Έχω έναν νέο μαθητή φέτος.
Ήρθε πριν λίγες μέρες από τη Μυτιλήνη.
Πριν τη Μυτιλήνη ζούσε στο Ιράκ.
Μεταφέρθηκε από το νησί επειδή το μικρό του αδερφάκι πάσχει από κάποια νευρολογική ασθένεια. Συνέτρεχαν δηλαδή ειδικοί λόγοι για να μεταφερθεί η οικογένεια στην Αθήνα.
Λίγα λεπτά πριν πρωτομπεί στην τάξη μας προετοίμασα τα παιδιά για τον νέο συμμαθητή τους. Δε χρειάστηκε να πω πολλά, είχαμε ήδη μιλήσει για τη μετανάστευση και την προσφυγιά.
Δε χρειάστηκε να τους εξηγήσω πως να τον υποδεχτούν. Ετσι κι αλλιώς τα παιδιά " τα ξέρουν όλα."
Και το έδειξαν στην πράξη τόσο, που μ έκαναν να νιώσω πολύ περήφανη.
Ξεκίνησα να του διδάσκω παράλληλα με τα μαθήματα της Δ τάξης που κάνω για τους υπόλοιπους, τα βιβλία της Α' τάξης για να μάθει να γράφει και να διαβάζει.Είναι δύσκολο να το κάνεις ταυτόχρονα αλλά δε θα χρειαστεί πολύς καιρός. Θα μάθει σύντομα. Ήδη σε λίγες μέρες είναι ισότιμο μέλος της μικρής κοινωνίας μας.
Δεν ξέρω πολλά ακόμη για αυτόν. Ούτε εκείνος ξέρει για μένα. Πιο πολύ επικοινωνούμε με νοήματα και βλέμματα. Και επικοινωνούμε ουσιαστικά.
Ξέρω κυρίως οτι δε βγαίνει διάλειμμα αν δεν μου προσφέρει κάτι απο το κολατσιό του.
Και δεν φεύγει αν δεν δεχτώ να το πάρω...
Ήρθε πριν λίγες μέρες από τη Μυτιλήνη.
Πριν τη Μυτιλήνη ζούσε στο Ιράκ.
Μεταφέρθηκε από το νησί επειδή το μικρό του αδερφάκι πάσχει από κάποια νευρολογική ασθένεια. Συνέτρεχαν δηλαδή ειδικοί λόγοι για να μεταφερθεί η οικογένεια στην Αθήνα.
Λίγα λεπτά πριν πρωτομπεί στην τάξη μας προετοίμασα τα παιδιά για τον νέο συμμαθητή τους. Δε χρειάστηκε να πω πολλά, είχαμε ήδη μιλήσει για τη μετανάστευση και την προσφυγιά.
Δε χρειάστηκε να τους εξηγήσω πως να τον υποδεχτούν. Ετσι κι αλλιώς τα παιδιά " τα ξέρουν όλα."
Και το έδειξαν στην πράξη τόσο, που μ έκαναν να νιώσω πολύ περήφανη.
Ξεκίνησα να του διδάσκω παράλληλα με τα μαθήματα της Δ τάξης που κάνω για τους υπόλοιπους, τα βιβλία της Α' τάξης για να μάθει να γράφει και να διαβάζει.Είναι δύσκολο να το κάνεις ταυτόχρονα αλλά δε θα χρειαστεί πολύς καιρός. Θα μάθει σύντομα. Ήδη σε λίγες μέρες είναι ισότιμο μέλος της μικρής κοινωνίας μας.
Δεν ξέρω πολλά ακόμη για αυτόν. Ούτε εκείνος ξέρει για μένα. Πιο πολύ επικοινωνούμε με νοήματα και βλέμματα. Και επικοινωνούμε ουσιαστικά.
Ξέρω κυρίως οτι δε βγαίνει διάλειμμα αν δεν μου προσφέρει κάτι απο το κολατσιό του.
Και δεν φεύγει αν δεν δεχτώ να το πάρω...
Υ.Γ. Η ανάρτηση είναι απλά μια απάντηση σε όλους εκείνους που αντιτίθενται στο να έχουν τα παιδιά τους συμμαθητές, παιδιά προσφύγων. Σε όλους όσους μπορούν να διαχωρίζουν τα παιδιά ως γονείς, ως εκπαιδευτικοί, ως άνθρωποι.
από news247 19 Σεπτεμβρίου 2018 18:41
Οργή έχει προκαλέσει στις ΗΠΑ μία φωτογραφία που ανήρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μία ομάδα μαθητών λυκείου από την Αλαμπάμα.
Στην Φωτογραφία, απεικονίζονται έξι λευκοί μαθητές, με καπέλα καουμπόι να στέκονται πατώντας πάνω σε έναν μαύρο συμμαθητή τους με την λεζάντα της φωτογραφίας να αναφέρει: "Πιάσαμε έναν".
Η φωτογραφία με το που αναρτήθηκε στο snapchat έγινε viral με πάρα πολύ κόσμο να εκφράζει την αγανάκτησή του.
Οι μαθητές απολογήθηκαν για την συμπεριφορά τους λέγοντας ότι επρόκειτο για αστείο. Οι μαθητές ήταν ντυμένοι κατά αυτό τον τρόπο καθώς επρόκειτο να παρακολουθήσουν μία εκδήλωση με θέμα τοπικές ενδυμασίες και οι συγκεκριμένοι αντιπροσώπευαν το Ντάλας.
Ο διευθυντής του σχολείου σε ανακοίνωσή του υπογραμμίζει ότι επρόκειτο για αστείο και πως όλοι οι συμμετέχοντες στην φωτογραφία ήταν φίλοι και συμμετείχαν σε αυτή συναινετικά.