατάργηση των λογιστικών βιβλίων σε φτωχούς αγρότες με τζίρο έως 40.000 ευρώ. Να φορολογηθούν τα κέρδη των μονοπωλιακών ομίλων.

Για την ασφάλιση - σύνταξη: Να μην ισχύσουν οι αυξήσεις στις ασφαλιστικές εισφορές στον ΟΓΑ. Δωρεάν Κοινωνική Ασφάλιση - Πρόνοια για όλους, να σφραγιστούν όλα τα βιβλιάρια Υγείας του ΟΓΑ, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης στα 60 για τους αγρότες και στα 55 για τις αγρότισσες, με συντάξεις αξιοπρέπειας. Να μην επιβληθεί περικοπή κατά 60% στη σύνταξη όσων συνταξιούχων του ΟΓΑ συνεχίζουν την αγροτική απασχόληση γιατί δεν μπορούν να ζήσουν με την πενιχρή τους σύνταξη.

Για το κόστος παραγωγής: Αφορολόγητο πετρέλαιο, όπως στους εφοπλιστές. Αμεση μείωση της τιμής του αγροτικού ρεύματος κατά 50%, όπως για τους βιομήχανους. Κατάργηση του ΦΠΑ στα αγροτικά μέσα και εφόδια, στα τρόφιμα, στα είδη λαϊκής κατανάλωσης, στις υπηρεσίες. Κατάργηση των χαρατσιών για τον ΕΝΦΙΑ, τις δηλώσεις ΟΣΔΕ, τις αρδευτικές γεωτρήσεις, τις πιστοποιήσεις ψεκαστικών κ.ά. Να μην επιβληθεί πρόσθετο, «περιβαλλοντικό» τέλος στο νερό ύδρευσης και άρδευσης και ΚΤΕΟ για τα αγροτικά μηχανήματα. Να κατασκευαστούν τα απαραίτητα έργα υποδομής (αρδευτικά, εγγειοβελτιωτικά, αντιπλημμυρικά).

Για τις οφειλές στον ΟΓΑ: Να αποσυρθεί αμέσως η υπουργική απόφαση για διαβίβαση στο Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) των οφειλών κάτω από 5.000 ευρώ. Καμία κατάσχεση για χρέη προς τον ΟΓΑ. Πάγωμα και κεφαλαιοποίηση των χρεών, διαγραφή των τόκων και προσαυξήσεων, ευνοϊκές ρυθμίσεις με δόσεις που να μην ξεπερνούν το 10% του καθαρού αγροτικού εισοδήματος.

Για τα αγροτικά χρέη: Ακατάσχετο ετήσιο όριο 15.000 ευρώ, στα τραπεζικά βιβλιάρια των αγροτών. Καμιά κατάσχεση πρώτης, δεύτερης κατοικίας ή χωραφιού, από δάνεια που βρίσκονται στο «κόκκινο», συνολικής αντικειμενικής αξίας μέχρι 300.000 ευρώ. Διαγραφή των τόκων και «κούρεμα» του κεφαλαίου σε ποσοστό 30% για επαγγελματικά δάνεια μέχρι 200.000 ευρώ των φτωχών αγροτοκτηνοτρόφων και ψαράδων.

Για την κτηνοτροφία: Να μην ισχύσουν οι μεγάλες μειώσεις στις εξισωτικές αποζημιώσεις. Να εξασφαλιστούν οι αναγκαίες βοσκήσιμες εκτάσεις. Δωρεάν κρατική σήμανση ζώων, νομιμοποίηση σταβλικών εγκαταστάσεων, υποδομές για την αντιμετώπιση ζωονόσων και πρόσληψη γεωτεχνικών.

Για τις τιμές των προϊόντων: Κατώτατες εγγυημένες τιμές για τα αγροτοκτηνοτροφικά προϊόντα, που να καλύπτουν το κόστος παραγωγής και να αφήνουν εισόδημα για επιβίωση και συνέχιση της αγροτικής δραστηριότητας. Αμεση πληρωμή των αγροτών με την παράδοση των προϊόντων τους, να σταματήσουν οι εμποροβιομήχανοι να εκβιάζουν για ν' αγοράζουν σε «ανοιχτές» τιμές. Να καταργηθεί η φορολογία στο κρασί και ν' αποσυρθούν τα σχέδια για αύξηση της φορολογίας στο τσίπουρο. Φθηνά προϊόντα για τις λαϊκές ανάγκες ενάντια στην κερδοσκοπία εμπόρων και βιομηχάνων.

