ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

TRANSLATE

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ kαι του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ !!


Η Πάτρα αποτελεί και φέτος σημείο αναφοράς για το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου, με την τελετή έναρξης των προβολών του να πραγματοποιείται με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή, το απόγευμα της Κυριακής 19 Ιανουαρίου, στο χώρο της «Αγοράς Αργύρη».

Η τελετή έναρξης του 6ου Φεστιβάλ, συνοδεύθηκε από την προβολή τριών ταινιών οι οποίες και έδωσαν εν μέρει το στίγμα του θεσμού.

Το Φεστιβάλ, σε ότι αφορά στη πρωτεύουσα της Αχαΐας, διοργανώνεται από το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ και τον Πολιτιστικό Οργανισμό του Δήμου Πατρέων.

Η επίσημη τελετή έναρξης πραγματοποιήθηκε στις 7.30 το βράδυ, όπου και προλόγισε η υπεύθυνη του κέντρου για τις εκδηλώσεις στην Πάτρα , Μαρία Κοσμοπούλου, η οποία ευχαρίστησε το Δήμο Πατρέων και τον Πολιτιστικό Οργανισμό για την ενεργό συμμετοχή του. 

Η κ. Κοσμοπούλου επεσήμανε ότι «…το Φεστιβάλ περιλαμβάνει ένα πανόραμα ελληνικών και ξένων κινηματογραφικών προβολών της τελευταίας διετίας. Όλες οι προβολές είναι ελεύθερες για το κοινό….»

Η πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού Κατερίνα Γεροπαναγιώτη – Θεοδωρακοπούλου στο σύντομο χαιρετισμό της ,αναφέρθηκε στο γεγονός ότι «… ο Δήμος της Πάτρας είναι η δεύτερη χρονιά που συνδράμει τόσο με την παραχώρηση χώρου, όσο και με υλικοτεχνική υποδομή, την ώρα που οι δράσεις πολιτισμού του Δήμου, δεν χρηματοδοτούνται από την πολιτεία, με τους εργαζόμενους να προσφέρουν ακόμα και εκτός ωραρίου, προκειμένου να στεφθούν από επιτυχία τέτοιες διοργανώσεις…».

Η κ. Γεροπαναγιώτη επεσήμανε επίσης ότι «…Το πλούσιο πρόγραμμα που προσφέρουν οι πολιτιστικές δομές του Δήμου της Πάτρας, ανάμεσά τους και ο θερινός κινητός κινηματογράφος, που «ταξιδεύει» κάθε καλοκαίρι στις γειτονιές, διευρύνεται και με μια άλλη μορφή τέχνης , το ντοκιμαντέρ….», «…Είναι η τέχνη που συμπληρώνει τη μάθηση και τη γνώση, είναι συνέχεια της εκπαίδευσης. Γνωρίζουν , ιδιαίτερα οι νέοι και οι μαθητές, τη ζωή , τις συνθήκες διαβίωσης, τον αγώνα για επιβίωση, αλλά και τους αγώνες για καλύτερη ζωή, ελευθερία και ανεξαρτησία των λαών της γης…»
Το ντοκιμαντέρ , είπε η πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού, «…ενημερώνει για τα ήθη όλων των περιοχών της χώρας μας, συμβάλλει στη γνωριμία και επικοινωνία λαών και πολιτισμών, καλλιεργεί την αλληλεγγύη , τη φιλία , τη συμπαράσταση, απομακρύνει από τον εθνικισμό και το φυλετικό μίσος. Η επιτυχία του θεσμού και των προβολών θα είναι ακόμα μεγαλύτερη μέσα και από τη συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα και τη μαζική συμμετοχή των σχολείων της πόλης και όλων των συμπολιτών μας».

Η τελετή έναρξης «έκλεισε» με συναυλία από τοι quinteto εγχόρδων του Δημοτικού Ωδείου Πατρών σε έργα Μότσαρτ, Σκαλκώτα , Piazzola.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΤΡΙΤΗΣ 21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ:

http://www.e-patras.gr/web/guest/article?id=1220448

Τρίτη 21 Ιανουαρίου

17:00 Maid in Hell / Υπηρέτρια στην Κόλαση
Σκηνοθέτης: Søren Klovborg
Παραγωγή: Mette Heide
Διάρκεια: 59’
Χώρα Παραγωγής:Country: Denmark  2018
Σύνοψη: Οι οικιακές βοηθοί που έρχονται στη Μέση Ανατολή συνήθως καταλήγουν φυλακισμένες στα σπίτια που δουλεύουν για χρόνια χωρίς τα διαβατήριά τους και χωρίς ελπίδα διαφυγής. Η ταινία έχει μια μοναδική πρόσβαση τόσο στους εκπροσώπους όσο και τις ίδιες τις βοηθούς, αποκαλύπτοντας έναν κρυφό και αποτρόπαιο κόσμο.
Η 35χρονη Mary Kibwana είναι μια από τις χιλιάδες γυναίκες που έζησαν αυτή την κόλαση στην Ιορδανία. Είναι μητέρα τεσσάρων παιδιών και είναι τυχερή που γύρισε στο σπίτι της στην Κένυα. Γύρισε σε αναπηρικό καροτσάκι με το 70% του σώματός της καμένο. Δύο μήνες αργότερα υπέκυψε στα τραύματά της. Παρενόχληση, κακοποίηση, βιασμός και 18ωρη εργασία τη μέρα είναι η σκληρή πραγματικότητα των οικιακών βοηθών που ταξιδεύουν στη Μέση Ανατολή σε αναζήτηση εργασίας.
Φυλακισμένες στο Σύστημα Kalafa, τα διαβατήριά τους κατάσχονται και ρισκάρουν σκληρές τιμωρίες, ακόμη και φυλάκιση εάν προσπαθήσουν να διαφύγουν. Ακολουθώντας αυτούς που επιβλέπουν αυτό το εμπόριο αλλά και τις ίδιες τις βοηθούς που μιλούν για τις εμπειρίες τους, το MaidIn Hell δίνει μια καινούρια οπτική μέσα σε αυτή τη μορφή μοντέρνας σκλαβιάς.

