- 2) Η πραγματική αποδιοργάνωση του κράτους αρχίζει μόνο οταν η εργατική τάξη «περνάει» το δίκιο της στον δρόμο αλλά και ταυτοχρονα αρχίζει να επιδρά και στις δυνάμεις καταστολής. Ακούτε ωρε ... #GiletJaunes #Lenin μιλά
- 3) Προφανώς δεν αρκεί μόνο η καταπίεση των μαζών για να φτάσουμε σε επαναστατική κατάσταση. Δεν αρκεί ... οι κάτω να μην θέλουν ... χρειάζεται ακόμα οι πάνω να μην μπορούν #GilestJaunes #Lenin
- 4) Αλλά και τότε που θα διαμορφωθεί επαναστατική κατάσταση δεν σημαίνει οτι θα συμβεί και επανάσταση. Θα σαπίσει το σύμπαν ... εάν δεν μπουκάρει στην κατάσταση ... η επαναστατική τάξη, το προλεταριάτο με το βασικό του όπλο: την απεργία. #GilestJaunes #Lenin
- 5)Την απεργία που θα αποδιοργανώσει παραπέρα την οικονομική βάση του κράτους που ήδη δεν μπορει. Να σημειώσουμε οτι για την ώρα τα #GilestJaunes βάφτισαν την κατάσταση ως «εξέγερση» και ... διακηρύσσουν σαν στόχο τους την ... «απορύθμιση» του κράτους τα Σαββατοκύριακα !!! #Lenin
-
- Τα ίδια Παντελάκη μου
Αυτό θα μπορούσε να πει κανείς ακούγοντας τον Γραμματέα της ΛΑΕ, πρώην στέλεχος και υπουργό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, Π. Λαφαζάνη, να μιλάει για τα λεγόμενα «κίτρινα γιλέκα» στη Γαλλία. - Ετσι, σε συνέντευξή του ανακάλυψε στα «κίτρινα γιλέκα» αυτή τη φορά ένα «νέο κίνημα» και μια νέα «εξέγερση που δείχνει τη χρεοκοπία της φιλελεύθερης κυβέρνησης Μακρόν, η οποία εξυπηρετεί τον μεγάλο πλούτο, αυξάνοντας τη φτώχεια στη γαλλική κοινωνία».
- Σημειώνει μάλιστα ότι «μεγάλα λαϊκά κινήματα μπορεί να προκύψουν "αιφνιδίως", χωρίς να τα "καθοδηγεί" ή να τα "προβλέψει" κανένας».
- Τα ίδια περίπου έλεγε, μαζί με άλλους (που σήμερα βεβαίως συνεχίζουν να υπουργεύουν), για το λεγόμενο «κίνημα των πλατειών» και των «αγανακτισμένων», το οποίο ουσιαστικά καλλιέργησε το έδαφος για την πολιτική ανάδειξη των αυταπατών και των ψευδαισθήσεων που έφεραν τον ΣΥΡΙΖΑ στη διακυβέρνηση, και ταυτόχρονα για την άνοδο του εθνικισμού και την ενίσχυση μορφωμάτων όπως η Χρυσή Αυγή.
- Το πόσο «ακαθοδήγητα» και «αιφνίδια» ήταν όλα αυτά, το ξέρουμε πολύ καλά στην Ελλάδα, όταν στη «διαδικτυακή κινητοποίηση» των «αγανακτισμένων» συμμετείχαν ανοιχτά και αστικά ΜΜΕ, όπως ο - κατά τ' άλλα μνημονιακός - ΣΚΑΪ, που είχε κάθε Κυριακή απευθείας μετάδοση από το Σύνταγμα.
- Και βέβαια δεν ξεχνάμε το αντιδραστικό στίγμα αυτών των συγκεντρώσεων, του συγχρωτισμού διαφόρων τάσεων με κύρια συνδετικά στοιχεία την απέχθεια στο συνδικαλιστικό εργατικό κίνημα (με το σύνθημα «έξω τα συνδικάτα»), τον αντικομμουνισμό και το αίτημα - ουσιαστικά - μιας «άλλης» διαπραγμάτευσης με την ΕΕ, μια «αντίθεση στο μνημόνιο» από τη σκοπιά αστικών δυνάμεων και επιχειρηματιών.
- Τώρα ο Λαφαζάνης ζητάει από τον ελληνικό λαό να διαγράψει αυτή την πείρα.
- Η αντιλαϊκή πολιτική που εφαρμόζεται ενιαία στην ΕΕ και συσσωρεύει αγανάκτηση και οργή στο λαό είναι «ένα το κρατούμενο».
