ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

TRANSLATE

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Είμαι κομμουνιστής!! Είμαι αγάπη απ’ την κορφή ως τα νύχια…

Οι Ρομαντικοί

Είμαι κομμουνιστής
Είμαι αγάπη απ’ την κορφή ως τα νύχια,
αγάπη θα πει βλέπω, σκέφτομαι, κατανοώ,
αγάπη θα πει το παιδί που γεννιέται,το φως που πλημμυρίζει
αγάπη θα πει να δέσεις μια κούνια στ’ άστρα
αγάπη θα πει να χύνεις τ’ ατσάλι μ’ απέραντο μόχθο

Είμαι κομμουνιστής.
Είμαι αγάπη απ’ την κορφή ως τα νύχια…
____________________________________________________
Το παρακάτω μήνυμα του Χικμέτ προς τον ελληνικό λαό μεταδόθηκε ραδιοφωνικά στη διάρκεια της δίκης του Νίκου Μπελογιάννη.
Φίλοι, αδέρφια της ψυχής μου. 
Εσείς που πέσατε στις φυλακές και στα νησιά της κόλασης, 
που σας κρατούν αλυσωμένους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, γιατί πολεμάτε για την ανεξαρτησία,
το ψωμί και τη λευτεριά του ελληνικού λαού, 
δεχτείτε την αγάπη μου και το θαυμασμό μου. 
Οι λαοί της Τουρκίας και της Ελλάδας έχουν τους ίδιους εχθρούς: 
τον αγγλο-αμερικάνικο ιμπεριαλισμό και τους ντόπιους λακέδες του. 
Οι λαοί της Τουρκίας και της Ελλάδας, 
φιλιωμένοι ο ένας με τον άλλο, με τη βοήθεια των φιλειρηνικών λαών όλου του κόσμου, 
θα τσακίσουν στο τέλος αυτούς τους εχθρούς τους. 
Αυτό το πιστεύω. 
Ο δικός σας ένδοξος αγώνας είναι μια απ’ τις πιο λαμπρές αποδείξεις, ότι θα νικήσει η υπόθεση της ειρήνης, του ψωμιού και της λευτεριάς.

Σας σφίγγω όλους μ’ αγάπη στην αγκαλιά μου.

10-8-51 Βερολίνο

Hikmet'ten Yunan halkına aşağıdaki mesaj Nikos Bellogiannis'in duruşması sırasında yayınlandı.

Arkadaşlar, ruhumun kardeşleri.

Hapishanelere ve cehennem adalarına düşmüş olan,

toplama kamplarına zincirlenmiş olmanızı sağlar çünkü bağımsızlık için savaşıyorsunuz,

Yunan halkının ekmeği ve özgürlüğü,

aşkımı ve hayranlığımı kabul et.

Türkiye ve Yunanistan halkları aynı düşmanlara sahiptir:

Anglo-Amerikan emperyalizmi ve yerel kilitleri.

Türkiye ve Yunanistan halkları,

tüm dünyadaki barışsever insanların yardımıyla,

sonunda düşmanlarını ezecekler.

Buna inanıyorum.

Görkemli mücadeleniz barış, ekmek ve özgürlüğün nedeninin hakim olacağının en parlak delillerinden biridir.


Hepinize kollarımda sevgi ile sarılıyorum.

10-8-51 Berlin
6/2/20 Nevin Çelik Papadopoulou



Aπό

Αλίευση - Παρουσίαση: Viva.La.Revolucion