Για τις επιδοτήσεις - ενισχύσεις: Να μην ισχύσουν οι περικοπές που προβλέπονται με τη νέα ΚΑΠ της ΕΕ 2014 - 2020 (περικόπηκαν, ήδη, κατά 30%, ενώ μέχρι το τέλος του 2019 οι περικοπές θα φτάσουν στο 60%). Σύνδεση των ενισχύσεων με την παραγωγή, το ζωικό κεφάλαιο. Να αρθεί ο αποκλεισμός από τις επιδοτήσεις - ενισχύσεις όσων καλλιεργούν κάτω από 5 στρέμματα και δικαιούνται κάτω από 250 ευρώ. Να μην κοπούν οι επιδοτήσεις - ενισχύσεις από όσους, με βάση το νόμο που ψήφισε η κυβέρνηση, δεν θεωρούνται «κατ' επάγγελμα» αγρότες.

Για οφειλόμενα και άτοκα δάνεια: Να εξοφληθούν άμεσα όλα τα χρωστούμενα προς τους αγρότες και κτηνοτρόφους από επιδοτήσεις, επιστροφές, αποζημιώσεις, συμμετοχή σε προγράμματα κ.ά. καθώς και από εμπόρους, εξαγωγείς και βιομηχάνους. Το κράτος να εγγυηθεί για την παροχή από τις τράπεζες άτοκων καλλιεργητικών δανείων σε νέους αγρότες, μικρομεσαίους αγρότες και κτηνοτρόφους.

Για αποζημιώσεις - ΕΛΓΑ: Να καλυφθεί η απώλεια αγροτικού εισοδήματος, που οφείλεται στις μεγάλες καταστροφές στην αγροτοκτηνοτροφική παραγωγή και το κεφάλαιο από την κακοκαιρία και διάφορες ασθένειες φυτών και ζώων. Να αποσύρει η κυβέρνηση την υπογραφή της για τις κυρώσεις της ΕΕ στη Ρωσία, κάλυψη του χαμένου εισοδήματος των παραγωγών από το εμπάργκο. ΕΛΓΑ κρατικός φορέας που θα καλύπτει και θα αποζημιώνει στο 100% της ζημιάς απ' όλες τις αιτίες καταστροφής σε φυτική, ζωική παραγωγή και πάγιο κεφάλαιο, χωρίς καθυστερήσεις. Να μην επιστραφούν οι αποζημιώσεις («πακέτο Χατζηγάκη») που κέρδισαν οι αγρότες με τους σκληρούς αγώνες το 2008 - 2009, όπως ζήτησε η ΕΕ και ψήφισε σχετικό νόμο η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. 



Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

αντί να πάνε να παίξουν στα Χιόνια τα παλιόπαιδα :-) του ΜΑΣ συζητάνε:


Οργανώνουμε το δικό μας σχέδιο αντεπίθεσης! Παίρνουμε θέση μάχης ενάντια σε κυβέρνηση - ΕΕ - μονοπώλια! Διεκδικούμε τις σύγχρονες ανάγκες μας!
 Αυτό είναι το κεντρικό σύνθημα της 7ης Πανελλαδικής Συνάντησης του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών που πραγματοποιείται την Κυριακή 15 Γενάρη, στο ΤΕΙ Πειραιά.

Πρόκειται, όπως σημειώνεται στο σχετικό κάλεσμα, για 
«αγωνιστική διεργασία μέσα στο φοιτητικό κίνημα, διεργασία από την οποία οι φοιτητές και σπουδαστές παίρνουμε δύναμη, χτίζουμε τη δική μας ενότητα στη βάση των κοινών μας προβλημάτων, κόντρα σε όσους τσακίζουν τις σπουδές και το μέλλον μας! 
Μπορεί να δώσει νέα ώθηση ώστε από καλύτερες θέσεις το φοιτητικό κίνημα να περάσει στην αντεπίθεση διεκδικώντας τις σύγχρονες ανάγκες μας».