- Ομως τα «ακαθοδήγητα» και «αιφνίδια» και στη Γαλλία «κινήματα» στοχεύουν να διοχετευτεί η λαϊκή δυσαρέσκεια στα ανώδυνα κανάλια της κυβερνητικής εναλλαγής, στο πλαίσιο της ενδοαστικής αντιπαράθεσης που κλιμακώνεται, έχοντας και γεωπολιτικές «ουρές». Ορισμένοι έχουν για «δεύτερη φύση» τους την καλλιέργεια αυταπατών και σύγχυσης στο λαό...
Απο τον σημερινό Ριζοσπάστη - ******
Αλληλεγγύη στους εργάτες και το γαλλικό λαό – Η ΠΣΟ για τα Κίτρινα Γιλέκα
03-12-2018- Σε σχέση με τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις στη Γαλλία – γνωστές ως “Κίτρινα Γιλέκα – είναι σημαντικό να υπογραμμίσουμε και να προωθήσουμε τη διεθνή αλληλεγγύη προς τη γαλλική εργατική τάξη και τους συντρόφους που παλεύουν κατά της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης και κατά της κρατικής βίας.Την ίδια στιγμή, τα φασιστικά, εθνικιστικά στοιχεία που μπορεί να εκμεταλλευτούν πολιτικά τη δίκαιη αγανάκτηση του λαού πρέπει να απομονωθούν.Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΠΣΟ[…]Η Παγκόσμια Συνδικαλιστική Ομοσπονδία εκφράζει την αλληλεγγύη της με τους εργάτες και το λαό της Γαλλίας που παλεύουν κατά της πολιτικής των υψηλών τιμών και των υπερβολικών φόρων της γαλλικής κυβέρνησης και παράλληλα διαμαρτύρονται ενάντια στις αντεργατικές πολιτικές της ΕΕ και του ΔΝΤ.Το διεθνές ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα ενώνει τη φωνή του με εκείνη της εργαζόμενης νεολαίας στη Γαλλία, με τους άστεγους, τους άνεργους, τους νεόπτωχους, τους μετανάστες για έναν κόσμο δίχως καπιταλιστική εκμετάλλευση.Η αστυνομοκρατία και η κρατική βία υπογραμμίζουν το ρόλο τους κράτους και τους στόχους της αστικής τάξης, Οι ελιγμοί του προέδρου Μακρόν για να αποδυναμώσει τις διαμαρτυρίες μέσω ψεύτικων και υποκριτικών διαλόγων δεν πρέπει να παγιδεύσουν την εργατική τάξη και το λαό της.Τα ταξικά συνδικάτα, η ταξική πρωτοπορία μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τις λαϊκές μάζες, να αφήσουν το στίγμα τους, να προσανατολίσουν, να δώσουν το περιεχόμενο και τις κατάλληλες μορφές πάλης, να απομονώσουν τα νεοφασιστικά και ρατσιστικά στοιχεία, με στόχο να ενισχύσουν την πάλη και τον αγώνα κατά του καπιταλισμού.Ζήτω η διεθνιστική αλληλεγγύη!Πηγή: idcommunism
ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
TRANSLATE
Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018
ΓΙΑ ΤΑ ...ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΑ...ΓΙΛΕΚΑ !!
ΠΕΣ ΚΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ -ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΣΤΑ ΧΡΥSSΑΥΓΟΥΛΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΒΑΝΕ,,
«Τη συγκινητική και μεγαλειώδη έκφραση αλληλεγγύης από Ινδούς μετανάστες εργάτες, οι οποίοι, μέσω της Ομοσπονδίας τους "ΣΙΧ", στη χώρα μας και από το υστέρημά τους, συγκέντρωσαν σημαντικό χρηματικό ποσό το οποίο το παρέδωσαν στο Στέκι Αλληλεγγύης του Εργατικού Κέντρου για τις ανάγκες των πυρόπληκτων της Ανατολικής Αττικής», χαιρετίζει η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Λαυρίου - Ανατολικής Αττικής.
Όπως αναφέρει το ΕΚΛΑΑ στην ανακοίνωσή του, «η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έρχεται σε συνέχεια της αλληλεγγύης που εκδηλώθηκε τις πρώτες ημέρες μετά την καταστροφή στην περιοχή με δεκάδες Ινδούς μετανάστες εργάτες που είχαν βοηθήσει στον καθαρισμό σπιτιών κτλ. Η συγκεκριμένη προσπάθεια των εργατών από την Ινδία αποδεικνύει ότι Έλληνες και ξένοι εργάτες μοιράζονται τα ίδια βάσανα και τους ίδιους καημούς και η αλληλεγγύη είναι το μεγάλο μας όπλο. Έλληνες και ξένοι εργάτες ενωμένοι».