18:00 Nûjîn / Newlife / ΝέαΖωή
Σκηνοθέτης: VeysiAltay
Σενάριο; MehmetKamil, VeysiAltay
Διάρκεια: 44’
Χώρα Παραγωγής: Τουρκία 2019
Σύνοψη:Nû Jîn, Νέα Ζωή με το σύνθημα «Η γυναίκα είναι ζωή. Η ζωή είναι αντίσταση και η αντίσταση είναι από το Κομπάνι», μιλάει για τη ζωή των γυναικών ανταρτών, Elif Kobanê (18), Vîyan Peyman και Arjîn που μπήκαν στην ομάδα Women’s ProtectionUnit (YPJ) στην μάχη κατά του ISIS. Το ντοκιμαντέρ συνδυάζει την επίθεση του ISIS της 15 Σεπτεμβρίου 2014 και την αντίσταση πέντε μηνών από τις YPJ και την ομάδα People’s Defence Units (YPG) μέσα από την οπτική τριών γυναικών μαχητών. 

19:00 Around the Bed of a dying collaborator / Γύρω από το κρεβάτι ενός ετοιμοθάνατου προδότη
Σκηνοθέτης: TaM ichael, David Ofek
Σενάριο: Tal Michael, David Ofek
Παραγωγή: Ronnie Manor
Διάρκεια: 53’
Χώρα Παραγωγής:Israel (2019)
Σύνοψη: Ο Unes μένει παράλυτος μετά από ένα σοβαρό εγκεφαλικό. Είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι στο καθιστικό της οικογένειας, παρακολουθώντας τη ζωντανή αναμετάδοση από τις κάμερες ασφαλείας που είναι εγκατεστημένες την περίμετρο του σπιτιού του- θέμα προστασίας μετά από αρκετές επιθέσεις στην οικογένεια του. «Είμαστε ένοχοι, ντροπιάσαμε τους εαυτούς μας,» έτσι συνοψίζει ο  Unes δεκαετίες συνεργασίας με τις Ισραηλινές δυνάμεις ασφαλείας και προσφοράς βοήθειας σε Εβραίους να αγοράσουν γη από Παλαιστίνιους.

20:00 Dancing with Monica / Χορεύοντας με τη Μόνικα
Σκηνοθέτης:Anja Dalhoff
Σενάριο: Anja Dalhoff
Παραγωγή: AnjaDalhoff
Διάρκεια: 74’
Χώρα Παραγωγής: Denmark (2017)
Σύνοψη:
ENG: Το 2010, η σκηνοθέτις Anja Dalhoff γνώρισε τη Μόνικα, μια Κολομβιανή πόρνη στην Κοπεγχάγη. Η ζωή της Μόνικα πέρασε μέσα από πολλές δυσκολίες. Θύμα βιασμού και κακοποίησης ως παιδί, προσπαθώντας να ξεφύγει από το σπίτι κατέληξε να δουλεύει σαν πόρνη στην Ισπανία, την Ιαπωνία και τη Δανία απ' όπου κατάφερε να ξεφύγει από ένα μπουρδέλο όπου την κρατούσαν παρά την θέλησή της και την κακομεταχειρίζοταν. Καθ' όλη τη διάρκεια αυτών των 25 ετών, η Μόνικα ήταν οπλισμένη με μια κάμερα και κατέγραφε την καθημερινή της ζωή. Το ντοκιμαντέρ  "Χορεύοντας με τη Μόνικα" αποτυπώνει  τα ίχνη της Μόνικας στο διάβα της ιστορία της - μια ιστορία ελπίδας, απελπισίας και λύτρωσης.

21:30  Όταν ο Βάγκνερ Συνάντησε τις Ντομάτες/ When Tomatoes Met Wagner
Σκηνοθέτης/σενάριο:  Μαριάννα Οικονόμου
Παραγωγή: Ρέα Αποστολίδη, Γιούρι Αβέρωφ, Σπύρος Μαυρογένης
Διάρκεια: 75
Χώρα παραγωγής: Ελλάδα
Ετος παραγωγής: 2019
Σύνοψη Ενώ στο Θεσσαλικό κάμπο η γεωργία αργοπεθαίνει, ένα μικρό χωριό αντιστέκεται. Στον Ηλιά, δύο νέοι αγρότες και πέντε γιαγιάδες παίρνουν τη μοίρα στα χέρια τους και ξεκινούν να καλλιεργούν παλιούς σπόρους ντομάτας. Με τα πολύτιμα βαζάκια που παράγουν θα επιχειρήσουν να διεισδύσουν στην παγκόσμια αγορά και να κρατήσουν το χωριό τους ζωντανό.


Αλίευση - Παρουσίαση: Viva.La.Revolucion

Ο ΕΑΜιτης Γερμανός Στρατιώτης Που Έσωσε την Λαμία (vid) !!

Δείτε το βίντεο από τη σελίδα που έχει δημιουργηθεί προς τιμήν του από μέλη της οικογένειάς του στο facebook:

https://www.facebook.com/114899005237219/videos/251690412214763/?t=10


Ο Γερμανός στρατιώτης που έσωσε μια ολόκληρη ελληνική πόλη από την καταστροφή: «Γράψτε πως είμαι Έλληνας δημοκράτης, τίποτε άλλο» | 


Οι φιλέλληνες είναι ένα ιδιαίτερο κεφάλαιο στην ελληνική ιστορία, που βοήθησαν τη χώρα σε δύσκολες στιγμές. Ο Ηλίας Κόκκινος ανήκει σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων που όταν ήρθε στην Ελλάδα προσέφερε μεγάλο καλό.