Στη Συνάντηση πρόκειται να γίνει ο απολογισμός της χρονιάς που πέρασε, η ανταλλαγή της πείρας μεταξύ των συλλόγων από όλη τη χώρα, θα μοιραστεί εμπειρία από τη δράση πρωτοπόρων συλλόγων, καθώς, όπως επισημαίνει η Εκτελεστική Γραμματεία του ΜΑΣ, «έχουμε νέα πείρα από τις πρόσφατες μεγάλες μάχες που δώσαμε, όπως το πανελλαδικό συλλαλητήριο στις 3 Νοέμβρη, από τους αγώνες που δίνουν οι μετεγγραφέντες φοιτητές, από τις απεργιακές μάχες μαζί με το λαό, τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις σε κάθε σχολή! 
Μέσω της ανταλλαγής πείρας εμπλουτίζουμε την αγωνιστική μας δράση, ανταλλάζουμε ιδέες και απόψεις για το πώς θα ζωντανέψουμε τους συλλόγους μας, πώς θα τους κάνουμε κάστρα αντίστασης ενάντια στην πολιτική που τα παίρνει από εμάς για να τα δώσει στους λίγους τσακίζοντας τα δικαιώματά μας».
Θα συζητηθεί ο σχεδιασμός για το επόμενο διάστημα, κατά το οποίο εντείνεται η επίθεση στα δικαιώματα στις σπουδές, στη δουλειά, στη ζωή, ενώ θα προκύψουν οι νέες Εκτελεστική Γραμματεία και Πανελλαδική Γραμματεία. 
Με βάση την πείρα από το προηγούμενο διάστημα και τις εξελίξεις, η 7η Πανελλαδική Συνάντηση του ΜΑΣ θα σταθεί σε κάποια ζητήματα καθώς γίνεται σε μία περίοδο που η κυβέρνηση ανοίγει μια σειρά από θέματα στην Ανώτατη Εκπαίδευση. 
Τέτοιο είναι το μέλλον των ΤΕΙ, με το υπουργείο να μιλά για αναβάθμισή τους και ταυτόχρονα να συνεχίζει την υποχρηματοδότησή τους, με αποτέλεσμα να υπάρχουν ακάλυπτες ανάγκες σε βασικά για τη λειτουργία τους ζητήματα. 
Παράλληλα, με βάση και την πείρα από τις αγωνιστικές πρωτοβουλίες που αναπτύχθηκαν το προηγούμενο διάστημα και τις αυξανόμενες ανάγκες των φοιτητών για στέγαση και σίτιση, θα συζητηθεί το ζήτημα των φοιτητικών εστιών.
Οπως επισημαίνεται στο κάλεσμα, «η 7η Πανελλαδική Συνάντηση του ΜΑΣ έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς πραγματοποιείται μέσα στην περίοδο όπου εντείνεται η επίθεση από κυβέρνηση, κεφάλαιο, ΕΕ στο δικαίωμά μας στη μόρφωση και τη δουλειά! Αυτό φαίνεται και από το νέο κρατικό προϋπολογισμό που συνεχίζει την υποχρηματοδότηση για τις σχολές μας. Τα τελευταία μόνο χρόνια έχουν κλαπεί από τις σχολές μας 100.000.000 ευρώ, με αποτέλεσμα οι σπουδές μας να υποβαθμίζονται λόγω τεράστιων ελλείψεων σε καθηγητές και υποδομές. Την ίδια στιγμή, η κυβέρνηση προχωράει σε νέο γύρο επίθεσης στις σπουδές μας, σχεδιάζοντας την προώθηση του λεγόμενου Ενιαίου Χάρτη Ανώτατης Εκπαίδευσης. Στόχος τους είναι να προετοιμαστεί το κατάλληλο επιστημονικό και εργατικό δυναμικό που έχει ανάγκη η αγορά. Να είναι έτοιμο να πάει από δουλειά σε δουλειά χωρίς δικαιώματα, να δέχεται χωρίς αντίσταση την εκμετάλλευση, διατεθειμένο να πάει από χώρα σε χώρα, από ίδρυμα σε ίδρυμα και να αγοράζει πανάκριβα πιστοποιητικά και μεταπτυχιακά».
Συμμετοχή από όλη τη χώρα
Στη διαδικασία αυτή πρόκειται να πάρουν μέρος εκπρόσωποι φοιτητών και σπουδαστών από όλη τη χώρα.
 Ηδη αποφάσεις συμμετοχής στην Πανελλαδική Συνάντηση έχουν πάρει οι εξής φοιτητικοί και σπουδαστικοί σύλλογοι: Φιλοσοφικής ΕΚΠΑ, Ιστορικού - Αρχαιολογικού Αθηνών, Τουρκικών Σπουδών Αθηνών, ΤΕΑΠΗ ΕΚΠΑ, ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ, ΝΦΕΕΜΠ, ΦΕΣ, ΣΤΕΤΡΟΔ ΤΕΙ Αθήνας, ΣΓΤΚΣ ΤΕΙ Αθήνας, ΣΤΕΦ ΤΕΙ Πειραιά, Νοσηλευτικής ΤΕΙ Αθήνας, Γεωλογικού ΑΠΘ, ΠΤΝ Πάτρας, Φαρμακευτικής Πάτρας, Μαθηματικού Πάτρας, Σύλλογος οικότροφων φοιτητών Πάτρας, ΣΤΕΦ ΤΕΙ Πάτρας, ΣΕΥΠ ΤΕΙ Πάτρας, ΤΕΙ Ρεθύμνου, Εστίες Χανίων Πολυτεχνείου Κρήτης, ΣΕΥΠ Ηρακλείου, ΠΤΔΕ Ηρακλείου, Σύλλογος Εστιών Ρεθύμνου, Φυσικού Ηρακλείου, Μηχανολόγων Μηχανικών Βόλου, Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος Βόλου, Κοινωνικής Διοίκησης Κομοτηνής, Χημικού Ιωαννίνων, ΠΤΝ Ιωαννίνων και Ιστορικού Ιωαννίνων.
Επίσης, οι Επιτροπές Αγώνα: Δημόσιας Διοίκησης Παντείου, Ζωικής Παραγωγής Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθήνας, Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ, Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ΕΚΠΑ, Χημικού ΕΚΠΑ, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ, Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ, Τοπογράφων ΕΜΠ, Αρχιτεκτόνων ΕΜΠ, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΠΑΠΕΙ, Ιατρική ΕΚΠΑ, Οδοντιατρική ΕΚΠΑ, ΤΕΦΑΑ, Οικονομικό ΠΑΠΕΙ, Ψηφιακών Πανεπιστημίου Πειραιά, Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Πάτρας, Επιτροπή Μετεγγραφέντων φοιτητών Η/Υ, Λογοθεραπείας, Βιολογικού Ηρακλείου, Μαθηματικού Ηρακλείου, Ιατρικής Ηρακλείου, Φιλοσοφικής Ρεθύμνου, Κοινωνιολογίας Ρεθύμνου.

