ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

TRANSLATE

Παρασκευή 3 Μαΐου 2019

Kε ΓΥΡΟΛΟΓΕεε, ΜΙΚΡΕΜΠΟΡΑαα !!


(Τρία υπαίθρια θέατρα χτίστηκαν στη Μακρόνησο από το 1947 μέχρι το 1950. Τα έχτισαν οι ίδιοι οι εξόριστοι για την «ιδεολογική αναμόρφωσή τους» με πέτρες που έσπαγαν μόνοι τους από το βραχώδες έδαφος. )
Ο Velissarios Kossivakis 
«Το Βέγγο τον γνώρισα στο Μακρονήσι. Ήμουνα σ' ένα βουνό επάνω και προσπαθούσα να στήσω ένα αντίσκηνο να κοιμηθώ, ανάμεσα στη μάζα του λόχου, στα τέσσερις χιλιάδες αντίσκηνα παρατεταγμένα το ένα δίπλα στο άλλο, ανάμεσα σε τέσσερις χιλιάδες ανθρώπους, τρομαγμένους και κουρασμένους. Πήγα στην κορυφή του βουνού, με την ευλογία της διοίκησης, να στήσω τη σκηνή μου και τη ζωή μου. Κι εκεί που καθόμουνα και χάζευα και κοίταζα πως ν' αρχίσω, μόνος τελείως, μ' ένα αντίσκηνο πεταμένο χάμου, μ' ένα σκεπάρνι και με πασσάλους, βλέπω μια σιλουέτα περίεργη, μέσα σ' αυτές τις φοβερές χλαίνες που μας δίνανε, τις βρώμικες, ξεσκισμένες. Καταφθάνει, κουβαλώντας σανίδια από κιβώτια κι ένα σφυρί. Έφτιαξε κάτι, μια κατασκευή, ένα επίπεδο με τις σανίδες, και μου λέει ξαφνικά: 'Συναγωνιστή -ευλογημένη λέξη, που τελικά έχει γίνει ρετσινιά- συναγωνιστή, θα πεθάνεις', λέει. 'Το βράδυ κάνει κρύο. Βάλε την κουβέρτα σου πάνω στα σανίδια.. Λέω: 'Εσένα τι σε νοιάζει αν πεθάνω εγώ; Κι εσύ θα πεθάνεις'. Ούτε γέλασε καν ούτε και δε γέλασε. Πήρε τη διαλυμένη σκηνή κι άρχισε να τη στήνει μέσα στους πασσάλους της. Τον χάζευα, σκεφτόμουνα πως αυτός ή τρελός είναι ή άγιος. Τέλος πάντων, το ίδιο κάνει. Έκανα διάφορες σκέψεις, αφηρημένος και κουρασμένος, αλλά έτσι ξεκίνησε η γνωριμία μου με το Βέγγο.
ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΣ
Έμεινε μαζί μου όλα τα χρόνια της Μακρονήσου. Είχα χρεωθεί την κατασκευή ενός θεάτρου -ήμουν τριτοετής της αρχιτεκτονικής τότε. Πήγα στη διοίκηση και λέω: "Αυτόν το μισότρελο φαντάρο να μου τον δώσετε". Κι έτσι βρέθηκα να φτιάχνω το θέατρο με το Θανάση βοηθό. Στήσαμε τη σκηνή, ανεβάσαμε το πρώτο έργο, και να ο Βέγγος ηθοποιός και να ο Βέγγος πρωταγωνιστής και να ο Βέγγος αγαπημένος ολόκληρου του τάγματος, και να ο Βέγγος η ανακούφισή μας, η λύτρωση μας και το χαμόγελό μας».
(Τρία υπαίθρια θέατρα χτίστηκαν στη Μακρόνησο από το 1947 μέχρι το 1950. Τα έχτισαν οι ίδιοι οι εξόριστοι για την «ιδεολογική αναμόρφωσή τους» με πέτρες που έσπαγαν μόνοι τους από το βραχώδες έδαφος. )

Εδώ για τση Ελευθερίες και τις κρουαζιέρες της εθνοσωτηρίου: 
Σχόλια
  • (αγαπητέ θανάση ο ξάδελφος δεν γύρισε απ' τη "κρουαζιέρα στα νησιά.." κ ανησυχώ...) - (το κατέβασμα απ' τους χουντικούς του γυρολόγου-μικρέμπορα απ' το φορτηγό) - η κίνηση να κλείσει το παράθυρο να ακούσει το τραγούδι χωρίς να ακούγεται... η αποθέωση μόλις το αντιλαμβάνεται..!!


Πέμπτη 2 Μαΐου 2019

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΔΕΙΞΑΝ ΧΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ !!