Το πραγματικό του όνομα ήταν Ιωσήφ Μπλέχινγκερ και γεννήθηκε το 1911 σε μία πόλη στα σύνορα της Δρέσδης. Βαφτίστηκε χριστιανός ορθόδοξος και ονομάστηκε Ηλίας Κόκκινος από το όνομα του πρώτου Λαμιώτη που σκοτώθηκε στο αλβανικό μέτωπο.

Η μητέρα του κατάγονταν από την Τσεχία, ο πατέρας του ήταν Αυστριακός και αυτός Γερμανός υπήκοος. Ήταν 30 χρόνων όταν ξέσπασε ο Β” Παγκόσμιος Πόλεμος και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την οικογένειά του και να στρατολογηθεί στον γερμανικό στρατό. Τον πρώτο καιρό υπηρέτησε στην Πολωνία και ύστερα μετατέθηκε στην Ελλάδα.
Η χώρα βρισκόταν υπό την γερμανική κατοχή και ο Μπλέχινγκερ ανέλαβε τη θέση του υπεύθυνου κλειδούχου στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λαμίας. Παρότι βρισκόταν στις υπηρεσίες του γερμανικού στρατού ο Μπλέχινγκερ δεν ήταν Ναζί και όσο μπορούσε βοηθούσε τον κατοίκους της περιοχής.

Δεν εμπόδιζε τους Λαμιώτες να κλέβουν τα τρόφιμα των Γερμανών από τα βαγόνια και απελευθέρωσε πολλούς Έλληνες που θα εκτελούνταν. Συνεργάστηκε με το ΕΑΜ και ενημέρωνε τους αντάρτες για τις ενέργειες των Γερμανών.
Πολλοί άρρωστοι Έλληνες, μεταφέρθηκαν με τα γερμανικά τρένα νύχτα στην Λαμία, χάρη στον θαρραλέο Αυστριακό.

 Η πράξη του να εμποδίσει την καταστροφή της Λαμίας που σχεδίασαν οι Γερμανοί ήταν το αποκορύφωμα της δράσης του.
Στις 18 Οκτωβρίου 1944 οι Γερμανοί εγκατέλειπαν επιτέλους τη Λαμία.
Στην πόλη παρέμειναν μόνο πέντε Γερμανοί με εντολή να ανατινάξουν όσα κτίρια και εγκαταστάσεις της πόλης μπορούσαν, όταν τα στρατεύματα θα έχουν απομακρυνθεί. 
Τα πυρομαχικά τοποθετήθηκαν στις αποθήκες του στρατοπέδου με στόχο να εκραγούν τις πρωινές ώρες. Ο Μπλέχινγκερ έμαθε από τις προηγούμενες μέρες τις επιδιώξεις των Γερμανών. Το βράδυ της 17ης Οκτωβρίου μαζί με έναν Ιταλό, ονόματι Μάριο πήγε στο στρατόπεδο και έκοψε τα καλώδια των εκρηκτικών.
Στη συνέχεια οι ΕΑΜίτες φρόντισαν να τον φυγαδεύσουν μακριά από το στρατόπεδο, κοντά στο χωριό Αυλάκι. 
Το επόμενο πρωί οι κάτοικοι μαζεύτηκαν στην εκκλησία για να γιορτάσουν την γιορτή του Αγίου Λουκά. Η είδηση ότι η Λαμία θα καιγόταν έκανε τον γύρο της πόλης και πολλοί άρχισαν να εγκαταλείπουν τα σπίτια τους.
Ο Μπλέχινγκερ όμως είχε καταφέρει να αποτρέψει την ολική καταστροφή και μόνο κάποιες μικρές εκρήξεις ακούστηκαν.

Ο Μπλέχινγκερ δεν έφυγε ποτέ ξανά από την Ελλάδα, παντρεύτηκε την Αγγελική Καρακώστα και απέκτησε έναν γιο. Ασχολήθηκε με τη βυζαντινή αγιογραφία και πέθανε το 1995. Ταπεινός μέχρι το τέλος ποτέ δεν επιδείκνυε τις πράξεις του και όταν του ζητούσαν να μιλήσει έλεγε: «Γράψτε πως είμαι Έλληνας δημοκράτης, τίποτε άλλο».

Αλιεύτηκε Από:agonaskritis.gr

Παρουσίαση βίντεο φωτο κειμένου:  Viva.La.Revolucion



Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020

ΤΑ ΦΑSSΙΣΤΟΕΙΔH ΠΟΥ ΒΛΕΠOYME ΣΤΗ TV


«Είσαι κτηνώδης κάτω από τη μάσκα της κοινωνικότητας και της οικειότητας ανθρωπάκο»…
Η συγκεκριμένη φράση από το βιβλίο «Άκου Ανθρωπάκο» του Βίλχελμ Ράιχ, περιγράφει ακριβώς εκείνο το άτομο που πίσω από την φαινομενική «κανονικότητα» του κρύβει ένα κτήνος… Οι «μάσκες» και οι «παραλλαγές» που μπορεί να χρησιμοποιήσει είναι πολλές. Η ουσία όμως παραμένει αναλλοίωτη. Το συγκεκριμένο άτομο μπορεί να ξεστομίσει και όταν χρειαστεί ακόμα και να πράξει ότι πιο κτηνώδες… Σε αυτό τον απέραντο βούρκο της κτηνωδίας «βούτηξε» και ο δημοσιογράφος Άρης Πορτοσάλτε. Καθισμένος αναπαυτικά σε μια καρέκλα στο στούντιο του ΣΚΑΪ …αγόρευσε για το πως πρέπει να αντιμετωπιστούν οι πρόσφυγες που προσπαθούν να έρθουν στη Ελλάδα. Παραδίδοντας μαθήματα απανθρωπισμού είπε:
«Όταν σε πιάνει ο ανθρωπισμός να μην πνιγεί κανείς, τελείωσε το θέμα (… ) Να μην υποκρινόμαστε (…) Αν δεν θέλουμε να πνιγεί κανείς θα έρχονται όλοι στην Ελλάδα. (…) Τι θα βάλεις ανεμιστήρες να φυσάς να φεύγει η βάρκα πίσω; (…) Δεν είπα να βουλιάζεις βάρκες αλλά από την ώρα, που δεν βουλιάζεις βάρκα…».
Οι λέξεις του προκαλούν ανατριχίλα και οργή. «Δεν είπα να βουλιάζεις βάρκες» ανέφερε αρχικά με τη μάσκα της «κοινωνικότητας» (του κουστουμιού, του στούντιο, της γραβάτας, του «επιφανούς» δημοσιογράφου) αλλά κάτω από αυτή ξέρασε τη μεγαλύτερη κτηνωδία «από την ώρα, που δεν βουλιάζεις βάρκα…».
«Να βουλιάξουν τις βάρκες» θέλεις να φωνάξεις ανθρωπάκο αλλά δεν θέλεις να χάσεις την …«οικειότητα» με τους τηλεθεατές που πληρώνεσαι για να τους «γανώνεις» το κεφάλι.