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

πρόεδρος της Κτηνιατρικής του ΑΠΘ: "αυτά που ζητάτε γίνονταν μόνο στη Σοβιετική Ένωση, τώρα έχουμε ελεύθερη αγορά"


«Πριν λίγες μέρες η Επιτροπή Αγώνα Κτηνιατρικής του ΑΠΘ  πραγματοποίησε παράσταση διαμαρτυρίας στον πρόεδρο της σχολής, προκειμένου να διεκδικήσει τη δωρεάν διανομή του Β’ τόμου του βιβλίου της παθολογίας, 
για το οποίο οι φοιτητές 4ου έτους καλούνται να πληρώσουν το ποσό των 300 ευρώ. 
Ακόμα, διεκδικούσαν δωρεάν τον εργαστηριακό εξοπλισμό που είναι απαραίτητος για τους πρωτοετείς φοιτητές. 
Ο "κύριος" καθηγητής,

πρόεδρος της σχολής, αφού πρώτα απάντησε γενικόλογα, λέγοντας ότι κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του, στη συνέχεια επιδόθηκε σε μία άνευ προηγουμένου επίθεση στους φοιτητές, που περιείχε αντικομμουνισμό και επίθεση στη Σοβιετική Ένωση. 

Πιο συγκεκριμένα, απευθυνόμενος στους φοιτητές τους είπε πως "εσείς σε ορφανοτροφείο μεγαλώσατε; 
Δεν έχετε γονείς να σας τα αγοράσουν;
και πρόσθεσε ότι "αυτά που ζητάτε γίνονταν μόνο στη Σοβιετική Ένωση και είδατε πού κατέληξε εκείνο το σύστημα, τώρα έχουμε ελεύθερη αγορά"».

το είδαμε: Εδώ
για μια ολοκληρωμένη τοποθέτηση δες Εδώ 

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Γιατί μιλάμε για ενδεχόμενο πόλεμο ;; Δες:

 Τι εννοούμε όταν κάνουμε λόγο για απαξίωση κεφαλαίου;

Η εκδήλωση της κρίσης είναι αποτέλεσμα της όξυνσης της βασικής αντίθεσης του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής, ανάμεσα στον κοινωνικό χαρακτήρα της παραγωγής απ' τη μία και την κυριαρχία των καπιταλιστών στην κοινωνική παραγωγή απ' την άλλη. 
Η αντίθεση αυτή οξύνεται με την καπιταλιστική ανάπτυξη, με τη συσσώρευση κεφαλαίου, οδηγώντας στην εκδήλωση της καπιταλιστικής κρίσης. 
Η κρίση έχει ως αποτέλεσμα την απαξίωση του κεφαλαίου, δηλαδή την ελάττωση της αξίας του κεφαλαίου, την καταστροφή ενός τμήματός του, με πολλούς τρόπους, που γενικά εντάσσονται στην καταστροφή ενός μέρους των παραγωγικών δυνάμεων της κοινωνίας. 
Αυτό εκδηλώνεται με το κλείσιμο επιχειρήσεων, την καταστροφή εμπορευμάτων που δεν πωλούνται (κάψιμο σοδειών), 
την εκποίηση απούλητων εμπορευμάτων σε χαμηλότερες τιμές, τη μείωση της τιμής μέσων παραγωγής και της αξίας των επιχειρήσεων, 
την αποειδίκευση της εργατικής δύναμης,
 τη μείωση της τιμής της κ.ά. 
Η καταστροφή τμήματος του κεφαλαίου επιτρέπει στο υπόλοιπο τμήμα του κεφαλαίου να επενδυθεί κερδοφόρα 
και να ξαναρχίσει η διαδικασία της καπιταλιστικής ανάπτυξης, της αναπαραγωγής του κεφαλαίου 
σε διευρυμένη κλίμακα.