Ο βαρύς χειμώνας φέτος είναι ακόμα πιο δύσκολος για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες, είτε στεγάζονται σε κάποια από τα στρατόπεδα ανά την επικράτεια, είτε περιπλανιώνται μέσα στο κρύο, προσπαθώντας να βρουν κάθε τρόπο να ζεσταθούν. Έτσι λοιπόν, στη Νέα Βύσσα της Θεσσαλονίκης, όπου χθες η θερμοκρασία είχε πέσει κάτω από το μηδέν, ομάδα μεταναστών πήρε δυο τσουβάλια με ξύλα που βρίσκονταν έξω από κλειστό εκείνη την ώρα καφενείο και τα έκαψε σε κοντινό σημείο.
Όπως περιέγραψε ο ιδιοκτήτης του καφενείο σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό, αντιλήφθηκε ένα σημείωμα στα αγγλικά, το οποίο έδωσε σε γείτονά του να το μεταφράσει, ενώ βρήκε κι έναν φάκελο στον οποίο περιέχονταν δέκα ευρώ, τα οποία οι μετανάστες ζητούσαν να αποδεχθεί ως αντάλλαγμα για τα τσουβάλια, εξηγώντας πως ήλθαν χθες από την Τουρκία και χρειάζονταν τα ξύλα για να ζεσταθούν στο κρύο. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι από το καφενείο του περνούν κάθε μέρα πολλοί μετανάστες, χωρίς να έχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα.
Η αλήθεια είναι πως δύσκολα θα μπορούσε να κατηγορήσει κανείς τους ανθρώπους, ακόμα κι αν έκλεβαν τα ξύλα για να επιβιώσουν στις τσουχτερές θερμοκρασίες. Το γεγονός όμως ότι ακόμα και πάνω στην απόλυτη απελπισία τους θέλησαν να απολογηθούν για την πράξη τους και να αποζημιώσουν όσο γινόταν τον ιδιοκτήτη, δείχνει πόσο απάνθρωπες είναι οι κραυγές όσων αντιμετωπίζουν πρόσφυγες και μετανάστες συλλήβδην ως “εγκληματικά στοιχεία” και “εισβολείς”. Αλλά δείχνει και την απανθρωπιά ενός συστήματος που αφήνει ανθρώπινα πλάσματα να παλεύουν με τα στοιχεία της φύσης χωρίς καμία βοήθεια.
Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018
ΟΤΑΝ Η ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ "ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ" ΠΡΑΞΗ:
👉👉👉
__Το Κογκρέσο των ΗΠΑ, 24/11/1947, καταδικάζει 10 καλλιτέχνες που αρνούνταν να ''συνεργαστούν'' με την Επιτροπή Αντιαμερικανικών Ενεργειών του Γερουσιαστή Μακάρθι, καταδίδοντας τους κομμουνιστές συναδέλφους τους.
__Την ιδιότητα του καταδότη είχε και ο "δικός'' μας σκηνοθέτης Ελίας Καζάν.
__Το Κογκρέσο των ΗΠΑ, 24/11/1947, καταδικάζει 10 καλλιτέχνες που αρνούνταν να ''συνεργαστούν'' με την Επιτροπή Αντιαμερικανικών Ενεργειών του Γερουσιαστή Μακάρθι, καταδίδοντας τους κομμουνιστές συναδέλφους τους.
__Την ιδιότητα του καταδότη είχε και ο "δικός'' μας σκηνοθέτης Ελίας Καζάν.
Ήδη είχε αποχωρήσει από το κομμουνιστικό κόμμα και άρχισε να δείχνει: Αυτός, αυτός, κι αυτός εκεί κι ο άλλος παραπέρα, ο Ζιλ Ντασσέν... Και λέει, πως δε συμφωνούσε με τις μεθόδους της επιτροπής αλλά συνεργαζόταν γιατί, είχε εκτιμήσει σε πολλά ντόλαρς το τομάρι του και ήθελε να το σώσει. Ο ίδιος πριν πεθάνει, σε συνέντευξή του είχε πει "Δεν άλλαξα γνώμη γι αυτά που έκανα". Μπράβο αγόρι μου.
__Χαρακτηριστική περίπτωση ήταν ένα από τα δημοφιλέστερα ζευγάρια της εποχής και γνωστοί για τη φιλελεύθερη αριστερή στάση τους, ο Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ και η Λόρεν Μπακόλ που στήθηκαν μπροστά στην επιτροπή και μπήκαν στη ''μαύρη λίστα'' αφού και αριστεροί ήταν και πορείες είχαν οργανώσει κατά του Μακαρθισμού. Όμως, από το 1950 και μετά, όταν η κατάσταση άρχισε να αγριεύει, ο Μπόγκαρτ και η Μπακόλ κράτησαν σταθερή απόσταση ασφαλείας από φίλους και γνωστούς που κατηγορήθηκαν για τα αριστερά τους φρονήματα.