Για σένα οι ανθρώπινες ψυχές που θα χαθούν για πάντα στον «υγρό» τάφο του Αιγαίου είναι …αριθμοί. Εσύ ανθρωπάκο θα συνεχίσεις αναπαυτικά να σχολιάζεις μπροστά από τις κάμερες σου.
Θα συνεχίσεις να εκτελείς την αποστολή σου. Ανθρωπάκο, είσαι φορέας του μίσους που γεννά ρατσισμό και φασισμό. Όσες μάσκες «κανονικότητας» και αν φορέσεις δεν μπορούν να κρύψουν ότι είσαι «τελάλης» του σάπιου συστήματος που υπηρετείς…


Αλίευση - Παρουσίαση: Viva.La.Revolucion

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΕΛΕΤΙΔΗ "ΚΛΕΙΝΟΥΝ" ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΝ-ΠΥΡΓΟΥ !!

Ο Σχεδιασμός της Πατρών – Πύργου καταστρέφει οικισμούς και χωριά και υποβαθμίζει την ζωή των κατοίκων και το περιβάλλον.
Γι’ αυτό διεκδικούμε την Νότια Χάραξη της εθνικής οδού Πατρών –Πύργου...


Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ
΄΄ΚΛΕΙΝΕΙ΄΄ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ
ΤΗΝ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ
ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΝ-ΠΥΡΓΟΥ!
Όχι άλλο αίμα στην «εθνική καρμανιόλα» για τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων.

Τέρμα στα λόγια και στις υποσχέσεις.
Είναι η ώρα του αγώνα.
Όλοι στον αποκλεισμό της Πατρών – Πύργου την Τρίτη 21 Γενάρη στις11 το πρωί, στον κόμβο της Βιομηχανικής Ζώνης (ΒΙ.ΠΕ.).
Τώρα έναρξη των εργασιών κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πατρών– Πύργου χωρίς διόδια.Νότια Χάραξη για την προστασία των οικισμών και του περιβάλλοντός τους.
Ο Δήμος Πατρέων διαχρονικά διεκδικεί από όλες τις κυβερνήσεις, την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργο –Τσακώνα. 
Αυτό το έργο θα μπορούσε μέχρι σήμερα να είχε κατασκευαστεί και να το χρησιμοποιούμε με ασφάλεια χωρίς να χάνονται στην άσφαλτο ανθρώπινες ζωές.
Όμως ο ανταγωνισμός των μεγαλοεργολάβων για το ποιος θα κερδίσει από την κατασκευή και την λειτουργία του, και η λογική «κόστους –οφέλους» καθυστερούν για δεκαετίες το έργο με τραγικές συνέπειες. 
Ο Σχεδιασμός της Πατρών – Πύργου καταστρέφει οικισμούς και χωριά και υποβαθμίζει την ζωή των κατοίκων και το περιβάλλον.
Γι’ αυτό διεκδικούμε την Νότια Χάραξη της εθνικής οδού Πατρών –Πύργου από την περιοχή του Μιντιλογλίου και πέραν της Κάτω Αχαΐας για να μην καταστραφεί η υπάρχουσα οικιστική δομή, να μην τριχοτομηθούν οι περιοχές από τις οποίες περνά να μην έχουμε περιβαλλοντική και αισθητική υποβάθμιση.
Ο νέος σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου είναι αναγκαίος γιατί καλύπτει τις λαϊκές ανάγκες και πρέπει άμεσα να ξεκινήσει η κατασκευή και η ολοκλήρωσή του και να αποδοθεί στη χρήση του χωρίς διόδια!