Απαξίωση κεφαλαίου έχει ήδη γίνει και συνεχίζει να γίνεται. Ωστόσο, δεν έχει προχωρήσει στην απαραίτητη έκταση. 
Επίσης, η κρατική πολιτική στήριξης των ομίλων 
(πακέτα ποσοτικής χαλάρωσης σε ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ευρώπη και Κίνα) 
εμποδίζει την απαξίωση, αφού με τη διόγκωση του κρατικού χρέους στηρίζονται επιχειρήσεις και τράπεζες που θα έπρεπε να είχαν κλείσει. 
Έτσι, η διαδικασία απαξίωσης εμποδίζεται να προχωρήσει όπως θα «έπρεπε» αυθόρμητα.
 Βασικός λόγος για τον οποίο εμποδίζεται αυτή η αυθόρμητη διαδικασία είναι πως ενώ όλοι καταλαβαίνουν την ανάγκη καταστροφής ενός τμήματος του κεφαλαίου, διαφωνούν για το ποιανού το κεφάλαιο πρέπει να καταστραφεί. 

Τα αστικά κράτη, εκφράζοντας τα γενικά συμφέροντα του κεφαλαίου σε κάθε χώρα, βλέπουν ως αναγκαία την προστασία των δικών τους ομίλων, του δικού τους κεφαλαίου και την καταστροφή του κεφαλαίου που βρίσκεται σε άλλα κράτη. 
Καθώς η τάση αυτή είναι γενική, 
η απαξίωση κεφαλαίου εμποδίζεται και καθυστερεί, οδηγώντας έτσι στη σταδιακή αύξηση του κεφαλαίου που δεν βρίσκει παραγωγική διέξοδο. 
Σημειώνουμε πως ο μεγαλύτερος χαμένος είναι αυτός που θα καταστραφεί πρώτα το κεφάλαιό του,
 καθώς η καταστροφή θα δώσει διέξοδο στην υπερσυσσώρευση όχι μόνο των δικών του κεφαλαίων 
αλλά και των ανταγωνιστών.

Ένας άλλος παράγοντας που δυσκολεύει την απαξίωση έχει να κάνει με το εξής ζήτημα.
 Η διεθνοποίηση της παραγωγής αυξάνει την αλληλεξάρτηση μεταξύ των διαφορετικών κεφαλαίων σε ολόκληρο τον κόσμο. Σχηματίζονται αλυσίδες παραγωγής που έχουν πολυεθνικό, πολυεταιρικό χαρακτήρα. 
Ο κοινωνικός χαρακτήρας της παραγωγής έχει παγκόσμια πλευρά.
Συχνά, οι μέτοχοι μιας πολυεθνικής βρίσκονται σε ολόκληρο τον κόσμο. 
Απ' την άλλη, οι μονοπωλιακοί όμιλοι έχουν βάση σε συγκεκριμένα κράτη, το μεγαλύτερο μερίδιο της ιδιοκτησίας και της δανειοδότησης προέρχεται απ' αυτά τα κράτη,
 η πλειοψηφία της κερδοφορίας τους έρχεται απ' τα εθνικά σύνορα και όταν απειλούνται τα συμφέροντά τους αναλαμβάνει η κυβέρνηση του κράτους που βρίσκονται, να καθαρίσει. 
Για παράδειγμα, η «Coca-Cola» έχει παραρτήματα σ' ολόκληρο τον κόσμο, όμως είναι αμερικανική εταιρεία.

Ενώ, λοιπόν, οι διεθνείς σχέσεις του κεφαλαίου υπαγορεύουν την ανάγκη μιας συνολικής απαξίωσής του για να υπερβεί ο καπιταλισμός την κρίση, η εθνοκρατική συγκρότησή του βάζει εμπόδια σε αυτή τη διαδικασία.