Το
Viva.La.Revolucion Αποκαλύπτει τη διατεταγμένη προπαγάνδα των κυρίαρχων ΜΜΕ:


Από το info-war.gr
Η κάλυψη από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης των γεγονότων στη Βενεζουέλα τα τελευταία 20 χρόνια αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις παραπληροφόρησης στην ιστορία.
Όταν βρεθήκαμε στο Καράκας για τα γυρίσματα του ντοκιμαντέρ Make the economyscream συνειδητοποιήσαμε πως είναι να βλέπεις κάτι με τα ίδια σου τα μάτια και να διαβάζεις το ακριβώς αντίθετο στο BBC, το Associated Press, η το Reuters.
Η κατάσταση δεν θα μπορούσε φυσικά να είναι διαφορετική στο αποτυχημένο πραξικόπημα που πραγματοποιησαν στις 30 Απριλίου οι ΗΠΑ με τη βοήθεια του Χουάν Γκουαϊδό. Τα διεθνή ΜΜΕ επιχείρησαν να παρουσιάσουν σαν παλλαϊκή εξέγερση την ανταρσία λίγων δεκάδων στρατιωτικών ενώ απέκρυψαν τις γιγαντιαίες συγκεντρώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο Καράκας εναντίον του πραξικοπήματος.
Ακολουθούν μερικά από τα video που δεν προβλήθηκαν στα δυτικά ΜΜΕ.

el pueblo en la calle, Bolivariana y Chavista junto a nuestro Pdte . De punta a punta los
0:16
522 προβολές

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

ΓΙΑ ΤΣΟΥ «ΑΝΤΡΑΚΛΕΣ»:

Ό,τι ανεβαίνει, κατεβαίνει…
…οι σφαίρες δεν καταλήγουν στο διάστημα, αλλά μπορεί να πέσουν στο κεφάλι κάποιου χιλιόμετρα μακριά. 
Όποιος θέλει να το παίζει «άντρακλας», «βαρύς» και «επαναστάτης», όποιος θέλει στην πραγματικότητα να τιμήσει τις βαθιές πολεμικές μας ρίζες, να κατέβει στον δρόμο αύριο. Να κατέβει στις πορείες της Πρωτομαγιάς, να τιμήσει τους νεκρούς που εκτέλεσαν οι σφαίρες των ναζί, Γερμανών και Ελλήνων, να υποστηρίξει τον αγώνα των ανθρώπων για αξιοπρεπή δουλειά, να υπερασπιστεί τη ζωή ολόκληρης της κοινωνίας. Εκεί φαίνεται το αντριλίκι και η επαναστατικότητα. 
Όταν πηγαίνεις στη δουλειά με το κεφάλι κάτω, όταν περνάνε οι μήνες και δεν πληρώνεσαι, όταν σε αναγκάζουν να χαμογελάσεις ενώ στο σπίτι σου τα παιδιά σου δεν έχουν τα βασικά, έχεις ήδη παραδώσει κάθε αντριλίκι και καμία τυφλή μπαλοθιά στον αέρα δεν μπορεί να σου το φέρει πίσω.
Δια της παρούσης θα ήθελα να δηλώσω ότι το δικό μου DNA δεν έχει καμία σχέση με κροτίδες και αδέσποτες σφαίρες. 
Επιπλέον, επειδή υπάρχει και αυτή η άποψη, που ενισχύεται από κάτι παλικαράδες του γλυκού νερού, κάτι γιαλαντζί μουστακαλίδες – μαυροπουκαμισάδες, ότι εμείς οι Κρητικοί είμαστε ταυτισμένοι με τα όπλα, να σας ενημερώσω ότι οι σοβαροί Κρητικοί τα όπλα τους δεν τα βγάζουν περίπατο στα γλέντια.
 Στα γλέντια τα βγάζουν οι ψευτονταΐδες που έχουν ανάγκη να δείχνουν στον γείτονα ότι το δικό τους σιδερικό είναι μεγαλύτερο από το δικό του… είναι αυτοί από τους οποίους, επίσης, θα ήθελα να διαχωρίσω το DNA μου, μιας και δεν έχουμε θάψει λίγους και στην Κρήτη από αδέσποτες σφαίρες. 
Πριν από λίγο καιρό μια κοπέλα οδηγούσε το αυτοκίνητό της στα Χανιά, μέσα στο κέντρο της πόλης. Ξαφνικά μια σφαίρα καρφώθηκε στην οροφή του αυτοκινήτου της. Ήταν τυχερή που δεν τρύπησε τη λαμαρίνα… πάρα πολλές φορές, πάρα πολλοί άλλοι δεν είχαν τη δική της τύχη.
Γυρίστε, λοιπόν, τα σιδερικά πίσω στις θήκες τους και κατεβείτε στον δρόμο, με όπλο τη συντροφικότητα και τη μαζικότητα, στο πραγματικό πεδίο της μάχης για τη ζωή μας.
Πιο ισχυρό όπλο από το "μαζί" των εργαζομένων δεν υπάρχει...

Σοφία Χουδαλάκη