- ΥΠΟΥΡΓΕ, ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΄΄ΘΑ΄΄
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΝ - ΠΥΡΓΟΥ,
ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΡΑ !
Με σύνθημα «Όχι άλλο αίμα στην «εθνική καρμανιόλα» για τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων», πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η κινητοποίηση που διοργάνωσε ο Δήμος Πατρέων, με αποκλεισμό της Πατρών – Πύργου, στον κόμβο της ΒΙ.ΠΕ.
Οι εκατοντάδες συμμετέχοντες από την Αχαΐα και τη Ηλεία, φώναξαν για μια ακόμα φορά «Τέρμα στα λόγια και στις υποσχέσεις. Επιβάλλεται η άμεση έναρξη των εργασιών κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου χωρίς διόδια».
Στον σύντομο χαιρετισμό του ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, ανέφερε μεταξύ άλλων: 
«Ο Δήμος Πατρέων διαχρονικά διεκδικεί από όλες τις κυβερνήσεις, την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργο – Τσακώνα. Αυτό το έργο θα μπορούσε μέχρι σήμερα να είχε κατασκευαστεί και να το χρησιμοποιούμε με ασφάλεια χωρίς να χάνονται στην άσφαλτο ανθρώπινες ζωές. Σε μια δεκαετία, χάσαμε 130 συνανθρώπους μας.
Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος, έπρεπε να είχε γίνει χθες και να είχε αποδοθεί για χρήση, χωρίς διόδια.
Με τον αγώνα μας, είμαστε απέναντι στον ανταγωνισμό των μεγαλοεργολάβων, για το ποιος θα κερδίσει από την κατασκευή και την λειτουργία του, αλλά και απέναντι στην κυβέρνηση που βάζει τις ζωές που χάνονται απέναντι στη λογική του κόστους – οφέλους, με αποτέλεσμα να καθυστερούν το έργο επί δεκαετίες.
Αυτά πρέπει να ανατρέψουμε και αυτό δεν μπορεί να γίνει με λόγια. Πρέπει να τους ασκήσουμε τέτοια πίεση, που να υποχρεωθούν να αποδεχθούν τα δίκαια αιτήματά μας.
Ταυτόχρονα παλεύουμε στην κατεύθυνση, ο δρόμος αυτός, να μην καταστρέφει τους οικισμούς από τους οποίους θα περάσει και να μην υποβαθμίσει την περιοχή μας, γι αυτό και μιλάμε για την Νότια Χάραξη, που μπορεί και θα έπρεπε να υλοποιηθεί, από την περιοχή του Μιντιλογλίου και πέραν της Κάτω Αχαΐας για να μην καταστραφεί η υπάρχουσα οικιστική δομή, να μην τριχοτομηθούν οι περιοχές από τις οποίες περνά να μην έχουμε περιβαλλοντική και αισθητική υποβάθμιση.
Στηριγμένοι στις δικές μας δυνάμεις, στην παρέμβαση του λαϊκού παράγοντα, μπορούμε να επιβάλλουμε αυτό που είναι κοινή λογική και συμφέρει τον λαό. Δεν κάνουμε πίσω».

Σύντομους χαιρετισμούς απηύθυναν ο Δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Δυτικής Αχαΐας Παναγιώτης Κουνάβης, ο Αντιδήμαρχος Ερυμάνθου Γιώργος Παρασκευόπουλος, ο αναπληρωτής Δημάρχου Δήμου Πηνειού, Πάνος Θεοδωρακόπουλος, ο Χρήστος Πατούχας, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Πάτρας, «Ανυπότακτη Πολιτεία» και η Τασία Παπαντωνοπούλου εκ μέρους της Επιτροπής Αγώνα των κατοίκων.
Στην κινητοποίηση συμμετείχαν μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος, ο αναπληρωτής Δημάρχου Δήμου Πηνειού, Πάνος Θεοδωρακόπουλος, ο Αντιδήμαρχος Δήμου Δυτικής Αχαΐας, Τάσος Βερόπουλος με τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Παναγιώτη Κουνάβη και τον δημοτικό σύμβουλο Σπύρο Τραχάνη, ο Αντιδήμαρχος Δήμου Ερυμάνθου Γιώργος Παρασκευόπουλος, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Πάτρας, «Ανυπότακτη Πολιτεία» Χρήστος Πατούχας, από την δημοτική παράταξη Πάτρας «Ώρα Πατρών», Δημήτρης Παπαδόπουλος, αντιπροσωπεία του Εργατικού Κέντρου Πάτρας με επικεφαλής τον Γ.Γ. Δημήτρη Αγγελόπουλο, αντιπροσωπείες από τους Συλλόγους Εργαζομένων Δήμου Πατρέων και ΔΕΥΑΠ, ο Θανάσης Κάκκος από την ΟΕΒΕΣΝΑ, ο Πρόεδρος του ΣΚΕΑΝΑ, Σπύρος Στεργίου, οι Πρόεδροι των Τοπικών Συμβουλίων Κρυσταλόβρυσης Γιώργος Μακρόπουλος, Καμινίων Γιάννης Πανίτσας, Βραχνεΐκων Γιάννης Παπαχρονόπουλος και εκατοντάδες κάτοικοι.


Ρεπορτερ

Αλίευση - Παρουσίαση: Viva.La.Revolucion

ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ !!



Δοκιμάστε το και στο δικό σας σχολείο!!! Δουλεύει!!! 
https://www.facebook.com/chrissa.xak/posts/10156964415898075

Επιτρέψτε μου να καυχηθω, για τον διευθυντή του σχολείου μας! 🤗😁👏🤩
Καταρχήν, στο σχολείο μας, τα παιδιά αλλά κ όλη γειτονιά, ακούνε μουσική στα διαλείμματα! Χατζιδάκις, Burger Project, Μπετόβεν, κλασσικοί κ μοντέρνοι ήχοι ταξιδεύουν μέσα κ έξω από τις αίθουσες, στις διαδρόμους, στην αυλή, και στους γύρω δρόμους! 🎼🎶🎵🎵🎼🎶
Πριν λίγο καιρό, επιμελήθηκε, προσωπικά, την κατασκευή ενός εσωτερικού, επιδαπέδιου σκακιου, μεγάλων διαστάσεων κ, πλέον, προχωράει στη διοργάνωση του πρώτου ενδοσχολικού τουρνουά σκακιού!!! ♟️♟️♟️

Last but not least, ανέλαβε, προσωπικά, κ έφτιαξε μέσα στο σχολείο μας, μια μικρή πινακοθήκη! 

Όλες οι πόρτες, στις αίθουσες όλων των τάξεων στολίστηκαν με πίνακες Ελλήνων κ ξένων γνωστών ζωγράφων, ενώ δίνεται ταυτόχρονα και "αποστολή" στους εκπαιδευτικούς, να γνωρίσουν στα παιδιά αυτούς τους ζωγράφους κ τα έργα τους, με τρόπο βιωματικό!
Γαΐτης, Πικάσο, Ακριθάκης, Σταθόπουλος, Φασιανός, Ιακωβίδης, Μονέ, Ρενουάρ, Χατζηκυριάκος-Γκίκας, Τσαρούχης, Βαν Γκογκ, Ντα Βίντσι, Μόραλης κ Κλιμτ είναι πλέον σε κάθε τάξη, δίνοντας έναν άλλο καλλιτεχνικό αέρα, στη σχολική ζωή των παιδιών μας!