Τα πιθανά ενδεχόμενα για το με ποιον τρόπο μπορεί να συντελεστεί η αναγκαία απαξίωση είναι πολλά. 
Μπορεί, μετά από μια απροσδιόριστη περίοδο μακράς χαμηλής ανάπτυξης και αργής, βασανιστικής καταστροφής κεφαλαίου, τελικά να απαξιωθεί αρκετά μεγάλο τμήμα του ώστε να επανέλθει σε αυξητική τροχιά η διεθνής καπιταλιστική οικονομία. 
Όμως, η πιθανότητα μιας απότομης νέας συστολής της παραγωγής σε κάποιο κέντρο 
(νέα εκδήλωση της κρίσης) 
είναι το πιο πιθανό σενάριο, οδηγώντας σε νέα σημαντική απαξίωση κεφαλαίου, τόσο εκεί που θα εκδηλωθεί η κρίση, όσο και στα υπόλοιπα κέντρα. 

Ιστορικά, το ενδεχόμενο του πολέμου είναι πολύ πιο αυξημένο σ' αυτές τις συνθήκες. 
Η ανάγκη απαξίωσης κεφαλαίου συνδυάζεται, συνδέεται οργανικά με την αλλαγή συσχετισμού δύναμης και την ανάγκη αυτή να καταγραφεί στις σχέσεις μεταξύ των κρατών.

 Οι αλλαγές αυτές ιστορικά γίνονται με πολεμικές αναμετρήσεις.

Αναδημοσιεύεται από τη στήλη «Ερώτηση - Απάντηση - 20ό Συνέδριο ΚΚΕ», του «Ριζοσπάστη», Πέμπτη 5 Γενάρη 2017.

Μ. ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ:Ανήκε σε εκείνη τη γενιά των Κομμουνιστών που στα ομορφότερα τους χρόνια Απαρνήθηκαν την Προσωπική τους Βόλεψη


Η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ, οι κομμουνιστές της Θεσσαλονίκης,
 σύσσωμο το Κόμμα μας, δίνουμε σήμερα τον ύστατο χαιρετισμό στον Μιχάλη Σπυριδάκη, σε έναν ακριβό και αγαπημένο σύντροφο, που σημάδεψε για πολλά χρόνια τη δράση της Οργάνωσής μας.
 Επιτελούμε αυτό το καθήκον με ιδιαίτερη συγκίνηση, οδύνη και σεβασμό απέναντι στο Μιχάλη, που μας άφησε ξαφνικά και απροειδοποίητα. 

Ο πόνος μας μετριάζεται από το γεγονός ότι ο Μιχάλης έφυγε όρθιος, όπως πορεύτηκε σε όλη του τη ζωή, χωρίς να κάνει πίσω στις αρχές και στα ιδανικά του. 
Είμαστε περήφανοι που παλέψαμε μαζί του, που μαζί του δώσαμε τόσους αγώνες, που γευτήκαμε τις χαρές και τις δυσκολίες της κομματικής ζωής, που παίρναμε δύναμη και κουράγιο από το προσωπικό του παράδειγμα κι από την ανεξάντλητη ενέργειά του. 

Ο Μιχάλης συνέδεσε όλη του τη ζωή με το Κόμμα και το λαϊκό κίνημα, δεν έλειψε ούτε στιγμή από καμιά μάχη, δεν λιποψύχησε ποτέ, δεν έκανε πίσω, δεν ταλαντεύτηκε στις πολλές δύσκολες καμπές που πέρασε το ΚΚΕ. 

Ο Μιχάλης Σπυριδάκης, γεννήθηκε στην Τύλισο Ηρακλείου Κρήτης, το 1942. Ήταν ο μικρότερος από τα 6 παιδιά της οικογένειάς του. Από νωρίς εντάχθηκε στην οργανωμένη πάλη. 
Από το 1962, που βρίσκεται στην Αθήνα για να σπουδάσει στην Οδοντιατρική Σχολή, αρχίζει η πολιτική και συνδικαλιστική του δράση. 
Εκλέγεται μέλος του Γραφείου Σπουδάζουσας της ΕΔΑ και συμμετέχει δραστήρια σε όλες τις διαδηλώσεις και εκδηλώσεις της νεολαίας της ΕΔΑ στην Αθήνα. 
Στη συνέχεια παίρνει μεταγραφή στην Ιατρική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου και έτσι ανεβαίνει στη Θεσσαλονίκη για να συνεχίσει τις σπουδές του. 
Το Νοέμβρη του 1966, γίνεται μέλος του Κόμματος. Η δικτατορία του 1967, τον βρίσκει στη Θεσσαλονίκη, όπου διαφεύγει τη σύλληψη και περνά αμέσως στην παρανομία. Στη διάρκεια της παρανομίας συμβάλλει στη συγκρότηση αντιδικτατορικών οργανώσεων. 