__Το 1956 ήρθε η σειρά του σεναριογράφου και συζύγου της Μέριλιν Μονρό, του Άρθουρ Μίλερ. Η ηθοποιός κατέθεσε υπέρ του συζύγου της και εκμεταλλεύτηκε τη διασημότητα και τη δημοτικότητά της για να μεταπείσει τα μέλη της επιτροπής. Δεν κατάφερε να γλιτώσει το σύζυγό της. Ο Μίλερ αρνήθηκε να δώσει ονόματα, κρίθηκε ένοχος και μπήκε στη μαύρη λίστα....
__Τώρα, αν θέλετε και την χειρότερη ιστορία στην υπόθεση αυτή, είναι η περίπτωση του Ρίτσαρντ Κόλινς που μοιάζει με αρχαία ελληνική τραγωδία.
__Το 1956 ήρθε η σειρά του σεναριογράφου και συζύγου της Μέριλιν Μονρό, του Άρθουρ Μίλερ. Η ηθοποιός κατέθεσε υπέρ του συζύγου της και εκμεταλλεύτηκε τη διασημότητα και τη δημοτικότητά της για να μεταπείσει τα μέλη της επιτροπής. Δεν κατάφερε να γλιτώσει το σύζυγό της. Ο Μίλερ αρνήθηκε να δώσει ονόματα, κρίθηκε ένοχος και μπήκε στη μαύρη λίστα....
__Τώρα, αν θέλετε και την χειρότερη ιστορία στην υπόθεση αυτή, είναι η περίπτωση του Ρίτσαρντ Κόλινς που μοιάζει με αρχαία ελληνική τραγωδία.
Ο Κόλινς ήταν πετυχημένος σεναριογράφος του Χόλυγουντ και αφοσιωμένος κομμουνιστής τη δεκαετία του ’30. Ήταν απ’ τα πρώτα ονόματα στη ''Μαύρη Λίστα''. Πολύ γρήγορα όμως, κατέδωσε φίλους, συνεργάτες, ακόμα και τη γυναίκα του. Ήταν η ηθοποιός Ντόροθι Κόμινγκορ, γνωστή για το ρόλο της στον ''Πολίτη Κέιν'' του Όρσον Γουέλς.
Η Κόμινγκορ αρνήθηκε πεισματικά να δώσει ονόματα και ο ''καλός Αμερικάνος'', Ρίτσαρντ Κόλινς, της ζήτησε διαζύγιο. Και το πήρε. Ο Κόλινς έκτοτε έμεινε γνωστός στο Χόλυγουντ όχι για το συγγραφικό του ταλέντο, αλλά ως ένας απ’ τους μεγαλύτερους δοσίλογους του Μακαρθισμού...
__Να θυμηθούμε και τον σεναριογράφο Ντάλτον Τράμπο, τον έντονα πολιτικοποιημένος διανοούμενο, με τις αριστερές πεποιθήσεις που εξέφραζε ακόμα και στην κορύφωση του Ψυχρού Πολέμου.
__Να θυμηθούμε και τον σεναριογράφο Ντάλτον Τράμπο, τον έντονα πολιτικοποιημένος διανοούμενο, με τις αριστερές πεποιθήσεις που εξέφραζε ακόμα και στην κορύφωση του Ψυχρού Πολέμου.
Ο Τράμπο υπέστη απηνή διωγμό από το Χόλυγουντ μεταξύ 1947-1960, ενώ γνώρισε και τη φυλακή. Κανένα στούντιο παραγωγής δε δεχόταν να συνεργαστεί μαζί του. Είναι χαρακτηριστικό ότι και τα δύο οσκαρικά σενάριά του ("Διακοπές στη Ρώμη" και "Ο Γενναίος") είχαν δηλωθεί με άλλα ονόματα, με αποτέλεσμα τα αγαλματίδια να του απονεμηθούν αναδρομικά, πολλές δεκαετίες αργότερα.
__Σιγά το πράγμα, θα μου πείτε, εδώ στο Ελλάδα είχαμε και έχουμε καλύτερους και περισσότερους ρουφιάνους.
__Σιγά το πράγμα, θα μου πείτε, εδώ στο Ελλάδα είχαμε και έχουμε καλύτερους και περισσότερους ρουφιάνους.
Από
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)