"Ένα όνειρό μας έγινε πραγματικότητα! Οι θεματικές πόρτες είναι γεγονός! Καταφέραμε να «ντύσουμε» τις 14 αίθουσες με ζωγραφικούς πίνακες διάσημων Ελλήνων και ξένων ζωγράφων! *

Σκοπός μας ήταν να ομορφύνουμε το σχολειό μας, αλλά κυρίως να μυήσουμε τα παιδιά στο χώρο της ζωγραφικής και της τέχνης. Επιλέξαμε σπουδαίους ζωγράφους που εκπροσωπούν ξεχωριστά ρεύματα και εποχές, έτσι ώστε οι μαθητές να μάθουν και να αισθανθούν, να εμπνευστούν και να ταξιδέψουν στο χώρο και το χρόνο, μέσα από χρώματα, καμβάδες και πινέλα…"
Έχουμε κι άλλα! Stay tuned! 🥰🥰🥰
Αγαπάμε το σχολείο μας κ το φροντίζουμε σαν δεύτερο σπίτι μας!!! ❤️🧡💛💚💙💜
https://www.facebook.com/chrissa.xak/posts/10157002434278075

"Το σχολείο μας" - Part 2
To σχολείο μας το αγαπάμε! Σας το έχω ξαναπεί άλλωστε! 🥰😍🥰
Το φροντίζουμε, το ομορφαίνουμε, του δίνουμε τη λάμψη και την αγάπη που του αξίζει, ώστε τα παιδιά μας, περνώντας τη μισή τους μέρα σε αυτό, να νιώθουν ότι ζουν σε ένα όμορφο, χαρούμενο περιβάλλον!
Με αιχμή του δόρατος τον διευθυντή μας και με την υπέροχη συνεργασία που έχω μαζί του και με μια ακόμη μαμά του σχολείου μας, κάναμε ένα μικρό θαύμα, προσπαθώντας να δώσουμε χρώμα και ζωντάνια! Είμαστε 2, είμαστε 3, μα κάνουμε για χίλιους δεκατρείς! 💪💪💪

Η "βιβλιοθήκη" στην είσοδο του σχολείου, με έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων, αντιπροσωπευτικά της παιδικής λογοτεχνίας είναι το τελευταίο μας έργο - σημερινή έκπληξη για μικρούς και μεγάλους!📚📘📖🔖
Τα μουσικά σκαλιά μας δένουν άριστα με τη μουσική που παίζει στα διαλείμματα και γεμίζει με νότες τους διαδρόμους και τους γύρω δρόμους... 🎼🎶🎵🎹
Τα χρωματιστά παγκάκια μας, εντός και εκτός του προαυλίου χώρου, κάνουν την αναμονή και την ξεκούραση, απόλαυση και τα πηγαδάκια φουντώνουν, στο πιο hot σημείο συνάντησης της πόλης! 🤩 🗣️👥🥤
Τα τερατάκια μας, που δεν τρώνε παιδάκια αλλά τρώνε σκουπιδάκια, πέταξαν μακριά τους άχαρους κάδους κ μπλέκονται και αυτά μέσα στο παιχνίδι! 👻👽👀
Και φυσικά, το παγκάκι των φίλων! Όπου ο καθένας που νιώθει μοναξιά, που έχει την ανάγκη συμπαράστασης ή απλώς θέλει να γνωρίσει έναν νέο φίλο, εκεί μπορεί να τον βρει!
Γιατί... 𝙄𝙩'𝙨 𝙊𝙆 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙙𝙞𝙛𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩! Το μότο μιας ζωής! ❤️🧡💛💚💙💜

Λίγη έμπνευση, καλή παρέα και πολλή αγάπη και γίνονται μικρά και μεγάλα θαύματα!!!
Δοκιμάστε το και στο δικό σας σχολείο!!! Δουλεύει!!! 😉😍🤩
ΕΦ❤️ΑΦ💙

























Από

Αλίευση - Παρουσίαση Viva.La.Revolucion

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

O ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ Γ. ΣΚΑΜΠΑΡΔΩΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟ "ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ" ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ !!


Κίτρινο Υποβρύχιο: Ο συγγραφέας Γιώργος Σκαμπαρδώνης γράφει για το βιβλίο της Σεμίνας Διγενή




«Το βιβλίο είναι και μία εγκυκλοπαίδεια διασήμων, που απαρτίζονται από καλλιτέχνες, πολιτικούς, θεατρικούς συγγραφείς, λαϊκούς ανθρώπους και όποιον μπορεί να φανταστεί κανείς, απροκάλυπτα, χωρίς καμία καθήλωση», γράφει στην κριτική του ο συγγραφέας
Ο πολυδιαβασμένος, πολυμεταφρασμένος και πολυβραβευμένος συγγραφέας Γιώργος Σκαμπαρδώνης, διάβασε το βιβλίο της Σεμίνας Διγενή, «Κίτρινο Υποβρύχιο», που έχει γίνει ήδη best seller, από τις εκδόσεις Πατάκη και γράφει:

«Το “Κίτρινο Υποχβρύχιο” είναι ένα πρόσχημα, μια "κάψουλα", για να μπορεί η Σεμίνα να πηγαίνει όπου θέλει μες στον χρόνο, μες στον τόπο. Να συναντάει όποιους θέλει. Ο τίτλος παραπέμπει καταρχάς στο ταξίδι του Οδυσσέα, που είναι ένα προϊόν αρχέτυπο του ταξιδιού του Έλληνα. Θα μπορούσε επίσης να μας θυμίσει τη φράση του Ευαγγελίου, που λέει ότι "το πνεύμα όπου θέλει πνει". Θα μπορούσαμε ακόμα καλύτερα, να το πούμε με ένα στίχο του ρεμπέτικου, που λέει "Σαν μαγεμένο το μυαλό μου φτερουγίζει". Αλλά νομίζω, έχει άλλο ένα στίχο του Τσιτσάνη, που λέει "έχω βάρκα για σεργιάνι, που για ψάρεμα δεν κάνει".