Ένα χρόνο μετά συλλαμβάνεται από την αστυνομία και παραδίδεται στην ασφάλεια. 
Υπέστη πλήθος βασανιστηρίων, γρονθοκοπήματα, δέσιμο, φάλαγγα, μαστίγωμα, κάψιμο με τσιγάρο και αναμμένα χαρτιά, πείνα, δίψα, ηλεκτροσόκ, βρισιές, αϋπνία, πέταγμα στα τσιμεντένια πατώματα, κουβάδες με κρύο νερό. 

Άντεξε όμως και έμεινε πιστός στα ιδανικά και τις αξίες του Κόμματος. Κρατήθηκε 77 μέρες στην απομόνωση και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο 424ΓΣΝ για περίθαλψη. 
Τέθηκε σε ομαδική απομόνωση για ένα χρόνο και το 1969 περνά Στρατοδικείο για την υπόθεση των «39», στη Θεσσαλονίκη. Καταδικάζεται σε 16,5 χρόνια φυλακή. Για 5,5 χρόνια περνά από τις φυλακές του Γεντί Κουλέ, Αβέρωφ, Κορυδαλλού και Αίγινας. 
Στην κρίση του Κόμματος το 1968, φυλακισμένος στον Κορυδαλλό, συντάσσεται με το Κόμμα και τις αποφάσεις της 12ης ευρείας Ολομέλειάς του. 

Η μεταπολίτευση τον βρίσκει στο στρατό, όπου αντιμετώπισε νέα βάσανα και περιπέτειες. Με απόφαση του Κόμματος το 1975, πηγαίνει στην Κρήτη και αναλαμβάνει γραμματέας της Κομματικής Οργάνωσης Χανίων, ενώ λίγο αργότερα εκλέγεται γραμματέας της Επιτροπής Περιοχής Κρήτης. 
Με απόφαση του Κόμματος έρχεται στη Θεσσαλονίκη ως μέλος του Νομαρχιακού Γραφείου της ΚΟΘ και από τότε μέχρι σήμερα αναλαμβάνει διάφορες στελεχικές θέσεις. Από το 9ο Συνέδριο του Κόμματος, το 1973, έως και το 15ο Συνέδριο, το 1996, εκλέγεται μέλος της Κεντρικής Επιτροπής.
 Την περίοδο των αντεπαναστατικών ανατροπών και της διάσπασης του ΚΚΕ, 1989 - 1991, υπερασπίστηκε το χαρακτήρα και τους στόχους του Κόμματος, ενάντια στη διαλυτική προσπάθεια του οπορτουνισμού.

 Δούλεψε ως γιατρός του ΕΣΥ για πολλά χρόνια στο Κέντρο Υγείας του Λαγκαδά. Ήταν υποψήφιος βουλευτής του Κόμματος σε σειρά εκλογικών αναμετρήσεων, στο Νομό Ηρακλείου και μετά στη Θεσσαλονίκη, ενώ ήταν υποψήφιος ευρωβουλευτής το 1994.
 Με τα ψηφοδέλτια του Κόμματος εκλέχτηκε νομαρχιακός σύμβουλος Θεσσαλονίκης. Δραστηριοποιήθηκε στο φιλειρηνικό - αντιιμπεριαλιστικό κίνημα και για πολλά χρόνια, μέχρι και το τέλος της ζωής του, διατέλεσε πρόεδρος της Επιτροπής για τη Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη Θεσσαλονίκης (ΕΔΥΕΘ), ενώ ήταν εκλεγμένος για πολλά χρόνια και στο ΔΣ του Συνδέσμου Φυλακισθέντων Εξορισθέντων Αγωνιστών της περιόδου ’67-’74. 