Δηλαδή, το κείμενό της, είναι εκτός χρησιμοθηρίας και είναι μόνο για σεργιάνι, μόνο για ταξίδι, μόνο για απόδραση. Λέω συχνά πυκνά, ότι οι συγγραφείς γράφουν πράγματα που τους ξεπερνούν. Σημειώνουν κάποια φράση και δεν ξέρεις τις παραπομπές που έχει, τις πολλές σημάνσεις και το ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ έχει πολλές σημάνσεις, με την έννοια ότι, κατά κάποιον τρόπο παρεμποδίζει τη γενική όραση, αλλά, υποχρεώνει στην αποσπασματική, όπως θέλει το βιβλίο της Σεμίνας.
Όλες οι ιστορίες της διδάσκουν στη δημοσιογραφία τι σημαίνει ρεπορτάζ, τι σημαίνει συνέντευξη. Κι αυτό το θεωρώ ένα πολύ σημαντικό θέμα. Γράφει η Σεμίνα στο βιβλίο μέσα, τι βλέπει ο άνθρωπος και με τι βλέπει. Προφανώς δε βλέπει με τα μάτια, διότι όπως έλεγαν και οι αρχαίοι Έλληνες "νους ορά και νους ακούει". Το μυαλό βλέπει δια των οφθαλμών, δηλαδή βλέπει το δυνατόν ιδέσθαι, ανάλογα με τις γνώσεις του, την κουλτούρα του, την ευαισθησία του, τη στιγμή, την πρόθεση, το ιδεολόγημα, την εμμονή, τον καταναγκασμό, τη διάθεση.

Στο βιβλίο της περιλαμβάνει άπειρα ταξίδια, εσωτερικά και εξωτερικά, είναι ακόμα μία συναγωγή από συναντήσεις, συνεντεύξεις, κουβέντες, συναναστροφές, έρωτες, πάθη, οικογενειακές ιστορίες, που ξεκινούν από το 1975, από τη δημοσιογραφική της γέννηση, από την τηλεοπτική της αναγέννηση και μετά την Ανάσταση, το έπειτα από την τηλεόραση.

Η Σεμίνα, σαν τον Μίδα, μαζεύει τις μνήμες από αυτήν την τεράστια, πολύπλοκη, δύσκολη, οδυνηρή και ταυτόχρονα δοξασμένη διαδρομή της, στις εφημερίδες των Αθηνών, όπου γνωρίζει όλους τους μεγάλους ανθρώπους της δημοσιογραφίας, τις φυσιογνωμίες και μη, τις δόξες των ημερών, τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν τότε και τα προβλήματα, τις δικές της τολμηρές και ριψοκίνδυνες προσπάθειες να καταξιωθεί, να κερδίσει μία θέση στον ήλιο, να κάνει συνεντεύξεις που δεν έκαναν άλλοι, να μιλήσει για θέματα που δεν άνοιξαν έτεροι, να βρει πράγματα που δε σκέφτηκε κανείς, κι έτσι σιγά σιγά μπόρεσε και εδραιώθηκε και κέρδισε την αποδοχή, μέσα στο δημοσιογραφικό χώρο, λίαν συντόμως.

To "Κίτρινο Υποβρύχιο" της δημοσιογράφου Σεμίνας Διγενή που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πατάκη έχει ήδη γίνει best seller
Όπως ξέρετε όμως, η δημοσιογραφία δεν κερδίζεται εφάπαξ. Κάθε μέρα χάνεται και ξανακερδίζεται το πρωί.
Στη συνέχεια, μπήκε στην αρένα της τηλεόρασης, σε ένα χώρο πιο δύσκολο, πιο αιματηρό και σπαρακτικό, απολύτως ανελέητο, γιατί εκεί μπλέκεις με τον πρωταθλητισμό. Όλα αυτά είναι σημαντικά γιατί είναι μία πορεία, μια διαδρομή, με κατακτήσεις άεναες.

Είναι μία διαρκής έφοδος η Σεμίνα. Είναι οι άπειρες συνεντεύξεις που έχει κάνει, με άπειρα σπουδαία πρόσωπα. Το βιβλίο είναι και μία εγκυκλοπαίδεια διασήμων, που απαρτίζονται από καλλιτέχνες, πολιτικούς, θεατρικούς συγγραφείς, λαϊκούς ανθρώπους και όποιον μπορεί να φανταστεί κανείς, απροκάλυπτα, χωρίς καμία καθήλωση, προσέγγιζε τους πάντες, μιλούσε με τους πάντες και όλα αυτά αντανακλώνται στο βιβλίο.

Πέρα από όλα αυτά, υπάρχουν και κείμενα, τα οποία είναι πιο εσωτερικά και συναισθηματικά, πιο εξομολογητικά και ζεστά, πιο υποκειμενικά. Αυτά αφορούν στην προσωπική της ζωή, τους έρωτες, τις μοναξιές της, τις φοβίες, τις απειλές, τις φιλίες και τις προδοσίες, όλα αυτά τα οποία παρεισάγονται ενδιαμέσως στις αφηγήσεις και στα πρόσωπα, από τα οποία δε λείπουν πρόσωπα της οικογενειακής της ζωής.

Το «Κίτρινο Υποβρύχιο» της Σεμίνας Διγενή είναι ένα πολλαπλό ταξίδι στην πραγματικότητα, δια μέσου του χρόνου, είναι ένα εσωτερικό ταξίδι μνήμης είναι μία οικογενειακή διαδρομή και είναι και μία φανταστική περιήγηση με την έννοια ότι επινοεί πράγματα τα οποία δεν έχει ζήσει και τα καταγράφει, σαν να ήταν όντως υπαρκτά
Το βιβλίο αυτό, είναι ένα πολλαπλό ταξίδι στην πραγματικότητα, δια μέσου του χρόνου, είναι ένα εσωτερικό ταξίδι μνήμης, είναι μία οικογενειακή διαδρομή και είναι και μία φανταστική περιήγηση με την έννοια ότι επινοεί πράγματα τα οποία δεν έχει ζήσει και τα καταγράφει, σαν να ήταν όντως υπαρκτά. Όλα αυτά σε μία δομή βιβλίου, που δεν είναι ευθύγραμμη και παρατακτική, αλλά είναι απολύτως άναρχη, με την οποία εκπλήττει. Είναι το αναπάντεχο, το απροσδόκητο, το οποίο δίνει μία λάμψη και μια έκπληξη στον αναγνώστη. Είναι ένα βιβλίο πολυεδρικό, που δε σ' αφήνει να κουραστείς και να πλήξεις, διότι το ένα διαδέχεται συνεχώς το άλλο και σε κρατάει σε μία κατάσταση πυρετού, όταν το διαβάζεις.
Μαζί του ταξιδεύετε στα θολά νερά της μεταπολίτευσης και μέσα από τα φινιστρίνια του, βλέπετε τους ποικίλους ιχθύες της εποχής: καρχαρίες, μέδουσες, χρυσόψαρα... Να χαρείτε αυτή τη διαδρομή, η οποία είναι ένα ταξίδι πρωτότυπο και πραγματικά απολαυστικό».
Γιώργος Σκαμπαρδώνης 16/01/2020

Το Απαλλοτριώσαμε από Εδώ 

Παρουσίαση Viva.La.Revolucion 

Μαμά Θα Πετάξω..Στην Ελλάδα Εκεί που οι Σοφοί Δίδαξαν την Αγάπη!!!

............ ΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ.............


Μάνα, εγώ πρέπει να φύγω, πρέπει να βιαστώ... Ανοίγουν τα σχολεία, μάνα..
Και πού θα πάς, και πώς θα πάς, καμάρι μου?
Μάνα θα κολυμπήσω... Θυμάσαι εκείνο το μπουκάλι,που ταξίδεψε χρόνια στη θάλασσα,κι όταν το άνοιξες, σού έγραφε ο πατέρας," περίμενέ με,σ' αγαπώ"??Σε ένα μπουκάλι θα μπώ μάνα, και θα φτάσω στην Ελλάδα....
Και πού την ξέρεις την Ελλάδα, και γιατί στην Ελλάδα?
Γιατί μαμά, εκεί δίδαξαν οι σοφοί την αγάπη,κι όλοι οι άνθρωποι αγαπούν , όπως εσύ!
Δεν έχω παιδί μου , καπάκι μεγάλο...Με το μεγαλύτερο που είχαμε στο κελάρι, σκέπασα τον πατέρα σου...... Τότε... Θυμάσαι...Θα πνιγείς, μάτια μου......
Μάνα πρέπει να φύγω, μάνα ανοίγουν τα σχολεία....Θα πετάξω μαμά!!!
Μα τα φτερά σου είναι βαριά απ' το μολύβι, δεν μπορείς...
Μπορώ μάνα! Ακουσα ότι θα κάνει συμφωνία ο ουρανός με τη γή, και θ' ανταλλάξουνε κεραυνούς, με κόκκινα κουβάρια από γερό σχοινί...Θα κρατηθώ, θα γατζωθώ, θα τυλιχτώ, θα φτάσω!!!
Στάσου.. Σού είπα ότι τα φτερά σου είναι μολυβένια, βαριά... Δεν θ' αντέξεις...
Περίμενε..... Κοίτα το δέρμα μου... Δέρμα που δεν αγκαλιάζει, δεν έχει κανέναν προορισμό... Αυτό θα πάρεις...Μ' αυτό θα σού ράψω φτερά.. 
Μία, όταν σε γέννησα, και μια τώρα που πρέπει να σε ξαναγεννήσω..
Γι' αυτό φτιάχτηκαν οι μανάδες, για να ξαναγεννούν το ίδιο παιδί, όσες φορές χρειαστεί....

Και δεν θα πονάς? Και πότε μάνα θα στο δώσω πίσω???
Μη στεναχωριέσαι γιε μου...Το ένα κομμάτι σιγά σιγά θα το υφαίνει η λύτρωση, ότι είσαι καλά..... Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι...
Το άλλο,το άλλο που είναι στις παλάμες μου που σ' αγκάλιαζαν,στα μάτια μου που καθρεφτίζεται η φλογισμένη σου ψυχή ,στο στόμα μου που σε νανούριζε,στα στήθη μου που βύζαινες , μέχρι να μπορέσεις να φάς σκληρό ψωμί.... Αυτό είναι το δύσκολο...

Και πώς θα γίνει αυτό μάνα μου?
Εσύ δεν μού είπες, ότι θα πάς στη χώρα που οι σοφοί δίδαξαν αγάπη, κι όλοι οι άνθρωποι θα σ'αγαπούν?
Η αγάπη τους θα το υφάνει, γιέ μου..
Ποτέ άνθρωποι που διδάχτηκαν την αγάπη, δεν θα αφήσουν μια μάνα γδαρμένη, πληγιασμένη....
Πήγαινε εσύ στο καλό, και μη νοιάζεσαι...
Όλοι θα σ' αγαπήσουν, και πιο πολύ οι μανάδες σαν εμένα...
Βγες τώρα έξω.... Εγώ θα τραγουδώ και θα ετοιμάζω τα φτερά σου...
Κι αν ακούσεις κανένα " αχ" μην έρθεις...Θα είναι γιατί ο άνθρωπος θα νικάει τη μάνα...Για λίγο όμως... Για πολύ λίγο...
Εσύ να' χεις το μυαλό και την καρδιά σου, έτοιμα μόνο για το ταξίδι...
Καλό πέταγμα μονάκριβε μου...
Σ' αγαπώ.......
Από


μαρια σαρρη
11 Σεπτεμβρίου 2019

Παρουσίαση Τίτλου-Κειμένου: Viva.La.Revolucion