Ο Μιχάλης ανήκε σε εκείνη τη γενιά των κομμουνιστών που ατσαλώθηκαν στην αντιδικτατορική πάλη, που στα ομορφότερα τους χρόνια απαρνήθηκαν την προσωπική τους βόλεψη, που δεν τους λύγισε η ωμή βία και η καταστολή του αστικού κράτους. 
Δεν «συνεμορφώθη», δεν έκατσε ήσυχος όπως ήθελε το σύστημα κι ας του στοίχισε αυτό παρανομία, διώξεις, φυλακίσεις, στέρηση για χρόνια μιας φυσιολογικής ζωής, στέρηση των αγαπημένων του προσώπων. Είχε πάντα σαν αρχή του το «αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, δε θα γεννούνε τα σκοτάδια λάμψη». 
Το όραμα της σοσιαλιστικής – κομμουνιστικής κοινωνίας, χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, χωρίς πείνα, φτώχεια και δυστυχία, καθοδηγούσε τη δράση του σε όλη την πολυκύμαντη ζωή του. 
Δεν υποχώρησε και δεν ταλαντεύτηκε ποτέ, ούτε στην δοκιμασία του 1968, ούτε στα κρίσιμα χρόνια 1990-1992 και στην αντιπαράθεση με τους οπορτουνιστές που ήθελαν να εκτρέψουν και να διαλύσουν το Κόμμα. 
Πήρε εξαρχής ξεκάθαρη θέση, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αντιπαράθεση με την φραξιονιστική ομάδα στο χώρο της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας, έδωσε τη μάχη για να κρατηθεί το Κόμμα μας, για την ανασυγκρότησή των κομματικών οργανώσεων, το δυνάμωμά τους. 

Από τα νεανικά του χρόνια μέχρι το τέλος της ζωής του δεν αρνήθηκε καμιά κομματική χρέωση, όσο δύσκολη κι αν ήταν, είτε στην καθοδήγηση οργανώσεων είτε στο μαζικό κίνημα, την ΕΔΥΕΘ, το ΣΦΕΑ, την Τοπική και Περιφερειακή Διοίκηση. 
Αντιπάλευε τις δυσκολίες, ενέπνεε με το προσωπικό του παράδειγμα τους συντρόφους που συνεργάζονταν μαζί του, μετέδιδε την αισιοδοξία του, την πίστη στον αγώνα μας. 

Είμαστε πραγματικά περήφανοι που συμπορευτήκαμε μαζί του, που για τόσα χρόνια, κερδίσαμε από την πείρα του, την επιμονή, τη μαχητικότητά του. Αγαπημένε μας σύντροφε Μιχάλη, έφυγες έχοντας τη συνείδησή σου ήσυχη, ότι έπραξες στο ακέραιο το καθήκον σου απέναντι στο κόμμα, στους συντρόφους σου, το λαϊκό κίνημα. 
Γνωρίζεις καλά ότι οι αγώνες και οι θυσίες που έκανες, εσύ και οι χιλιάδες των συντρόφων που χάσαμε, δεν πήγαν χαμένοι. 
Τη θέση σας παίρνουν νέοι αγωνιστές, που εμπνευσμένοι από το δικό σας παράδειγμα, τη δική σας στάση ζωής, ατσαλώνονται στη σημερινή εποχή που έχει τις δικές της δυσκολίες, με πιο χαρακτηριστική την βαθιά επίδραση της αντεπανάστασης σε όλες τις πτυχές της ζωής και της συνείδησης του λαού. 

Σήμερα τη στιγμή που η εργατική τάξη, όλος ο λαός αγωνίζεται για την επιβίωσή του, ενάντια στην πολιτική ΕΕ – κεφαλαίου και τις κυβερνήσεις τους, το κόμμα μας βαδίζει προς το 20ο Συνέδριό του. 
Διδασκόμαστε από την ιστορία μας, εμπνεόμαστε από τους αγώνες και τις θυσίες των αγωνιστών του Κόμματός μας, προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι και αποτελεσματικότεροι στην οργάνωση του λαού, στην υπηρέτηση των λαϊκών συμφερόντων. 
Αναπαύσου εν ειρήνη, σύντροφε Μιχάλη, στο πλάι χιλιάδων άλλων αγωνιστών, που όπως κι εσύ έπραξαν το καθήκον τους. 
Αγαπημένε μας σύντροφε, θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να αναπληρώσουμε το μεγάλο κενό που αφήνεις εσύ και οι αγωνιστές της γενιάς σου. 
Θα δυναμώσουμε τους αγώνες μας, για να έρθουν κοντύτερα τα όνειρα, για να γίνουν πραγματικότητα τα ιδανικά του σοσιαλισμού, για τα οποία με τόσο αυταπάρνηση πάλεψες. 
Εκ μέρους της ΚΕ του ΚΚΕ και της ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας τα πιο θερμά συλληπητήρια στη σύντροφο της ζωής σου Εύα, στον Χρήστο και τη Φανή, σε όλους τους συγγενείς σου. 
Καλό ταξίδι σύντροφε.


Για περισσότερα για
Το «τελευταίο αντίο» στον σ. Μιχάλη Σπυριδάκη 
(VIDEO - ΦΩΤΟ)
δες  902.gr